abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:34:39 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220158077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:13 schreef Viesdik het volgende:

Waarom wil je dat ik een mening geef?
Je vraagt om de mening van de Fok!-ers, maar weigert je eigen mening te geven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220158098
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Je vraagt om de mening van de Fok!-ers, maar weigert je eigen mening te geven?
Dat is toch mijn eigen keuze?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220158557
Weinig, in de lokale politiek is het gelukkig beter
pi_220158633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:07 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik ben een journalist
  vrijdag 20 februari 2026 @ 21:47:31 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220159612
Steeds minder.

Wat er ook gebeurt, het is gewoon allemaal neoliberale hiep hiep hoera-kapitalitische eeuwige groei retoriek die er linksom dan wel rechtsom doorheen wordt gejast.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 20 februari 2026 @ 21:57:37 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220159898
Niet heel veel, heb vooral het idee dat alle politici er vooral voor zichzelf zitten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220160017
Ik krijg ook steeds minder vertrouwen in de landelijke politiek. Ik word hoe langer hoe cynischer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel lang een naïef vertrouwen heb gehad in verandering en dat stemmen het verschil kan maken, om er, inmiddels na zo’n 30 jaar stemmen, ieder keer opnieuw achter te komen dat hetzelfde neoliberale beleid wordt voortgezet wat al decennia dominant is.

Mijn vertrouwen heeft nadrukkelijk in 2 gevallen een deuk opgelopen; dat was dankzij Diederik Samsom en Rutte II, en nu dankzij Jetten en Bontenbal, waar ik echt het gevoel had dat ze heel redelijk in de wedstrijd stonden en we binnen no-time een breed middenkabinet zouden krijgen van GroenLinks - PvdA, D66, CDA en VVD. Maar ze wel erg makkelijk hun oren hebben laten hangen naar Yesilkots en een veel rechtser en onredelijker beleid gaan uitvoeren dan ik ooit had verwacht.

Geeft me steeds meer het gevoel dat zelfs zogenaamde redelijke partijen niet te vertrouwen zijn, dat het allemaal een act is en dat bepaalde groepen schijnbaar niet meetellen, er niet toe doen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220161550
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Geeft me steeds meer het gevoel dat zelfs zogenaamde redelijke partijen niet te vertrouwen zijn, dat het allemaal een act is en dat bepaalde groepen schijnbaar niet meetellen, er niet toe doen.
Dit vooral ja.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 februari 2026 @ 19:12:28 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220169238
https://www.bnnvara.nl/ka(...)oor-jouw-portemonnee

Zaken als dit is waarom mijn vertrouwen ronduit laag is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')