"We"?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en soms is het gewoon leuk om samen thuis op de bank te kijken wie de hardste boer kan laten na snel een glas koude cola gedronken te hebben, we hebben daar lang lol om gehad
Dutch ovenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:41 schreef nostra het volgende:
Terugdoen. Zo'n zachte na bruine bonen onder het dekbed.
Diep inhaleren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:02 schreef incel het volgende:
Wat zou jij doen in een dergelijke situatie?
Ja als je in een melige bui bent lach je om zoiets, dit is best lang geleden met een andere ex dan Kquote:
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen. Het gaat me er niet zozeer om dat ze een scheet liet, we zijn allemaal mensen. Het gaat me er mee om dat het gewoon een beetje dom en onhandig is om te denken dat zo'n scheet binnen 30seconde weggetrokken is in een afgesloten auto en als iemand dan van het frisse weer buiten instapt dat die persoon dan niks merkt of zo.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
Dit lijkt mij vooral iets om net te doen alsof je het niet hebt gemerkt.
Jij stond te tanken. Dan heb je toch je neus vol benzinelucht?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:59 schreef incel het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen. Het gaat me er niet zozeer om dat ze een scheet liet, we zijn allemaal mensen. Het gaat me er mee om dat het gewoon een beetje dom en onhandig is om te denken dat zo'n scheet binnen 30seconde weggetrokken is in een afgesloten auto en als iemand dan van het frisse weer buiten instapt dat die persoon dan niks merkt of zo.
Ja buiten in de frisse kou en wind. En dan stap je in en dan merk je het. Maar goed het is al gedaan laten we erover ophouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Jij stond te tanken. Dan heb je toch je neus vol benzinelucht?
jij begint er een topic overquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:04 schreef incel het volgende:
[..]
Ja buiten in de frisse kou en wind. En dan stap je in en dan merk je het. Maar goed het is al gedaan laten we erover ophouden.
Ja dat was toen het me nog dwars zat maar goed probeer het nu te vergeten maar terecht punt wel ik snap je.quote:
Sterkte met het achter je te latenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ja dat was toen het me nog dwars zat maar goed probeer het nu te vergeten maar terecht punt wel ik snap je.
Is met een scheet altijd.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:59 schreef incel het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen.
Het gaat er meer om dat je het doet waar anderen last van hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ja stel je voor dat ze dit nog een keer durft![]()
Buikpijn moet ze hebben verdomme![]()
![]()
Dat is zo niet hetzelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:05 schreef incel het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je het doet waar anderen last van hebben.
Als je moet pissen ga je toch ook naar de wc of moet je het midden in de woonkamer doen? "Ja anders heb ik last van m'n blaas" wat een argument is dat nou
Wel. Of in de wasbak pissen als je een open keuken hebt. Het gaat over wat sociaal is en wat niet.quote:
Je zit in een relatie. Op een bepaald moment zitten jullie veel meer tijd bij elkaar dan apart. En zal het toch eens moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:06 schreef incel het volgende:
[..]
Wel. Of in de wasbak pissen als je een open keuken hebt. Het gaat over wat sociaal is en wat niet.
Ok dus je vindt dat als ik naast m'n vriendin zit ik maar gewoon scheten moet laten in plaats van netjes naar de gang of wc of slaapkamer te lopen en het even daar te doen? Of zelf even buiten de auto ga staan om zogenaamd m'n benen te strekken en het daar te doen? Het was gewoon sociaal onhandig. Misschien omdat ze nog zo jong is dat ze dacht dat dit beter was.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zit in een relatie. Op een bepaald moment zitten jullie veel meer tijd hij elkaar dan apart. Op een bepaald moment zal het toch eens moeten gebeuren.
Als ze echt een onbeleefd zwijn was, dan had ze al lang een hoop scheten bij jou gelaten.
Nu was het terwijl je buiten stond, wie weet hoelang ze het al in had gehouden. Dus dit was al erg netjes.
Dan ga je als puber al met een oudere 'wijze' man, gaat ie ook nog zeiken om een natuurlijk iets.
Grow up
En dan gaat ze even uit de auto en laat de scheet daar, issie hoorbaar en is iedereen geschokt!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus je vindt dat als ik naast m'n vriendin zit ik maar gewoon scheten moet laten in plaats van netjes naar de gang of wc of slaapkamer te lopen en het even daar te doen? Of zelf even buiten de auto ga staan om zogenaamd m'n benen te strekken en het daar te doen? Het was gewoon sociaal onhandig. Misschien omdat ze nog zo jong is dat ze dacht dat dit beter was.
Doet me denken aan van die gasten die liever tegen een muur van een huis pissen dan tegen een boom omdat ze denken dat dat netter is of zo omdat het meer beschut is, maar daardoor het juist erger maakt.
Als jij het verschil niet weet tussen ongepast gedrag en een klein inschattingsfoutje wat wel privé en beleefd was bedoeld, dan stopt het.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus je vindt dat als ik naast m'n vriendin zit ik maar gewoon scheten moet laten in plaats van netjes naar de gang of wc of slaapkamer te lopen en het even daar te doen? Of zelf even buiten de auto ga staan om zogenaamd m'n benen te strekken en het daar te doen? Het was gewoon sociaal onhandig. Misschien omdat ze nog zo jong is dat ze dacht dat dit beter was.
Doet me denken aan van die gasten die liever tegen een muur van een huis pissen dan tegen een boom omdat ze denken dat dat netter is of zo omdat het meer beschut is, maar daardoor het juist erger maakt.
Niet als je wind mee hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is met een scheet altijd.
En als je een dichte keuken hebt, wat dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:06 schreef incel het volgende:
[..]
Wel. Of in de wasbak pissen als je een open keuken hebt. Het gaat over wat sociaal is en wat niet.
Volgens mij kun jij beter vrijgezel blijven, als je je hier al druk om maakt kun beter geen relatie beginnenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:12 schreef incel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |