abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220146202
De relatie ging uit om een scheet
pi_220146835
Ik zat laatst een potje te mensplainen tegen mijn vrouw je weet wel, uitleggen hoe alles in elkaar zit en zo. Bijvoorbeeld dat er een dingetje in de afstandsbediening zit waarmee je dingen op afstand kan bedienen. Of hoe alle wereldproblemen opgelost zouden kunnen worden als ze es een keertje naar mij zouden luisteren en zo.
Ik mag dat graag doen, dingen uitleggen en mijn vrouw gunt me dat pleziertje.
Hoewel ik soms wat langdradig ben en in herhaling val. Dat is één van mijn slechte eigenschappen.

Maar goed. Ik zat me dus te vermaken en toen liet mijn vrouw een tamelijk harde scheet. Dus ik kijk haar es vragend aan, zegt ze: “Ik wou ook even een punt maken.”

Ik vind dat wel wat hebben. Een scheet, je kan er zoveel mee uitdrukken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220149131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 15:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja en soms is het gewoon leuk om samen thuis op de bank te kijken wie de hardste boer kan laten na snel een glas koude cola gedronken te hebben, we hebben daar lang lol om gehad
"We"?
pi_220149134
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:41 schreef nostra het volgende:
Terugdoen. Zo'n zachte na bruine bonen onder het dekbed.
Dutch oven *O*
pi_220149139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:02 schreef incel het volgende:
Wat zou jij doen in een dergelijke situatie?
Diep inhaleren.
pi_220149459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 23:16 schreef r_one het volgende:

[..]
"We"?
Ja als je in een melige bui bent lach je om zoiets, dit is best lang geleden met een andere ex dan K
  Spellchecker vrijdag 20 februari 2026 @ 12:26:22 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220191765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
Dit lijkt mij vooral iets om net te doen alsof je het niet hebt gemerkt.
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen. Het gaat me er niet zozeer om dat ze een scheet liet, we zijn allemaal mensen. Het gaat me er mee om dat het gewoon een beetje dom en onhandig is om te denken dat zo'n scheet binnen 30seconde weggetrokken is in een afgesloten auto en als iemand dan van het frisse weer buiten instapt dat die persoon dan niks merkt of zo.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  Spellchecker dinsdag 24 februari 2026 @ 12:02:12 #59
197773 crew  maily
pi_220191770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:59 schreef incel het volgende:

[..]
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen. Het gaat me er niet zozeer om dat ze een scheet liet, we zijn allemaal mensen. Het gaat me er mee om dat het gewoon een beetje dom en onhandig is om te denken dat zo'n scheet binnen 30seconde weggetrokken is in een afgesloten auto en als iemand dan van het frisse weer buiten instapt dat die persoon dan niks merkt of zo.
Jij stond te tanken. Dan heb je toch je neus vol benzinelucht?
pi_220191788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:02 schreef maily het volgende:

[..]
Jij stond te tanken. Dan heb je toch je neus vol benzinelucht?
Ja buiten in de frisse kou en wind. En dan stap je in en dan merk je het. Maar goed het is al gedaan laten we erover ophouden.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
pi_220191970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:04 schreef incel het volgende:

[..]
Ja buiten in de frisse kou en wind. En dan stap je in en dan merk je het. Maar goed het is al gedaan laten we erover ophouden.
jij begint er een topic over :wtf:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_220192005
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij begint er een topic over :wtf:
Ja dat was toen het me nog dwars zat maar goed probeer het nu te vergeten maar terecht punt wel ik snap je.
  Spellchecker dinsdag 24 februari 2026 @ 12:38:49 #63
197773 crew  maily
pi_220192017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:37 schreef incel het volgende:

[..]
Ja dat was toen het me nog dwars zat maar goed probeer het nu te vergeten maar terecht punt wel ik snap je.
Sterkte met het achter je te laten :Y
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2026 @ 12:54:39 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220192152
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:38 schreef maily het volgende:

[..]
Sterkte met het achter je te laten :Y
Is met een scheet altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 13:04:45 #65
441859 crew  Lenny77
pi_220192209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:59 schreef incel het volgende:

[..]
Ja dat deed ik ook, maar dan denkt ze misschien dat ze het volgende keer weer kan doen.
:|W
Ja stel je voor dat ze dit nog een keer durft :(
Buikpijn moet ze hebben verdomme :( :( :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220192219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W
Ja stel je voor dat ze dit nog een keer durft :(
Buikpijn moet ze hebben verdomme :( :( :(
Het gaat er meer om dat je het doet waar anderen last van hebben.

Als je moet pissen ga je toch ook naar de wc of moet je het midden in de woonkamer doen? "Ja anders heb ik last van m'n blaas" wat een argument is dat nou _O-
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 13:06:20 #67
441859 crew  Lenny77
pi_220192224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:05 schreef incel het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat je het doet waar anderen last van hebben.

Als je moet pissen ga je toch ook naar de wc of moet je het midden in de woonkamer doen? "Ja anders heb ik last van m'n blaas" wat een argument is dat nou _O-
Dat is zo niet hetzelfde
pi_220192226
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat is zo niet hetzelfde
Wel. Of in de wasbak pissen als je een open keuken hebt. Het gaat over wat sociaal is en wat niet.
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 13:10:48 #69
441859 crew  Lenny77
pi_220192249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:06 schreef incel het volgende:

[..]
Wel. Of in de wasbak pissen als je een open keuken hebt. Het gaat over wat sociaal is en wat niet.
Je zit in een relatie. Op een bepaald moment zitten jullie veel meer tijd bij elkaar dan apart. En zal het toch eens moeten gebeuren.

Als ze echt een onbeleefd zwijn was, dan had ze al lang een hoop scheten bij jou gelaten.
Nu was het terwijl je buiten stond, wie weet hoelang ze het al in had gehouden. Dus dit was al erg netjes.

Dan ga je als puber al met een oudere 'wijze' man, gaat ie ook nog zeiken om een natuurlijk iets.
Grow up

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 24-02-2026 15:21:13 ]
pi_220192259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zit in een relatie. Op een bepaald moment zitten jullie veel meer tijd hij elkaar dan apart. Op een bepaald moment zal het toch eens moeten gebeuren.

Als ze echt een onbeleefd zwijn was, dan had ze al lang een hoop scheten bij jou gelaten.
Nu was het terwijl je buiten stond, wie weet hoelang ze het al in had gehouden. Dus dit was al erg netjes.

Dan ga je als puber al met een oudere 'wijze' man, gaat ie ook nog zeiken om een natuurlijk iets.
Grow up
Ok dus je vindt dat als ik naast m'n vriendin zit ik maar gewoon scheten moet laten in plaats van netjes naar de gang of wc of slaapkamer te lopen en het even daar te doen? Of zelf even buiten de auto ga staan om zogenaamd m'n benen te strekken en het daar te doen? Het was gewoon sociaal onhandig. Misschien omdat ze nog zo jong is dat ze dacht dat dit beter was.

Doet me denken aan van die gasten die liever tegen een muur van een huis pissen dan tegen een boom omdat ze denken dat dat netter is of zo omdat het meer beschut is, maar daardoor het juist erger maakt.
pi_220192469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:12 schreef incel het volgende:

[..]
Ok dus je vindt dat als ik naast m'n vriendin zit ik maar gewoon scheten moet laten in plaats van netjes naar de gang of wc of slaapkamer te lopen en het even daar te doen? Of zelf even buiten de auto ga staan om zogenaamd m'n benen te strekken en het daar te doen? Het was gewoon sociaal onhandig. Misschien omdat ze nog zo jong is dat ze dacht dat dit beter was.

Doet me denken aan van die gasten die liever tegen een muur van een huis pissen dan tegen een boom omdat ze denken dat dat netter is of zo omdat het meer beschut is, maar daardoor het juist erger maakt.
En dan gaat ze even uit de auto en laat de scheet daar, issie hoorbaar en is iedereen geschokt!

Ze deed het in de auto toen jij weg was om te tanken. Daar is echt helemaal niets mis mee. Je weet immers ook niet van te voren of en hoe erg je scheet gaat stinken. Soms klinken ze hard, maar ruik je niets, en omgekeerd.

Maar er geen drama van. Niet voor jezelf en niet voor haar. En ja, het kan zomaar zijn dat ze het nog een keer doet; nou en?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 15:23:55 #72
441859 crew  Lenny77
pi_220192939
quote:

[..]

Als jij het verschil niet weet tussen ongepast gedrag en een klein inschattingsfoutje wat wel privé en beleefd was bedoeld, dan stopt het.
pi_220193081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is met een scheet altijd.
Niet als je wind mee hebt :+
pi_220193115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:06 schreef incel het volgende:

[..]
En als je een dichte keuken hebt, wat dan?
pi_220193119
quote:

[..]

Volgens mij kun jij beter vrijgezel blijven, als je je hier al druk om maakt kun beter geen relatie beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')