abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220161831
Post dan hier, want net zoals anderen is het voor iedereen persoonlijk.

voor de duidelijkheid dus en voeg dit later pas toe, maak je je wel eens zorgen over je zelf of vraag je het wel eens af of je allemaal wel het goede doet voor je zelf en anderen?

schaam je niet.

zal wel later vertellen waarom Enzo topic. maar eerst maar dit.

[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 21-02-2026 09:21:30 ]
Do what you love, love what you do!
pi_220162357
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:10 schreef kree het volgende:

Maar beter als in je zelf te gaan denken, is het altijd beter om eerst over te praten.

schaam je niet.

Vaak is het zo dat degene die het topic opent, ook begint...
Fake it till you make it...
pi_220162483
Ik maak mij zorgen over mijn linkeroog en het zicht daarvan.

Na 3 netvliesloslatingen en evenzoveel operaties neemt mijn zicht vooral in het centrale gedeelte de laatste weken plots tamelijk snel af.

Er blijkt iets van blaasjes achter de gele vlek/macula te zitten. Hopelijk kunnen ze daar nog iets mee. Tevens zit er al 4 maanden olie in mijn oog om het netvlies op z'n plaats te houden waardoor ik soberzo alles wazig zie. De periferie lijkt ook steeds waziger te worden.

Dus daar maak ik mij wel zorgen om.

Of dat zicht ooit nog op een beetje acceptabel niveau weet te komen. Ik ben bang van niet, maar maandag wederom naar het MUMC+ ziekenhuis waar ik sinds september vorig jaar meer dan 25 keer(!) geweest ben met mijn oog.

-O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_220162515
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 08:40 schreef vosss het volgende:

Na 3 netvliesloslatingen en evenzoveel operaties neemt mijn zicht vooral in het centrale gedeelte de laatste weken plots tamelijk snel af.

Er blijkt iets van blaasjes achter de gele vlek/macula te zitten. Hopelijk kunnen ze daar nog iets mee. Tevens zit er al 4 maanden olie in mijn oog om het netvlies op z'n plaats te houden waardoor ik soberzo alles wazig zie. De periferie lijkt ook steeds waziger te worden.

Of dat zicht ooit nog op een beetje acceptabel niveau weet te komen. Ik ben bang van niet, maar maandag wederom naar het MUMC+ ziekenhuis waar ik sinds september vorig jaar meer dan 25 keer(!) geweest ben met mijn oog.

-O-
Getver Vosss, dat klinkt heel vervelend! Sterkte :*
Fake it till you make it...
pi_220162839
quote:

-O-
lijkt me verschrikkelijk. , sterkte vosss

kan dat goed komen denk je?

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 21-02-2026 09:30:25 ]
pi_220162841
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 08:34 schreef Cupfighter het volgende:
Lekker duidelijke OP
nou de vraag is duidelijk en ik denk dat er genoeg zijn die zich ergens zorgen over maken.
pi_220162871
ik kan weer een heel verhaal over mezelf vertellen en of allemaal eerlijk was en hoe het ging, maar zo bedoel ik dit topic dus niet.

Open het uit goede bedoeling, en denk ik ben wss niet de enige die met tingen zit. of ff kut tijd mee maakt, daar bedoel ik dit topic voor.,

Dus schaam je niet, want kan je nu al zeggen je bent niet de enige die wss best ellendig verhaal hebt.
maar beetje open over zijn, al is het hier, helpt soms.
pi_220162905
ik heb een beetje de OP ge-update. omdat mss niet goed verwoord, maar de vraag blijft eigenlijk hetzelfde.
pi_220162979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:13 schreef kree het volgende:

[..]
lijkt me verschrikkelijk. , sterkte vosss

kan dat hoed komen denk je?
Dankje. Is ook richtig kut. Maarja. Ik kan er niks aan doen.

Afgelopen donderdag zeiden ze dat oogdruppels ofwel spuiten in het oog wellicht zou kunnen helpen.

Maandag weer terug en dan gesprek met de oogarts zelf.

Geen idee of het ooit nog goed komt. Denk dat de kans daarop nu wel flink af aan het nemen is.

Als het maar acceptabel wordt dan is het vervolgens aan mijzelf om mij daar bij neer te leggen en te accepteren en er dan ook nog eens daadwerkelijk OK mee zijn.

Vooral dat laatste is voor nu nog echt een brug te ver. Vooral ook kmdat ik al sinds begin september in de onzekerheid zit wat het eindresultaat straks gaat zijn.

Dus allemaal kut, maar probeer er maar wat van te maken.

Heb me gestort op Lego ineen zetten. Om maar iets om handen te hebben.
vosss is de naam,
pi_220162989
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:18 schreef kree het volgende:

Open het uit goede bedoeling, en denk ik ben wss niet de enige die met tingen zit. of ff kut tijd mee maakt, daar bedoel ik dit topic voor.,

Dus schaam je niet, want kan je nu al zeggen je bent niet de enige die wss best ellendig verhaal hebt.
maar beetje open over zijn, al is het hier, helpt soms.
Dan had ik het toch goed begrepen. :+
vosss is de naam,
pi_220162996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 08:47 schreef Nijna het volgende:

[..]
Getver Vosss, dat klinkt heel vervelend! Sterkte :*
Thanks. :)
vosss is de naam,
pi_220163036
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje. Is ook richtig kut. Maarja. Ik kan er niks aan doen.

Afgelopen donderdag zeiden ze dat oogdruppels ofwel spuiten in het oog wellicht zou kunnen helpen.

Maandag weer terug en dan gesprek met de oogarts zelf.

Geen idee of het ooit nog goed komt. Denk dat de kans daarop nu wel flink af aan het nemen is.

Als het maar acceptabel wordt dan is het vervolgens aan mijzelf om mij daar bij neer te leggen en te accepteren en er dan ook nog eens daadwerkelijk OK mee zijn.

Vooral dat laatste is voor nu nog echt een brug te ver. Vooral ook kmdat ik al sinds begin september in de onzekerheid zit wat het eindresultaat straks gaat zijn.

Dus allemaal kut, maar probeer er maar wat van te maken.

Heb me gestort op Lego ineen zetten. Om maar iets om handen te hebben.
ja jemig zeg man, het lijkt me onwijs klote dus?

Maar andere oog hopelijk nog goed?

ik weet niet he, juist hierom open ik dit topic, niet om over mij te vertellen, want 2weet gewoon dat er anderen genoeg zijn hier die wellicht veel lastigere dingen hebben.

en mss lucht beetje praten er hier al weer over op.
pi_220163058
weet wel op werk iemand gehad en daarmee kwam het dan helemaal goed met ogen.
pi_220163104
quote:

-O-
Jemig, wat een rotsituatie. Lijkt me echt heel naar, je ogen zijn toch wel heel belangrijk om goed en ontspannen te functioneren, denk ik.
Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 21 februari 2026 @ 09:55:07 #15
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220163109
Goed dat je eindelijk het lef en schijt hebt gekregen om hier te posten.
Ik heb hier in de afgelopen jaren genoeg bullshit topics voorbij zien komen ,
dus ik begreep ook niet waarom jij als enige geen topic mocht openen.
Het zal een keer tijd worden dat je je echt zorgen gaat maken over jezelf ! Zo goed gaat het namelijk niet.

Maar het is gelukt ..Kree's eigen drama dagboek , zonder aandacht is er immers ook niets aan.
Ga los , gooi het eruit, dan kunnen anderen er voor kiezen of ze het willen lezen of niet.
Succes voor zolang als het duurt ^O^ I

Damn!! Sterkte @voss dit is klote ;(
:*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 21 februari 2026 @ 09:58:44 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220163125
Zo veel staat er niet over Kree zelf in dit topic. Maar goed, dat komt misschien nog.

Verder ook sterkte aan Vosss. Ogen behoren tot je belangrijkste bezittingen.
pi_220163128
Ben je weer aan het drinken kree?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220163328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 02:10 schreef kree het volgende:

voor de duidelijkheid dus en voeg dit later pas toe, maak je je wel eens zorgen over je zelf of vraag je het wel eens af of je allemaal wel het goede doet voor je zelf en anderen?

schaam je niet.

Kree, je mag van harte een topic maken maar hou het een beetje samenhangend en begin niet met: ik zal later wel vertellen.
We hebben natuurlijk al een topic lopen met deze insteek (het 'hoe voel je je nu' topic). Maar dat is op zich niet zo erg.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 21 februari 2026 @ 10:33:18 #19
18653 crew  D.
pi_220163410
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:55 schreef Puzzie het volgende:

Het zal een keer tijd worden dat je je echt zorgen gaat maken over jezelf ! Zo goed gaat het namelijk niet.

Goede samenvatting.

En verschillende topics openen en alles goed proberen te praten helpt niets.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 10:52:48 #20
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220163615
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:58 schreef Eightyone het volgende:
Zo veel staat er niet over Kree zelf in dit topic. Maar goed, dat komt misschien nog.

Verder ook sterkte aan Vosss. Ogen behoren tot je belangrijkste bezittingen.
welnee joh .. :P
Dit wordt wss gewoon weer een popcorn topic waarin kree zijn lezers meeneemt in de wondere warrige wereld van vage praat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220163657
Kree, ik kan met alle moeite van de hele wereld nauwelijks tot niet ook maar iets samenhangends uit je posts opmaken..ik vraag me af of ik daar de enige in ben.
Dat feit alleen al zou je aan kunnen grijpen dat in ieder geval proberen te stoppen met drinken in joúw belang is.

Hoe je dat doet zal me een worst wezen, het is voor JOU belangrijk en verder niemand eigenlijk. Dus geen woorden maar daden.
pi_220163913
Sterkte @voss

En TS lijkt me niet echt nuchter ,ook gezien zijn reacties in feedback
pi_220164271
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo, maar ik maak me vooral zorgen om het zwarte gat in mijn tv kijken na afloop van de Olympics. :')
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:08:47 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220164305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo...
Sterkte.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 22-02-2026 09:35:24 ]
pi_220164728
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:55 schreef Puzzie het volgende:

Damn!! Sterkte @:voss dit is klote ;(
:*
Dankje! @voss is een kloon van mij. :)
vosss is de naam,
pi_220164746
Thanks ook @De rest. :Y
vosss is de naam,
  zaterdag 21 februari 2026 @ 12:52:55 #27
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220164748
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje! @:voss is een kloon van mij. :)
Doh :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220165071
quote:

-O-
O das knap kudt Vosss
Hopelijk verbeterd het zich wel nog
Sterkte :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220170910
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Na een herseninfarct en kanker weer aan het wachten op een chemo, maar ik maak me vooral zorgen om het zwarte gat in mijn tv kijken na afloop van de Olympics. :')
De voorjaarsklassiers met wielrennen komen eraan, de lente komte eraan en dan begint de sportzomer alweer.

Heerlijk om middernacht Curacao tegen Australie kijken met daarna Qatar tegen Irak ofzo tijdens het WK voetbal :P
Hell To The Liars
pi_220171095
quote:
A jakkie. Hopelijk slaat het goed aan allemaal. Sterkte :*
pi_220172236
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 22:04 schreef Droopie het volgende:

[..]
De voorjaarsklassiers met wielrennen komen eraan, de lente komte eraan en dan begint de sportzomer alweer.

Heerlijk om middernacht Curacao tegen Australie kijken met daarna Qatar tegen Irak ofzo tijdens het WK voetbal :P
Haha ja ik ben bang dat ze het niet willen rekken tot de WK. Ik heb al voorgesteld om het tot de Giro te rekken maar erg grappig vonden ze dat niet. :')
pi_220172237
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 22:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A jakkie. Hopelijk slaat het goed aan allemaal. Sterkte :*
Dat is lief! Dankjewel!
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 08:58:02 #33
388664 crew  Dotteke
pi_220172589
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 02:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Dat is lief! Dankjewel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat goed aanslaat en zijn werk doet
pi_220172793
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 02:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Haha ja ik ben bang dat ze het niet willen rekken tot de WK. Ik heb al voorgesteld om het tot de Giro te rekken maar erg grappig vonden ze dat niet. :')
Haha, veel sterkte iig de komende tijd.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 09:41:25 #35
441859 crew  Lenny77
pi_220172898
quote:

[..]
Heb je daar zelf niets over te zeggen in Nederland?
pi_220176179
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 09:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heb je daar zelf niets over te zeggen in Nederland?
Jawel maar het is te agressief om maanden te wachten. Ik ben al geopereerd, dus zullen ze niet willen dat het ergens anders weer opduikt en er een half orgaan uit moet
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 16:58:05 #37
441859 crew  Lenny77
pi_220177531
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Jawel maar het is te agressief om maanden te wachten. Ik ben al geopereerd, dus zullen ze niet willen dat het ergens anders weer opduikt en er een half orgaan uit moet
Ooooh, ik denk dat ik het verkeerd gelezen had :X
pi_220177562
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:12 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Klote man
Veel sterkte
pi_220182003
quote:

[..]
Sterkte, zo kut vind ik dat altijd om te horen.
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 13:04:06 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220184303
quote:

[..]
Mag ik vragen waar je kanker hebt?

Ze beginnen het liefst ze snel mogelijk, mocht er ergens nog wat zweven het geen kans krijgt meer
Nogmaals sterkte :*
pi_220186602
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mag ik vragen waar je kanker hebt?

Ze beginnen het liefst ze snel mogelijk, mocht er ergens nog wat zweven het geen kans krijgt meer
Nogmaals sterkte :*
Uitgezaaid non seminoom, op zich is dat prima te behandelen. Van de 4 componenten zijn er 2 helaas chemoresistent. Deze week moet ik ook nog inpakken en verhuizen, dus dat is lekker druk haha. Ik heb amper tijd om er over na te denken.

Dankje *)
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 18:24:10 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220186626
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Uitgezaaid non seminoom, op zich is dat prima te behandelen. Van de 4 componenten zijn er 2 helaas chemoresistent. Deze week moet ik ook nog inpakken en verhuizen, dus dat is lekker druk haha. Ik heb amper tijd om er over na te denken.

Dankje *)
O dat is \hefitg zeg, dat je geen tijd hebt om er over na te denken is wel goed, maar je moet ook een beetje aan je rust denken.
Wat gaan ze met die andere twee componenten doen, bestralen?
pi_220186911
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaan ze met die andere twee componenten doen, bestralen?
Lymfeklieren in het peritoneum verwijderen?
@vainsteinsvainsteins doen ze ook schildwachtklierprocedure bij die tumor?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')