quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat Magnier en CRod doen kan me gestolen worden, maar bij Roglic mag je de Wout-voodoo achterwege laten.
Ik zeg je, steekpenningen en hacks dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Met hoe slecht het ging tijdens de biedingen vind ik het echt een godswonder dat ik 22e sta. Met dank aan Pau, Sobrero en Gregoire
13 - 16 ouch sowquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Veel scores rond de 140
Uitslag speelronde 9:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 9:
[ afbeelding ]
Nu ook nog 8-0 tegen mijquote:Op zondag 1 maart 2026 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13 - 16 ouch sow
Champoussin sprokkelaartje
Niet echt een verrassing toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:26 schreef hhh38 het volgende:
Kielich en Fiorelli gaan het hele jaar moeten knechten hè
Onverwachte meevaller dit.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik betaal een miljoen miljard voor Philipsen en hij kan niet meer doen wat ie altijd deed, typisch.
Altijd voor @baggerbaasquote:
Senechal leest hier mee, haalt de winst binnen in ronde 11. Erg mooi.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had ook wel de hoop dat Senechal voor eigen kansen mocht gaan hier en daar, maar dat lijkt ook 7 miljoen voor niets geweest te zijn. Niet dat er zoveel keus was in ronde 3, maar goed.
Topaankoop.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik verlies alle spannende wedstrijden![]()
Nu weer omdat Hermans het niets 4e wordt in de Drome Classic.
Volgende ronde gaat voor 1 van ons erg onleuk wordenquote:
Ik bied Almeida. Is dat leuker?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:15 schreef Felagund het volgende:
Tegen de anti-wielrenner Vingegaard in Parijs tegen Nice. Altijd tegen mij.
Nee, dat is om het even denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bied Almeida. Is dat leuker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |