Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:43 schreef Harmankardon het volgende:
100% dat als het vliegveld naar hem is vernoemd hij daar geld voor wil zien. En dat gaat krijgen uit de staatsruif.
Het verschil zit em in het feit dat Trump zelf continue aangeeft allerlei zaken naar hemzelf te hernoemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
welke president doet dat nu tijdens zijn termijn dan?
want ik zie nergens dat de president dit doet. Maar wijs me gerust aan waar staat dat hij dat vliegveld in florida een andere naam geeft.
Ik vind dit wel raar. Pubers die met verfspuitbussen muren enz. ontsieren, is tegenwoordig een normaal beeld in onze westerse wereld.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Op zich geen raar iets, maar wedden dat de anti-trumpers hier weer hun gal op spuien om 1 of andere reden?
Omdat het raar is. Vooral omdat deze president geen enkel positief ding voor zijn land heeft gedaan. Alles is eigenbelang, zoals het leven van een narcist nou eenmaal is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Red_85 het volgende:
Op zich geen raar iets, maar wedden dat de anti-trumpers hier weer hun gal op spuien om 1 of andere reden?
Ik zet sowieso grote vraagtekens bij die idioot. Maar ook een stilstaande klok heeft minimaal 1x op een dag gelijk (hier niet overigens hoor). Vind het ook echt heerlijk om al die haters te zien fluimen op alles wat hij doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vind dit wel raar. Pubers die met verfspuitbussen muren enz. ontsieren, is tegenwoordig een normaal beeld in onze westerse wereld.
Maar een zittende president die meer bezig is met uiterlijk vertoon dan met daadwerkelijke en resultaatgerichte acties, ja, daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Nou ja, dat tweede dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wat is er mis met de naam die het vliegveld nu heeft, behalve dat het de aars van Trump niet leeg eet?
Mooi lijstje komt ie tussenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:03 schreef raptorix het volgende:
Zal het zelf maar posten, inderdaad helemaal niets bijzonders, dit gebeurt zo vaak!!!!
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd lachwekkend om te zien hoe Trumpaanhangers de big fat Orange man verdedigenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zet sowieso grote vraagtekens bij die idioot. Maar ook een stilstaande klok heeft minimaal 1x op een dag gelijk (hier niet overigens hoor). Vind het ook echt heerlijk om al die haters te zien fluimen op alles wat hij doet.
Dit is dan nog wel het meest onschuldige idiote iets. Laat hem lekker zijn tijd hier in steken ipv het verneuken van de wereld.
Wat zie jij wat ik niet zie.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lachwekkend om te zien hoe Trumpaanhangers de big fat Orange man verdedigen
Als ze de pijp uit zijn toch pas? Dat is hier in Nederland met straatnamen, sluizen en bruggen trouwens (ook) zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Vliegvelden worden vaker naar presidenten vernoemd. Op zich niets geks.
Klopt. Trump loopt nou eenmaal zo ver naast zijn schoenen, dat hij het in zijn eigen ambtstermijn doetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als ze de pijp uit zijn toch pas? Dat is hier in Nederland met straatnamen, sluizen en bruggen trouwens (ook) zo.
Deze vind ik dan wel weer grappig:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Trump loopt nou eenmaal zo ver naast zijn schoenen, dat hij het in zijn eigen ambtstermijn doet
Jammer voor jou. En ook voor mij hoor. Deze man heeft een overload aan ego en nog geen milimeter aan karakter.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zet sowieso grote vraagtekens bij die idioot. Maar ook een stilstaande klok heeft minimaal 1x op een dag gelijk (hier niet overigens hoor). Vind het ook echt heerlijk om al die haters te zien fluimen op alles wat hij doet.
Dit is dan nog wel het meest onschuldige idiote iets. Laat hem lekker zijn tijd hier in steken ipv het verneuken van de wereld.
Hoe dan?quote:
Nou ben benieuwd wat je reactie zou zijn als Jetten straks bij allerlei zaken zijn naam ervoor wil zetten (Jetten Mall of the Netherlands, Jetten Cruijff Amsterdam ArenA etc.) Het is raar en narcistisch of je nu links, rechts of in het midden zit. Je vernoemen naar iets gebeurd meestal als je dood bent of al lang niet meer in macht zit door mensen zonder directe links met jou.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Het orangemanbad-legertje kakt weer inhoudsloos het hele onderbuikje leeg.
Bijzonder hoe zo'n man een waas kan veroorzaken
Alleen, komt het niet van Trump:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat je reactie zou zijn als Jetten straks bij allerlei zaken zijn naam ervoor wil zetten (Jetten Mall of the Netherlands, Jetten Cruijff Amsterdam ArenA etc.) Het is raar en narcistisch of je nu links, rechts of in het midden zit. Je vernoemen naar iets gebeurd meestal als je dood bent of al lang niet meer in macht zit door mensen zonder directe links met jou.
Trump vleit al tijden met dit idee, dit is alleen de eerste keer dat ie niet uitgelachen wordt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen, komt het niet van Trump:
"Leiders in Florida zeggen dat zij het vliegveld willen vernoemen naar Trump omdat hij de eerste president is die Florida als hoofdverblijf kiest. Hij woont volgens de indieners op zo’n 8 kilometer van het vliegveld, in zijn club Mar-a-Lago in Palm Beach, waar hij in 2019 zijn officiële woonadres van heeft gemaakt."
Overigens prima dat de eerste van de 10 steden Jettendam wordt. Kijk er naar uit.
Oké, en nu?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trump vleit al tijden met dit idee, dit is alleen de eerste keer dat ie niet uitgelachen wordt.
Trump wilde zijn naam op Dulles airport in D.C. als ruil voor federale subsidie.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Het komt niet van Trump" is richting de prullenbak verwezen.
We hebben ook al een Kaag baan in Nederlandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen, komt het niet van Trump:
"Leiders in Florida zeggen dat zij het vliegveld willen vernoemen naar Trump omdat hij de eerste president is die Florida als hoofdverblijf kiest. Hij woont volgens de indieners op zo’n 8 kilometer van het vliegveld, in zijn club Mar-a-Lago in Palm Beach, waar hij in 2019 zijn officiële woonadres van heeft gemaakt."
Overigens prima dat de eerste van de 10 steden Jettendam wordt. Kijk er naar uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |