Ze heeft geen ene fuck! Geen info over Daeron en Ormund, geen info over Gwayne en Criston, geen info over Aemond en Vhagar, geen info over Aeron en Larys, geen info over de man die het verzet tegen Rhaenary in King's Landing aanstuurt... ze is gewoon echt compleet nutteloos.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:52 schreef User98182 het volgende:
Wtf doet Mysaria ookje energie verspillen om achter helaena en alicent aan te gaan en dan vervolgens geen ene fuck doen in plaats van te zoeken wie er achter die hele gold clock situatie zit. Zij heeft de specialiteit om precies daarachter te komen maar daar maakt ze geen gebruik van. Tenzij zij meer weet over de moorden of zelfs een rol heeft daarin of zij is gewoon slecht geschreven.
Ik begrijp Daemon wel![]()
Nutteloos.
quote:Op maandag 13 juli 2026 22:26 schreef Momo het volgende:
En family tree naar Knight of the Seven Kingdoms toe met spoilers voor einde deze serieWat een rare familie boom? Zijn Baelor en Maekor een gay stel met kinderen volgens die familie boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nog eens, allebei kinderen van Myriah en Daeron, net als Aerys en Rheagal die we nog niet gezien hebben in de serie KOTSK.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een rare familie boom? Zijn Baelor en Maekor een gay stel met kinderen volgens die familie boom?
Uh nee... die zitten toch gewoon allebei in de kinderen-vertakking van Daeron II en Myriah Martell? Met allebei weer hun eigen kinderen (alleen hun partners worden niet weergegeven om ruimte te besparen).quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een rare familie boom? Zijn Baelor en Maekor een gay stel met kinderen volgens die familie boom?
Eens met je cijfer.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
7/10 @:maxi-mus
Soms moet het plot ook op weg geholpen worden voor de volgende aflevering dus niks mis mee, maar ik zat ook niet echt op het puntje van m'n stoel. @:maxi-mus niet verder lezen hieronder staat een kleine spoiler
Die cliffhanger met Alison of hoe heet dat mens en die andere vrouw wiens naam ik ook niet uit m'n hoofd ken was een beetje lame zeg.
Ik zag niet echt wat er gebeurde omdat het teringdonker was dus ik heb 3 keer opnieuw gekeken voordat ik zag dat het gewoon een kat was waardoor ze het licht liet vallenTjonge hoe zou dat nou aflopen zeg ik ben zó benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die Oscar Tully mag ik trouwens wel
Interessant om te zien dat Daeron ook stiekem een hekel heeft aan Ormund.
Die Ulf en Hugh lijken me ook niet te vertrouwen.Blaf me vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef PoesDoos het volgende:
Nog maar twee te gaan![]()
Volgende week de eerste interactie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht. Hij zei zelf ook al, wat heeft het me opgeleverd?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:35 schreef Momo het volgende:
Daemon heeft trouwens ook echt geen politiek gevoel of gevoel voor persoonlijk handelen mensen maar handelt puur op eer en wraak. Ulf gaat nu niet meer luisteren.
Ulf luisterde toch al niet, of is in ieder geval nog op geen enkele manier nuttig geweest. Wat dat betreft is Ulf gewoon nutteloos, blijkbaar moeten ze hem pamperen en babysitten en dan nog is het maar de vraag of hij te vertrouwen is. Of alle staatsgeheimen in de kroeg verteld terwijl hij gunsten uitdeelt.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:35 schreef Momo het volgende:
Daemon heeft trouwens ook echt geen politiek gevoel of gevoel voor persoonlijk handelen mensen maar handelt puur op eer en wraak. Ulf gaat nu niet meer luisteren.
Met de meeste veranderingen kan ik mijzelf wel vinden. De boeken wijken sowieso van de GoT boeken af omdat je niet lees wat er in het hoofd van bepaalde mensen afspeelt, het is meer een geschiedenis boek waar soms de ene maester beweert dat het op manier A is gegaan en een andere maester op manier B. Daardoor hebben ze sowieso meer vrijheid. Zo lang ze niet de kernpunten gaan veranderen voor de belangrijkste events. Ik dacht trouwens dat we dit seizoen zouden eindigen groot eventquote:Op maandag 27 juli 2026 13:42 schreef PoesDoos het volgende:
Boeklezers; vinden jullie het stiekem ook wel fijn dat het boek en de serie zo verschillend zijn? Bij GoT had ik er heel veel moeite mee, bij HotD juist niet. De serie brengt veel leuke nieuwe side stories.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bran Starkquote:Op maandag 27 juli 2026 17:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens wel een interessante vraag voor mensen die de boeken niet hebben gelezen of weten hoe dit verhaal eindigt. Wie denken jullie dat aan het eind van de serie op de troon zit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |