Het heeft toch betrekking op relaties en gedrag binnen in een relatie? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen dit doen of zouden aanpakken.quote:
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddelsquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klinkt als een heel gezonde relatie die een lang leven beschoren is.
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddelsMaar ze doet af en toe nog we onhandige dingen zoals dit.
En het is een beetje awkward om haar hierover aan te spreken. Het is niet dat ik zelf zo perfect ben.
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:
[..]
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:
[..]
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
Nee is echt relatie relatie. Super serieus.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.
Dat kun je bespreken met je vriendin.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:35 schreef incel het volgende:
[..]
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?
Dit is zegmaar de relatie discussie van het onderwerp. Maar om een 1 of andere reden ontgaat dit iedereen volkomen.
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.
Ja mensen poepen, maar als je opeens naast je vriendin zit te schijten opent zij misschien ook wel een topic.
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kun je bespreken met je vriendin.
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op een forum vinden.
Iedereen gaat er anders mee om.
Dat is de eerste stap kerel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.
We kunnen het hele forum wel opdoeken dan als mensen vragen hebben over gedrag van hun partner of hun eigen partner: "Bespreek het gewoon met je partner!"
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
Je moet nog veel leren over hoe het leven werkt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
Dit zeggen mensen die nog nooit een relatie hebben gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
[..]Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
dit dus.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
Dat. WC deur open, hele gesprekken, pissen bij samen douchen, boeren etc. In een relatie lik en zuig je aan vrijwel alle lichaamsdelen, maar een scheet is een stap te ver? Kom opquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je niet comfortabel genoeg met elkaar bent om scheten te laten in elkaars bijzijn dan weet ik niet of je wel de ware voor elkaar bent. Sowieso kom je daar niet bepaald meer onderuit als je eenmaal samen gaat wonen
Gebeurt hier ook wel eens. Of boeren. We gaan ook gewoon naar de wc met de deur open (niet om te poepen overigens). Komt zelfs wel eens voor dat er iemand van ons onder de douche pist als we samen douchen. Lekker boeiend allemaal.
Er gaat een wereld voor hem open.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat. WC deur open, hele gesprekken, pissen bij samen douchen, boeren etc. In een relatie lik en zuig je aan vrijwel alle lichaamsdelen, maar een scheet is een stap te ver? Kom op
We zijn al bijna 2 jaar samen maar als ik een scheet moet laten ga ik gewoon netjes naar de wc of een andere kamer zodat ik niet onaantrekkelijk ben voor haar.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je niet comfortabel genoeg met elkaar bent om scheten te laten in elkaars bijzijn dan weet ik niet of je wel de ware voor elkaar bent. Sowieso kom je daar niet bepaald meer onderuit als je eenmaal samen gaat wonen
Gebeurt hier ook wel eens. Of boeren. We gaan ook gewoon naar de wc met de deur open (niet om te poepen overigens). Komt zelfs wel eens voor dat er iemand van ons onder de douche pist als we samen douchen. Lekker boeiend allemaal.
Je kunt onmogelijk 24/7 aantrekkelijk blijven binnen een relatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef incel het volgende:
[..]
We zijn al bijna 2 jaar samen maar als ik een scheet moet laten ga ik gewoon netjes naar de wc of een andere kamer zodat ik niet onaantrekkelijk ben voor haar.
Dat is zeker zo, maar je probeert toch gewoon zo netjes en aantrekkelijk mogelijk voor elkaar te zijn. Ik had ook een keer toen ze bij mij bleef slapen buikgriep of iets. In ieder geval moest ik naar de wc keihard. Dus ik had haar verteld zo van ja ik heb last van m'n buik ik ga even naar de wc en erna douchen moet jij nog? Dat ze in ieder geval snapt van oke hij moet iets doen en het is niet netjes maar kan er niks aan doen. En vervolgens had ik ff de tv hard aangezet en de deur naar de woonkamer en zo dicht gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk 24/7 aantrekkelijk blijven binnen een relatie.
Mijn man en ik zijn 20 jaar samen. Dan maak je echt wel ergere dingen mee dan dat de ander een scheet laat die niet naar roosjes ruikt.
Wij hebben elkaar ook moeten verzorgen op momenten dat het met de ander niet lekker liep. Dan ben je ook weinig aantrekkelijk, kan ik je vertellen. Maar ik hoef ook niet 24/7 aantrekkelijk voor hem te zijn. Ik doe mijn best om mijn beste zelf voor hem te blijven, maar dat lukt niet 100% van de tijd, en vice versa. En soms doen we nog een beetje extra ons best en zijn we wel op ons meest woest aantrekkelijk voor de ander.
Ik ga daar niet (meer) voor naar een andere kamer.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:35 schreef incel het volgende:
[..]
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?
Dit is zegmaar de relatie discussie van het onderwerp. Maar om een 1 of andere reden ontgaat dit iedereen volkomen.
Ditquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:48 schreef Gibson88 het volgende:
Een windje laten is toch helemaal niet zo verschrikkelijk ? Nee het ruikt niet lekker maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld.
Zelf ben ik er vrijer in dan mijn man. Ben onbeschaamd inmiddels. Mijn man wil de deur dicht als hij moet kakken en ik doe het gewoon als hij er naast staat. En boeren, ik drink cola, daar ben ik de beste in. Zo hard mogelijk, soms sta ik zelfs versteld van mezelf. Dat vind mijn man dan minder, die zou ik moeten inslikken volgens hem maar daar krijg ik last van dus dat moet er gewoon zo hard mogelijk uit. Ik doe het ook wel eens in de winkel ofzo, boer of scheet, als ik vlak bij hem loop, dan zeg ik viespeuk oid en denkt iedereen dat hij het was.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:30 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar je probeert toch gewoon zo netjes en aantrekkelijk mogelijk voor elkaar te zijn. Ik had ook een keer toen ze bij mij bleef slapen buikgriep of iets. In ieder geval moest ik naar de wc keihard. Dus ik had haar verteld zo van ja ik heb last van m'n buik ik ga even naar de wc en erna douchen moet jij nog? Dat ze in ieder geval snapt van oke hij moet iets doen en het is niet netjes maar kan er niks aan doen. En vervolgens had ik ff de tv hard aangezet en de deur naar de woonkamer en zo dicht gedaan.
Wat ik hier mee bedoel is: Ik weet dat wat ik deed niet netjes is. Maar het was overmacht. En ik probeerde haar zo veel mogelijk tegemoed te komen.
Dat vind ik gewoon normaal in een relatie dat je op zulke manieren rekening houdt met elkaar. Als je als vrouw dik gaat lopen ruften naast je man alsof je gewoon met vrienden onder elkaar bent dat vind ik toch andere koek en ongepast.
Hoezo was wat je deed niet netjes? Dat vind ik echt een behoorlijke kronkel hoor, zeker als je buikgriep hebt en nodig naar de wc moet. Ik denk dat je daar echt aan moet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:30 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar je probeert toch gewoon zo netjes en aantrekkelijk mogelijk voor elkaar te zijn. Ik had ook een keer toen ze bij mij bleef slapen buikgriep of iets. In ieder geval moest ik naar de wc keihard. Dus ik had haar verteld zo van ja ik heb last van m'n buik ik ga even naar de wc en erna douchen moet jij nog? Dat ze in ieder geval snapt van oke hij moet iets doen en het is niet netjes maar kan er niks aan doen. En vervolgens had ik ff de tv hard aangezet en de deur naar de woonkamer en zo dicht gedaan.
Wat ik hier mee bedoel is: Ik weet dat wat ik deed niet netjes is. Maar het was overmacht. En ik probeerde haar zo veel mogelijk tegemoed te komen.
Dat vind ik gewoon normaal in een relatie dat je op zulke manieren rekening houdt met elkaar. Als je als vrouw dik gaat lopen ruften naast je man alsof je gewoon met vrienden onder elkaar bent dat vind ik toch andere koek en ongepast.
Ik had laatst ook een acute aanval van buikgriep en de diarree liep eruit terwijl ik onder de douche stond. Dat heeft mijn vrouw gewoon voor me opgeruimd en andersom zou ik hetzelfde doen als zij zo ziek zou zijn. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:30 schreef incel het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil je aan elkaar denken. Dat is wat een relatie is.quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:30 schreef incel het volgende:
[..]
Maak van je lichaam geen drukvatquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.
Mijn vriend en ik zijn ondertussen zo'n 25 jaar samen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:
Ja en soms is het gewoon leuk om samen thuis op de bank te kijken wie de hardste boer kan laten na snel een glas koude cola gedronken te hebben, we hebben daar lang lol om gehadquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:59 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn ondertussen zo'n 25 jaar samen.
Geloof me, die magie verdwijnt uiteindelijk vanzelf
Het blijft wonderlijk hoe een mens soms denktquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Hexagon het volgende:
Hee iemand die ontdekt dat vrouwen ook scheten laten
Dus dat meisje is al beschaamd en dan wil jij het nog erger maken?quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddelsMaar ze doet af en toe nog we onhandige dingen zoals dit.
En het is een beetje awkward om haar hierover aan te spreken. Het is niet dat ik zelf zo perfect ben.
Ik heb medelijden met die damequote:Op donderdag 19 februari 2026 17:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus dat meisje is al beschaamd en dan wil jij het nog erger maken?
Je was er al niet bij dus ze heeft het misschien al lang opgehouden.
Laat het gaan.
Niet alles hoeft besproken te worden.. wat ga je zelfs zeggen? 'Ik wil dat je geen scheten meer laat als er ook maar enige kans is dat ik er achter ga komen?'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |