Eerlijk gezegd denk ik dat ie nog wel gaat zakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig sprint Matje nog mee. 2de plek!
Had wel fijn geweest als baggerbaas ook af en toe is een ronde heeft waar de tegenstander wel scoort.
In speelronde 19 is ie aan de beurt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig sprint Matje nog mee. 2de plek!
Had wel fijn geweest als baggerbaas ook af en toe is een ronde heeft waar de tegenstander wel scoort.
Hij zat in de kopgroep Hans.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot zover mijn opmars, want als ik tegen Dehairs moet kan ie plots sprinten. Het blijft een merkwaardige sport.
Oh die werd op de streep bijgehaald? Ik zag alleen de top 10, ik keek voetbal.quote:
Voetbal is een groot woord denk ikquote:Op zondag 22 maart 2026 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh die werd op de streep bijgehaald? Ik zag alleen de top 10, ik keek voetbal.
Startlijst voor Settima is niet echt volledig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie koersen waar ik geen kip aan de start heb. Geen geboren cupfighters.
Klopt, maar volgens mij heb ik haast niemand van die teams. En in Catalunya scoort Ivo wel, maar lijkt me niet dat die Jack en Joop van zich af kan houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Startlijst voor Settima is niet echt volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |