Polen laat zich hier wel niet over zich heen lopen door Duitsland.quote:
Volgens de wet van Herbert kan het nogquote:
Je bedoelt wanneer Evenepoel weer eens gelost is bergop?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2026 12:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer Evenepoel weer eens gelost is bergop?
Nou ja. Evenepoel in de rol van G3. Vingegaard als Weng en Pogacar als Andersson. Dan klopt het inderdaad welquote:Op zondag 22 februari 2026 12:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer Evenepoel weer eens gelost is bergop?
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:09 schreef franklop het volgende:
Wel blij dat er nog strijd voor brons is
Toch geluktquote:Op zondag 22 februari 2026 12:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jammer dat die Poolse nét erachter blijft hangen. Zonder die dubbele misslag was ze erbij gekomen, denk ik
Nu wel erbijquote:Op zondag 22 februari 2026 12:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jammer dat die Poolse nét erachter blijft hangen. Zonder die dubbele misslag was ze erbij gekomen, denk ik
Nu wel aangesloten!quote:Op zondag 22 februari 2026 12:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zoveel sporen zijn er niet eens denk ik?quote:Op zondag 22 februari 2026 12:13 schreef franklop het volgende:
Het zal vast geen sprint met 6 op een rij worden, maar mogen altijd hopen
4 geloof ikquote:Op zondag 22 februari 2026 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel sporen zijn er niet eens denk ik?
Ik denk dat we al blij mogen zijn met een sprint van twee. Meestal zie je dat het spannend is bij zo'n groep lang spannend, maar dan toch opeens al voor de streep beslist is.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:13 schreef franklop het volgende:
Het zal vast geen sprint met 6 op een rij worden, maar mogen altijd hopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |