Vaak is het zo dat degene die het topic opent, ook begint...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:10 schreef kree het volgende:
Post dan hier, want net zoals anderen is het voor iedereen persoonlijk.
Maar beter als in je zelf te gaan denken, is het altijd beter om eerst over te praten.
schaam je niet.
zal wel later vertellen waarom Enzo topic. maar eerst maar dit.
Getver Vosss, dat klinkt heel vervelend! Sterktequote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:40 schreef vosss het volgende:
Ik maak mij zorgen over mijn linkeroog en het zicht daarvan.
Na 3 netvliesloslatingen en evenzoveel operaties neemt mijn zicht vooral in het centrale gedeelte de laatste weken plots tamelijk snel af.
Er blijkt iets van blaasjes achter de gele vlek/macula te zitten. Hopelijk kunnen ze daar nog iets mee. Tevens zit er al 4 maanden olie in mijn oog om het netvlies op z'n plaats te houden waardoor ik soberzo alles wazig zie. De periferie lijkt ook steeds waziger te worden.
Dus daar maak ik mij wel zorgen om.
Of dat zicht ooit nog op een beetje acceptabel niveau weet te komen. Ik ben bang van niet, maar maandag wederom naar het MUMC+ ziekenhuis waar ik sinds september vorig jaar meer dan 25 keer(!) geweest ben met mijn oog.
lijkt me verschrikkelijk. , sterkte vosssquote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:40 schreef vosss het volgende:
Na 3 netvliesloslatingen en evenzoveel operaties neemt mijn zicht vooral in het centrale gedeelte de laatste weken plots tamelijk snel af.
Er blijkt iets van blaasjes achter de gele vlek/macula te zitten. Hopelijk kunnen ze daar nog iets mee. Tevens zit er al 4 maanden olie in mijn oog om het netvlies op z'n plaats te houden waardoor ik soberzo alles wazig zie. De periferie lijkt ook steeds waziger te worden.
Of dat zicht ooit nog op een beetje acceptabel niveau weet te komen. Ik ben bang van niet, maar maandag wederom naar het MUMC+ ziekenhuis waar ik sinds september vorig jaar meer dan 25 keer(!) geweest ben met mijn oog.
nou de vraag is duidelijk en ik denk dat er genoeg zijn die zich ergens zorgen over maken.quote:
Dankje. Is ook richtig kut. Maarja. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk. , sterkte vosss
kan dat hoed komen denk je?
Dan had ik het toch goed begrepen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:18 schreef kree het volgende:
Open het uit goede bedoeling, en denk ik ben wss niet de enige die met tingen zit. of ff kut tijd mee maakt, daar bedoel ik dit topic voor.,
Dus schaam je niet, want kan je nu al zeggen je bent niet de enige die wss best ellendig verhaal hebt.
maar beetje open over zijn, al is het hier, helpt soms.
Thanks.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Getver Vosss, dat klinkt heel vervelend! Sterkte
ja jemig zeg man, het lijkt me onwijs klote dus?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Is ook richtig kut. Maarja. Ik kan er niks aan doen.
Afgelopen donderdag zeiden ze dat oogdruppels ofwel spuiten in het oog wellicht zou kunnen helpen.
Maandag weer terug en dan gesprek met de oogarts zelf.
Geen idee of het ooit nog goed komt. Denk dat de kans daarop nu wel flink af aan het nemen is.
Als het maar acceptabel wordt dan is het vervolgens aan mijzelf om mij daar bij neer te leggen en te accepteren en er dan ook nog eens daadwerkelijk OK mee zijn.
Vooral dat laatste is voor nu nog echt een brug te ver. Vooral ook kmdat ik al sinds begin september in de onzekerheid zit wat het eindresultaat straks gaat zijn.
Dus allemaal kut, maar probeer er maar wat van te maken.
Heb me gestort op Lego ineen zetten. Om maar iets om handen te hebben.
Jemig, wat een rotsituatie. Lijkt me echt heel naar, je ogen zijn toch wel heel belangrijk om goed en ontspannen te functioneren, denk ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:40 schreef vosss het volgende:
Kree, je mag van harte een topic maken maar hou het een beetje samenhangend en begin niet met: ik zal later wel vertellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 02:10 schreef kree het volgende:
Post dan hier, want net zoals anderen is het voor iedereen persoonlijk.
voor de duidelijkheid dus en voeg dit later pas toe, maak je je wel eens zorgen over je zelf of vraag je het wel eens af of je allemaal wel het goede doet voor je zelf en anderen?
schaam je niet.
zal wel later vertellen waarom Enzo topic. maar eerst maar dit.
Goede samenvatting.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:55 schreef Puzzie het volgende:
Het zal een keer tijd worden dat je je echt zorgen gaat maken over jezelf ! Zo goed gaat het namelijk niet.
welnee joh ..quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:58 schreef Eightyone het volgende:
Zo veel staat er niet over Kree zelf in dit topic. Maar goed, dat komt misschien nog.
Verder ook sterkte aan Vosss. Ogen behoren tot je belangrijkste bezittingen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo...
Dohquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! @:voss is een kloon van mij.
O das knap kudt Vosssquote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:40 schreef vosss het volgende:
De voorjaarsklassiers met wielrennen komen eraan, de lente komte eraan en dan begint de sportzomer alweer.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo, maar ik maak me vooral zorgen om het zwarte gat in mijn tv kijken na afloop van de Olympics.
A jakkie. Hopelijk slaat het goed aan allemaal. Sterktequote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo, maar ik maak me vooral zorgen om het zwarte gat in mijn tv kijken na afloop van de Olympics.
Haha ja ik ben bang dat ze het niet willen rekken tot de WK. Ik heb al voorgesteld om het tot de Giro te rekken maar erg grappig vonden ze dat niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De voorjaarsklassiers met wielrennen komen eraan, de lente komte eraan en dan begint de sportzomer alweer.
Heerlijk om middernacht Curacao tegen Australie kijken met daarna Qatar tegen Irak ofzo tijdens het WK voetbal
Dat is lief! Dankjewel!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkie. Hopelijk slaat het goed aan allemaal. Sterkte
quote:Op zondag 22 februari 2026 02:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat is lief! Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat goed aanslaat en zijn werk doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Haha, veel sterkte iig de komende tijd.quote:Op zondag 22 februari 2026 02:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha ja ik ben bang dat ze het niet willen rekken tot de WK. Ik heb al voorgesteld om het tot de Giro te rekken maar erg grappig vonden ze dat niet.
Heb je daar zelf niets over te zeggen in Nederland?quote:Op zondag 22 februari 2026 02:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Haha ja ik ben bang dat ze het niet willen rekken tot de WK. Ik heb al voorgesteld om het tot de Giro te rekken maar erg grappig vonden ze dat niet.
Jawel maar het is te agressief om maanden te wachten. Ik ben al geopereerd, dus zullen ze niet willen dat het ergens anders weer opduikt en er een half orgaan uit moetquote:Op zondag 22 februari 2026 09:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb je daar zelf niets over te zeggen in Nederland?
Ooooh, ik denk dat ik het verkeerd gelezen hadquote:Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Jawel maar het is te agressief om maanden te wachten. Ik ben al geopereerd, dus zullen ze niet willen dat het ergens anders weer opduikt en er een half orgaan uit moet
Klote manquote:Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Jawel maar het is te agressief om maanden te wachten. Ik ben al geopereerd, dus zullen ze niet willen dat het ergens anders weer opduikt en er een half orgaan uit moet
Sterkte, zo kut vind ik dat altijd om te horen.quote:Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je kanker hebt?quote:Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Uitgezaaid non seminoom, op zich is dat prima te behandelen. Van de 4 componenten zijn er 2 helaas chemoresistent. Deze week moet ik ook nog inpakken en verhuizen, dus dat is lekker druk haha. Ik heb amper tijd om er over na te denken.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je kanker hebt?
Ze beginnen het liefst ze snel mogelijk, mocht er ergens nog wat zweven het geen kans krijgt meer
Nogmaals sterkte
O dat is \hefitg zeg, dat je geen tijd hebt om er over na te denken is wel goed, maar je moet ook een beetje aan je rust denken.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Uitgezaaid non seminoom, op zich is dat prima te behandelen. Van de 4 componenten zijn er 2 helaas chemoresistent. Deze week moet ik ook nog inpakken en verhuizen, dus dat is lekker druk haha. Ik heb amper tijd om er over na te denken.
Dankje
Lymfeklieren in het peritoneum verwijderen?quote:Op maandag 23 februari 2026 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan ze met die andere twee componenten doen, bestralen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |