Ze zeiden ook dat ze won op Groenewoud, terwijl die een rondje 28.6 reed i.p.v 28.7/28.8.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
Erik, ze had een snellere slotronde moeten rijden dan op de 1100. Leer eens rekenen
Place your bets.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Elst gaat onder de tijd van Kok.
"Ties belangrijk dat jullie eh... goed schaatsen."quote:
Slecht nieuws voor Ragne?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:26 schreef hhh38 het volgende:
Slow starters gaan het sowieso niet redden
die hele OKT vond ik maar vreemd uitpakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
Toch raar dat zo'n Beune die structureel de snelste Nederlandse is gebleken op deze afstand dit seizoen niet mee mag doen
niet zo patriarchaal .. dan nog liever de Jong- Rijpmaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:05 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Antoinette Rijpma idd, dat continue de Jong erachter word je doodmoe van
Lijkt mij nu al te langzaamquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Elst gaat onder de tijd van Kok.
Ik zou het leuk vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Olumpisch kampioen Rijpma zou net zo'n grote stunt zijn als Tuitert toen
Wat denk je, ik gooi er eens een nieuwe discussie in?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
Toch raar dat zo'n Beune die structureel de snelste Nederlandse is gebleken op deze afstand dit seizoen niet mee mag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |