BRONquote:Politie arresteert drie kinderen voor gewapende overval op juwelier in Groningen. ‘Alles wat we hebben opgebouwd, is binnen twee minuten weg’
Drie jongeren zijn aangehouden voor een gewapende overval op juwelier Goundpunt in Groningen op 19 januari. Kort voor sluitingstijd drongen twee van hen de winkel binnen: een hield de eigenaar onder schot met een pistool terwijl de ander vitrines vernielde en voor tienduizenden euro’s aan sieraden wegsleepte. Twee verdachten zijn minderjarig (uit Appingedam en Groningen), de derde is 18 en ook uit Groningen; bij zijn arrestatie trof de politie tijdens een huiszoeking mogelijk een deel van de buit aan. De eigenaar zegt dat alles wat in vijf jaar is opgebouwd binnen 2 minuten en 20 seconden is verdwenen.
Ouders met een migratie achtergrond af en toe hebben geen idee wat hun kinderen uitvreten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:51 schreef Momo het volgende:
Vraag je toch af of die ouders ook draaideurcriminelen zijn of gewoon geen fuck geven om hun kinderen.
Ah natuurlijk joh, alleen de ouders met migratie achtergrond weten niet wat hun kinderen doen uhu.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ouders met een migratie achtergrond af en toe hebben geen idee wat hun kinderen uitvreten.
Behalve de dochters , want die moeten binnen zitten.
Ja , vooral Marokkaanse ouders en dat is gewoon een feit. Dat je dat niet leuk vindt om te horen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah natuurlijk joh, alleen de ouders met migratie achtergrond weten niet wat hun kinderen doen uhu.
Want ja die NL kinderen zijn zooooo'n lichtend voorbeeld.
Wat die marokkanen doen boeit mij niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja , vooral Marokkaanse ouders en dat is gewoon een feit. Dat je dat niet leuk vindt om te horen is een ander verhaal.
Niemand ontkent dat Nederlandse kinderen braaf zijn , maar statistieken zijn nou niet echt in het voordeel van de Marokkaanse jeugd. Ze komen 3 a 4 keer vaker in aanraking met justitie dan kinderen zonder migratie achtergrond
Gebeurt dit ook wel in Letland?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat die marokkanen doen boeit mij niets.
Turkse en Marokkaanse jeugd zijn niet best.
Maar je doet alsof het alleen bij migranten zo is.
Nou kijk eens om je heen en je ziet zoveel NL kansloze jeugd.
Nogmaals niemand ontkent dat , maar je kan blijven wegkijken , feit blijft dat ze 3 tot 4 keer vaker in aanraking komen met de politie dan autochtone jongeren. Dus gaat er wat mis daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat die marokkanen doen boeit mij niets.
Turkse en Marokkaanse jeugd zijn niet best.
Maar je doet alsof het alleen bij migranten zo is.
Nou kijk eens om je heen en je ziet zoveel NL kansloze jeugd.
Geen idee, woon ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gebeurt dit ook wel in Letland?
Leuk praatje weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals niemand ontkent dat , maar je kan blijven wegkijken , feit blijft dat ze 3 tot 4 keer vaker in aanraking komen met de politie dan autochtone jongeren. Dus gaat er wat mis daar.
Wat gaat er dan mis , ouders geven geen fuck wat hun kinderen uitspoken , en dan heb ik het over jongens. De meiden daarentegen zijn soms hoogopgeleid , en ja dat komt omdat daar wel controle op is.
Het is gewoon een cultuurdingetje
Wat ik bedoel: je hebt wel een behoorlijke grote waffel over Nederlandse jeugd als je zelf in de Baltische staten woont, knul.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen idee, woon ik niet.
Moet je hun vragen.
[..]
Leuk praatje weer.
Maar jij kwam met de haat tegen buitenlanders om helemaal niets.
En jij deed alsof alleen migraten zoiets doen.
Begin je nu alweer joh? Elke keer word je klem geluld en dan begin je een paar dagen in een ander topic helemaal van voor af aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah natuurlijk joh, alleen de ouders met migratie achtergrond weten niet wat hun kinderen doen uhu.
Want ja die NL kinderen zijn zooooo'n lichtend voorbeeld.
En wat is mijn afkomst en waar heb ik het grootste deel van mijn leven gewoond?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: je hebt wel een behoorlijke grote waffel over Nederlandse jeugd als je zelf in de Baltische staten woont, knul.
Ik ben nog nooit klem gepraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Begin je nu alweer joh? Elke keer word je klem geluld en dan begin je een paar dagen in een ander topic helemaal van voor af aan.
Ja, jammer joh:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit klem gepraat.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan wat ik zeg?
Ik zeg nergens dat buitenlanders of Nederlanders met migratie achtergrond niet een groter aandeel hebben....
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is alleen een beeld dat erg vertekend wordt.
Alleen misdaden die een buitenlander betreffen krijgen aandacht.
Als het verhoudingsgewijs allemaal fout en mis was dan was het begrijpelijk. Dat is alleen niet zo.
Niemand beweert ook dat 'elke' buitenlander slecht isquote:En ik ben niet degene die met dat kansloze gejank komt alsof elke buitenlander slecht is.
Zoveel topics draaien deze kant op, dat je niet moe wordt van jezelf met dat gebashquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Begin je nu alweer joh? Elke keer word je klem geluld en dan begin je een paar dagen in een ander topic helemaal van voor af aan.
Precies, niet klem.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, jammer joh:
[..]
[..]
[..]
Niemand beweert ook dat 'elke' buitenlander slecht is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |