abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 19:52:30 #26
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220543169
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:35 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand de nieuwe Bob Lazar film al gezien ?

S4: The Bob Lazar Story
Zo heet ie? Kan m niet vinden.
Amazon prime bedoel je?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220550115
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:52 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Zo heet ie? Kan m niet vinden.
Amazon prime bedoel je?
Ja zo heet ie idd.



Geen idee waar je dat legaal kan zien. Gwn piraten toch.
pi_220572360
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:52 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Zo heet ie? Kan m niet vinden.
Amazon prime bedoel je?
Dat is 'em wel, geloof dat NL inderdaad geen toegang heeft via Prima. VPN of niet-NL account is ie wel beschikbaar.
I want to believe...
pi_220588209
https://www.liberationtim(...)re-seen-ufo-material

Wie zien het pas als we het echt zien, maar toch, wie weet. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:22:43 #30
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220590139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.liberationtim(...)re-seen-ufo-material

Wie zien het pas als we het echt zien, maar toch, wie weet. :D
Ik lees AARO en Corbell.. geen hoge verwachtingen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220596152
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ja, nice.
[..]
En ze lijkt ook aardig precies te weten wat er aan materiaal is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is tot noch niet niet naar buiten gekomen? De deadline was 14 april
pi_220597437
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:01 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dit is tot noch niet niet naar buiten gekomen? De deadline was 14 april
twitter
I want to believe...
  zaterdag 18 april 2026 @ 07:27:02 #33
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_220603199
Will be releasing very soon..

Dat hebben we vaker gehoord.

Maar hoe bijzonder is het dat de president van de USA dit zegt!

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_220603308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Will be releasing very soon..

Dat hebben we vaker gehoord.

Maar hoe bijzonder is het dat de president van de USA dit zegt!

[ x ]
What if. :)

Ik denk dat Trump wel de juiste persoon is voor dit, want een andere president had het misschien nooit gedaan en genegeerd i.v.m. national security.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:04:04 #35
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220604892
Zou het nú dan écht gaan gebeuren? :')


Uiteraard niet
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220605048
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Will be releasing very soon..

Dat hebben we vaker gehoord.

Maar hoe bijzonder is het dat de president van de USA dit zegt!

[ x ]
De documenten die worden vrijgegeven zullen waarschijnlijk neerkomen op iets als: “Het waren gewoon weerballonnen …”



Maar we wachten het af ...
pi_220611800
Lachwekkend dat we nog steeds denken dat welke gekozen POTUS dan ook, de macht heeft om zoiets zelf even te gaan beslissen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220612097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:04 schreef Parafernalia het volgende:
Zou het nú dan écht gaan gebeuren? :')

Uiteraard niet
Ben er ook bang voor. Je kunt de interesse van mensen ook sturen door ze steeds openheid te beloven en uiteindelijk niks te leveren. Dan erodeert de vraag naar openheid en transparantie. Ik geloof nog steeds dat we de waarheid ooit te weten krijgen, maar niet via dit soort 'disclosure'. Het zal op een andere manier gaan.
pi_220681862
twitter


Christopher Mellon zegt dat er een "avalanche" aan materiaal uitkomt binnenkort. Hij heeft z'n contacten binnen die wereld, dus ik geloof hem hier wel. Ben blij dat hij het zegt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 30 april 2026 @ 08:38:32 #40
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220681897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:26 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Christopher Mellon zegt dat er een "avalanche" aan materiaal uitkomt binnenkort. Hij heeft z'n contacten binnen die wereld, dus ik geloof hem hier wel. Ben blij dat hij het zegt.
Het feit dat Mellon dit zegt geeft inderdaad wel enig vertrouwen. :)
pi_220682781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:26 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Christopher Mellon zegt dat er een "avalanche" aan materiaal uitkomt binnenkort. Hij heeft z'n contacten binnen die wereld, dus ik geloof hem hier wel. Ben blij dat hij het zegt.
Ik gok op een hoop ontmoetingen met grijze mannetjes die telkens vertelden dat Trump niks te doen had met Epstein.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220683864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik gok op een hoop ontmoetingen met grijze mannetjes die telkens vertelden dat Trump niks te doen had met Epstein.
Blijf jij maar lekker happen in je broodje nothingburger *O*
pi_220689390
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:26 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Christopher Mellon zegt dat er een "avalanche" aan materiaal uitkomt binnenkort. Hij heeft z'n contacten binnen die wereld, dus ik geloof hem hier wel. Ben blij dat hij het zegt.
Ik hoop ook dat er een keer echt zo'n niet te missen avalanche komt die er voor zorgt dat iedereen hier over gaat praten want ik heb het er maar niet meer over. Dit in tegenstelling tot zo'n 10 jaar geleden, toen ik hier nog gewoon durfde te beweren, en geloofde, dat er "binnenkort" echt van alles aan harde bewijzen over naar buiten zouden gaan komen. Maar dat duurt maar he? Het lijkt me wel heel interessant hoe de topics er dan over het algemeen uit gaan zien op FOK wanneer door zo'n verschuiving iedereen het er dan ineens over heeft. Want je zal het zien: Dan worden er ineens tal van andere topics over UAP geopend. Interessant om die reacties te lezen straks. Want dan heeft iedereen die je nooit eerder in dit bewuste topic zag er ineens verstand van, en hebben ze het "altijd al geweten".
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 01-05-2026 14:02:57 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:13:07 #44
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220689458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:57 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik hoop ook dat er een keer echt zo'n niet te missen avalanche komt die er voor zorgt dat iedereen hier over gaat praten want ik heb het er maar niet meer over. Dit in tegenstelling tot zo'n 10 jaar geleden, toen ik hier nog gewoon durfde te beweren, en geloofde, dat er "binnenkort" echt van alles aan harde bewijzen over naar buiten zouden gaan komen. Maar dat duurt maar he? Het lijkt me wel heel interessant hoe de topics er dan over het algemeen uit gaan zien op FOK wanneer door zo'n verschuiving iedereen het er dan ineens over heeft. Want je zal het zien: Dan worden er ineens tal van andere topics over UAP geopend. Interessant om die reacties te lezen straks. Want dan heeft iedereen die je nooit eerder in dit bewuste topic zag er ineens verstand van, en hebben ze het "altijd al geweten".
:')
Al wel 10 - 15 jaar kijk ik af en toe op een UFO forum of subreddit of wat dan ook over al die jaren, eens in de zoveel tijd kijk ik eens en het is altijd "Soon!"
UFO gelovers zijn meesters van edging geloof ik, want wacht maar volgende maand is er dit en dan moeten ze het vrijgeven!
En daarna is het iemand anders die dan wel eens alle informatie naar buiten gaat gooien binnenkort!
Het houdt nooit op, het lijkt wel een doomsday cult die de klok elke keer weer verzet.
pi_220689498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:13 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Al wel 10 - 15 jaar kijk ik af en toe op een UFO forum of subreddit of wat dan ook over al die jaren, eens in de zoveel tijd kijk ik eens en het is altijd "Soon!"
UFO gelovers zijn meesters van edging geloof ik, want wacht maar volgende maand is er dit en dan moeten ze het vrijgeven!
En daarna is het iemand anders die dan wel eens alle informatie naar buiten gaat gooien binnenkort!
Het houdt nooit op, het lijkt wel een doomsday cult die de klok elke keer weer verzet.
Hearings, Pentagon videos, verandering van UFO naar UAP. Het is wel aan het bewegen hoor. Meer dan 10-15 jaar geleden.

Maar who the fuck knows? Doe lekker je ding en wacht gewoon af. Misschien worden we teleurgesteld, misschien niet. Ik snap niet waarom mensen altijd zo obsessief hier mee bezig moeten zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:41:21 #46
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220689668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hearings, Pentagon videos, verandering van UFO naar UAP. Het is wel aan het bewegen hoor. Meer dan 10-15 jaar geleden.

Maar who the fuck knows? Doe lekker je ding en wacht gewoon af. Misschien worden we teleurgesteld, misschien niet. Ik snap niet waarom mensen altijd zo obsessief hier mee bezig moeten zijn.
Het maakt mij ook niet uit, het is meer een observatie over al die jaren heen.
pi_220689691
Blijft gewoon een grappig onderwerp om te volgen, maar niet meer dan dat. Er is zeker wel wat veranderd de laatste jaren gezien het feit dat het openlijk in de (Amerikaanse) politiek besproken wordt. Alleen kan dat ook gewoon het gevolg zijn van de idioten die aan de macht zijn momenteel.

Het is nog steeds niet een onderwerp die ik op tafel gooi op een feestje met vrienden erbij :'). Daarvoor moet er toch echt een keer bewijs komen wat zelfs de grootste skeptici niet kunnen negeren. Wie weet met de files die eraan komen, maar verwacht toch eigenlijk weer een "meh" gevoel.
pi_220689714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:13 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Al wel 10 - 15 jaar kijk ik af en toe op een UFO forum of subreddit of wat dan ook over al die jaren, eens in de zoveel tijd kijk ik eens en het is altijd "Soon!"
UFO gelovers zijn meesters van edging geloof ik, want wacht maar volgende maand is er dit en dan moeten ze het vrijgeven!
En daarna is het iemand anders die dan wel eens alle informatie naar buiten gaat gooien binnenkort!
Het houdt nooit op, het lijkt wel een doomsday cult die de klok elke keer weer verzet.
In die tijd werd er door Steven Greer, Stephen Bassett, Bob Dean, Stanton Friedman, Nick Pope, etc. sterk de indruk gewekt dat het allemaal "binnenkort" wel eens zou gaan gebeuren. Vooral de eerste twee genoemden. Stephen Bassett (Ook wel "Steve" Bassett) had het zelfs regelmatig over: This Year. En hij organiseerde in 2013 "the Citizens Hearing of Disclosure" die buiten beeld toch het een en ander heeft veroorzaakt in het Pentagon. Dus die UFO community nam die spanning en hoge verwachtingen logischer wijze over. Overheden echter gaven tot rond 2018 nooit thuis en alles moest van buiten worden bewogen. Nu er inderdaad veel meer van overheidswege in beweging lijkt te komen, zou het een stuk vloeiender moeten gaan verlopen zou je zeggen. Dus ik ben benieuwd.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220691375
twitter


En degene die er heilig in geloven, kunnen er ook een gokje op wagen ;)
pi_220691398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:46 schreef Simmertje het volgende:
Het is nog steeds niet een onderwerp die ik op tafel gooi op een feestje met vrienden erbij . Daarvoor moet er toch echt een keer bewijs komen wat zelfs de grootste skeptici niet kunnen negeren. Wie weet met de files die eraan komen, maar verwacht toch eigenlijk weer een "meh" gevoel.
Volgens mij is het heel simpel: UAP = unidentified aerial phenomena.

Dat kan van alles zijn. Denk dat niemand daadwerkelijk invult dat het buitenaards is. Het is slechts een hypothese. Neem bijv die GIMBAL video of de Tic Tac Case van cmd. David Fravor. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat zoiets kan zijn en ik denk bijna niemand.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')