Ik lees voornamelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
In wat voor topic zit jij dan?
Ik lees veel mee, bij Q&A topics zijn die upvotes heel handig, dan heb je vrijwel direct het gewenste antwoord. Maar een SC zoals deze zou daar toch nooit werken..
Das net zoals dat konijn dat worteltjestaart bij de bakker wilde kopen. Die kwam elke dag bij de bakker voor worteltaart. Maar de bakker had dat nooit.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom alleen op Fok! en verder eigenlijk nergens. Las al heel lang overal mee maar het duurde jaren voordat ik een account maakte en toen nog tig voordat ik ergens postte. En inmiddels hier blijven plakken![]()
Met al jaren een abo. Niet alleen vanwege de ads maar omdat, FOK!![]()
Mijn s-t-b-e schoonzus bracht net een worteltaart. Alleen de naam al, worteltaartstoot me best wel af. Ga ik zo een hap nemen dus wish me luck
Vooral series/reallife uit de USA, wat hier pas een half jaar later op tv komt. Af en toe reageer ik eens, maar alleen als er weinig comments zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk.
Series die momenteel volg. Bv nu Beverly Hills 90210
Ik ben lid van wat communitys zoals osteoporose. Maar ik merk dat daar vooral Amerikanen in posten en daar is de zorg duidelijk anders. Dus daar kan ik eigenlijk niet echt actief in posten.
En soms komt er iets voorbij van r/nederland wat wel interessant is
En jij?
Jaa, die! En toen de bakker dan eindelijk worteltaart had, zei: vies he!quote:Op zondag 1 maart 2026 15:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das net zoals dat konijn dat worteltjestaart bij de bakker wilde kopen. Die kwam elke dag bij de bakker voor worteltaart. Maar de bakker had dat nooit.
Ik dacht dat Discord voor praten/bellen was? Je kunt er ook chatten dus? Zou een SC daar werken?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik kom zelden buiten OUD ik vind fok veel te radicaal rechts en ik vind het gebrek aan sturing op dit front onprettig en angstaanjagend. En ik verwacht niet dat een website zo links is als dat ik ben maar ik denk wel dat fok veel en veel te ver doorslaat als je kijkt naar misogynie, seksisme, racisme etc.
Ik denk dat iets zoals OUD prima zou overleven op bijvoorbeeld discord.
Je kan er specifieke kanalen maken over onderwerpen en eventueel losse topics in die kanalen en er is moderatie.
En het is gewoon prive en niet openbaar en dat is ook prettig.
Precies!quote:Op zondag 1 maart 2026 15:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaa, die! En toen de bakker dan eindelijk worteltaart had, zei: vies he!![]()
Nou, dat konijn had gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |