Het heeft toch betrekking op relaties en gedrag binnen in een relatie? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen dit doen of zouden aanpakken.quote:
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddelsquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klinkt als een heel gezonde relatie die een lang leven beschoren is.
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddelsMaar ze doet af en toe nog we onhandige dingen zoals dit.
En het is een beetje awkward om haar hierover aan te spreken. Het is niet dat ik zelf zo perfect ben.
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:
[..]
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:
[..]
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
Nee is echt relatie relatie. Super serieus.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.
Dat kun je bespreken met je vriendin.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:35 schreef incel het volgende:
[..]
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?
Dit is zegmaar de relatie discussie van het onderwerp. Maar om een 1 of andere reden ontgaat dit iedereen volkomen.
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.
Ja mensen poepen, maar als je opeens naast je vriendin zit te schijten opent zij misschien ook wel een topic.
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kun je bespreken met je vriendin.
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op een forum vinden.
Iedereen gaat er anders mee om.
Dat is de eerste stap kerel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.
We kunnen het hele forum wel opdoeken dan als mensen vragen hebben over gedrag van hun partner of hun eigen partner: "Bespreek het gewoon met je partner!"
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
Je moet nog veel leren over hoe het leven werkt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
Dit zeggen mensen die nog nooit een relatie hebben gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
dit dus.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |