Over twee weken verder in Otepaa Konthiolahtiquote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het nu voorbij.
Duitsland is sowieso, behalve bij het sleetje rijden, enorm matig deze spelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:07 schreef Felagund het volgende:
Duitsers met een dramatische Spelen trouwens, slechts 1 brons. Slechtste resultaat sinds 1976 toen (Oost-)Duitsland ook maar 1 bronzen medaille pakte. Wel met veel minder onderdelen toen. Niet dat er veel van verwacht werd, maar hopelijk maken ze er werk van de komende 4 jaar.
Ik denk niet dat ze heel veel kans maken om OWS in 2036 te mogen organiseren. De zomerspelen zouden dan wel kunnen, ze willen een bid doen met Berlijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:50 schreef Redefine het volgende:
De Duitsers zijn de laatste jaren toch al niet meer het topland van weleer bij de OWS. Denk dat ze er heel goed aan om doen om vol in te zetten op de organisatie van de OWS in 2036. Organiseren geeft vaak wel weer een impuls aan veel sporten. Een impuls die vaak nog wel lang profijt blijft geven.
Dat is 100 jaar na Garmisch Parenkirchen en het is nadat het in Noord-Amerika is. Dan zouden ze toch alleen kansloos zijn als er een bid uit Azië komt?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel veel kans maken om OWS in 2036 te mogen organiseren. De zomerspelen zouden dan wel kunnen, ze willen een bid doen met Berlijn.
2038 bedoel je, maar die is semi-officieel al vergeven aan Zwitserland.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:50 schreef Redefine het volgende:
De Duitsers zijn de laatste jaren toch al niet meer het topland van weleer bij de OWS. Denk dat ze er heel goed aan om doen om vol in te zetten op de organisatie van de OWS in 2036. Organiseren geeft vaak wel weer een impuls aan veel sporten. Een impuls die vaak nog wel lang profijt blijft geven.
2036 zijn er geen winterspelenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is 100 jaar na Garmisch Parenkirchen en het is nadat het in Noord-Amerika is. Dan zouden ze toch alleen kansloos zijn als er een bid uit Azië komt?
Ah zo. Dan maar vol op de zomerspelen ja. Is lang geleden dat er nog een OS in Duitsland was. En 1972 zouden ze toch maar al te graag willen vergeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2036 is onofficieel al vergeven aan Zwitserland.
Klopt. Moest 2038 zijn. Dan niet precies 100 jaar erna natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
2036 zijn er geen winterspelen.
Zijn ze mee bezig voor 2036, in München ook al een referendum geweest (met 2/3de voorstanders), maar er is nog intern flink wat ruzie/strijd welke regio/stad ze naar voren schuiven (en veel internationale concurrentie).quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Dan maar vol op de zomerspelen ja. Is lang geleden dat er nog een OS in Duitsland was. En 1972 zouden ze toch maar al te graag willen vergeten.
Mwah je kunt er juist van maken dat ze in Duitsland een stuk beter omgaan met de wereld dan toenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:00 schreef mitt het volgende:
Lijkt me overigens niet zo'n heel puik plan om 2036 aan Duitsland te geven
Ja, ik zie dat probleem ook niet zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah je kunt er juist van maken dat ze in Duitsland een stuk beter omgaan met de wereld dan toen
Helaas wel ja. Biatlon leverde toch wel meerdere mooie wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het nu voorbij.
Ik denk dat ook meespeelt dat de atleten gewoon beter zijn dan het gros van de concurrentie met dank aan alle trainingsfaciliteitenquote:Op zondag 22 februari 2026 00:02 schreef hhh38 het volgende:
Wederom een mooie wedstrijd die lang spannend bleef
De Franse waxers mogen wel een flinke bonus krijgen, dat heeft echt een zee aan medailles opgeleverd.
Daarvoor weet ik er niet genoeg van. Maar je zou zeggen dat ze dan ook beter zouden schieten, terwijl dat nogal te wensen over liet.quote:Op zondag 22 februari 2026 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ook meespeelt dat de atleten gewoon beter zijn dan het gros van de concurrentie met dank aan alle trainingsfaciliteiten
Vooral heel goed gepiekt ook. En de concurrentie heeft het toch ook wel aardig laten afweten. De Zweden die collectief niet thuis gaven op de uitschieter van Ponsi na. De Duitsers ver beneden hun niveau. Wierer en Giacomel die de druk van de prumjur liek niet aankonden op de schietbaan.quote:Op zondag 22 februari 2026 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ook meespeelt dat de atleten gewoon beter zijn dan het gros van de concurrentie met dank aan alle trainingsfaciliteiten
Dit moet geen traditie worden op de Olympische Spelen.quote:
Oei, in Italië is topsport met hartproblemen ook echt een groot issue, hopen dat we Giacomel nog in topvorm terug gaan zien dusquote:
Zitten strenge regels op toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, in Italië is topsport met hartproblemen ook echt een groot issue, hopen dat we Giacomel nog in topvorm terug gaan zien dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |