abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220140717
Waarschijnlijk dacht ze dat ik het niet zou merken toen ik terug kwam, maar het was gewoon nog duidelijk te ruiken. Het was ook koud buiten dus de ramen zaten dicht. Waarschijnlijk dacht ze dat het langer zou duren of zo en dat tegen de tijd dat ik weer in zou stappen de geur verdwenen was.

Aan de ene kant vind ik het netjes dat ze het wel deed waar ik niet bij was, dat laat zien dat ze wel wist waar ze mee bezig was en dat het niet netjes was. Maar aan de andere kant was het ook onhandig, want als je van fris weer buiten 3 graden celcius opeens in een warme auto stapt dan ruik je dat wel.

Op het moment zelf zei ik er niks over. Had ook niet heel protesterend de ramen opengezet of zo want ja het was koud. Dus ik deed gewoon alsof ik het niet merkte. En zij was ook verdacht stil. Maar nu heb ik achteraf wel zoiets van ja misschien had ik er toch iets van moeten zeggen.

Wat zou jij doen in een dergelijke situatie? Aanspreken of gewoon laten varen? Of aanspreken als het nog een keer voorkomt zoiets van: "Ja het is niet netjes liever even buiten of wachten tot ik er echt niet meer ben".
  FOK!mycroftheld donderdag 19 februari 2026 @ 10:11:29 #2
128465 Wrapster
pi_220140804
Het is maar waar je je druk om maakt.
pi_220140809
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Vind je dit echt een R&P kwestie?
Het heeft toch betrekking op relaties en gedrag binnen in een relatie? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen dit doen of zouden aanpakken.

Ik zelf laat in ieder geval altijd scheten zonder dat m'n partner dit ruikt. Althans misschien niet als ik slaap, maar probeer dit wel handig te plannen ja.
pi_220140925
De meeste mensen met een echte relatie hebben niet zoveel moeite met zoiets, denk ik. Kan gebeuren, no problem, zeker geen drama of een gesprek waard als 'het nog eens gebeurt'. Ze gaat niet vreemd ofzo.

[ Bericht 67% gewijzigd door Danny op 19-02-2026 10:51:51 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:22:21 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220140953
Klinkt als een heel gezonde relatie die een lang leven beschoren is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220140970
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klinkt als een heel gezonde relatie die een lang leven beschoren is.
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddels :D Maar ze doet af en toe nog we onhandige dingen zoals dit.

En het is een beetje awkward om haar hierover aan te spreken. Het is niet dat ik zelf zo perfect ben.
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:26:15 #7
503714 SebbeSwensje
pi_220141050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef incel het volgende:

[..]
Ik vind haar ook echt wel leuk inmiddels :D Maar ze doet af en toe nog we onhandige dingen zoals dit.

En het is een beetje awkward om haar hierover aan te spreken. Het is niet dat ik zelf zo perfect ben.
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.
Appears.
pi_220141082
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Awkward om met je eigen vriendin te praten, wat een toonbeeld van perfectie.
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
pi_220141100
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:

[..]
Het hangt er vooral van het onderwerp af toch. Praten over wat je wil eten later is makkelijker dan zoiets awkwards als dit.
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:28:42 #10
503714 SebbeSwensje
pi_220141111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:27 schreef incel het volgende:

[..]
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?
Appears.
pi_220141115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]
wat is er awkward aan? Mensen laten scheten. Of geloof je ook nog dat vrouwen niet poepen?
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.

Ja mensen poepen, maar als je opeens naast je vriendin zit te schijten opent zij misschien ook wel een topic.
pi_220141122
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Klinkt vooral alsof jullie allebei op een eigen manier heel onzeker zijn in de relatie. Daar is an sich niks mis mee, maar als communicatie dan ook al lastig is dan vraag ik me af of het wel een relatie is. Is het niet gewoon een FwB ofzo?
Nee is echt relatie relatie. Super serieus.
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:32:59 #13
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220141181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220141211
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dit. En als je het niet doet dan is dat ook niet goed voor je. Je kan dan verschrikkelijk buikpijn krijgen.
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?

Dit is zegmaar de relatie discussie van het onderwerp. Maar om een 1 of andere reden ontgaat dit iedereen volkomen.
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:37:10 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220141256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:35 schreef incel het volgende:

[..]
Ja snap ik, mensen laten scheten, mensen pissen, schijten, zweten, kotsen. Het gaat mij meer om van hoe doe je dit. Doe je dit naast je partner? Of ga je bijvoorbeeld even naar een andere kamer?

Dit is zegmaar de relatie discussie van het onderwerp. Maar om een 1 of andere reden ontgaat dit iedereen volkomen.
Dat kun je bespreken met je vriendin.
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op een forum vinden.
Iedereen gaat er anders mee om.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2026 @ 10:37:30 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220141260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:28 schreef incel het volgende:

[..]
Ik weet hoe het menselijk lichaam werkt. Maar dit gaat over gedrag binnen in een relatie.

Ja mensen poepen, maar als je opeens naast je vriendin zit te schijten opent zij misschien ook wel een topic.
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220141268
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat kun je bespreken met je vriendin.
Lekker belangrijk wat een stel onbekenden op een forum vinden.
Iedereen gaat er anders mee om.
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.

We kunnen het hele forum wel opdoeken dan als mensen vragen hebben over gedrag van hun partner of hun eigen partner: "Bespreek het gewoon met je partner!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2026 @ 10:38:36 #18
Brabo Bastard
pi_220141270
quote:
9s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:

[..]
Ja lekker belangrijk om gedrag binnen in een relatie te bespreken in het Relaties & Psychologie forum.

We kunnen het hele forum wel opdoeken dan als mensen vragen hebben over gedrag van hun partner of hun eigen partner: "Bespreek het gewoon met je partner!"
Dat is de eerste stap kerel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220141278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mijn vriendin knettert soms als ze op de bank of luie stoel zit. Ik doe dat net zo goed. Dan lachen we erom en gaan we door met ons leven.
:r Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2026 @ 10:41:34 #20
Brabo Bastard
pi_220141310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:38 schreef incel het volgende:

[..]
:r Ik weet niet of ik ooit in deze situatie wil zijn. Aan ene kant wel leuk dat je echt zo veel met elkaar kan delen. Aan andere kant is dan ook de magie van de relatie er af. Je hoort toch een beetje netjes en aantrekkelijk naar elkaar te blijven. Tenzij scheten laten je fetish is of zo.
Je moet nog veel leren over hoe het leven werkt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220141361
Een windje laten is toch helemaal niet zo verschrikkelijk ? Nee het ruikt niet lekker maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220141384
quote:

[..]
Dit zeggen mensen die nog nooit een relatie hebben gehad.
  Admin donderdag 19 februari 2026 @ 10:55:27 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220141407
Ik laat scheten, mijn vrouw laat scheten.
Laat je zelf werkelijk nooit een scheet?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
dit dus.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220141431
Als je niet comfortabel genoeg met elkaar bent om scheten te laten in elkaars bijzijn dan weet ik niet of je wel de ware voor elkaar bent. Sowieso kom je daar niet bepaald meer onderuit als je eenmaal samen gaat wonen :')

Gebeurt hier ook wel eens. Of boeren. We gaan ook gewoon naar de wc met de deur open (niet om te poepen overigens). Komt zelfs wel eens voor dat er iemand van ons onder de douche pist als we samen douchen. Lekker boeiend allemaal.
  donderdag 19 februari 2026 @ 10:58:08 #25
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220141437
Boeien.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220141439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Boeien.
Om een scheet lijkt me wat overdreven
  Admin donderdag 19 februari 2026 @ 11:02:23 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220141463
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je niet comfortabel genoeg met elkaar bent om scheten te laten in elkaars bijzijn dan weet ik niet of je wel de ware voor elkaar bent. Sowieso kom je daar niet bepaald meer onderuit als je eenmaal samen gaat wonen :')

Gebeurt hier ook wel eens. Of boeren. We gaan ook gewoon naar de wc met de deur open (niet om te poepen overigens). Komt zelfs wel eens voor dat er iemand van ons onder de douche pist als we samen douchen. Lekker boeiend allemaal.
Dat. WC deur open, hele gesprekken, pissen bij samen douchen, boeren etc. In een relatie lik en zuig je aan vrijwel alle lichaamsdelen, maar een scheet is een stap te ver? Kom op :D
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2026 @ 11:04:19 #28
Brabo Bastard
pi_220141475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:02 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat. WC deur open, hele gesprekken, pissen bij samen douchen, boeren etc. In een relatie lik en zuig je aan vrijwel alle lichaamsdelen, maar een scheet is een stap te ver? Kom op :D
Er gaat een wereld voor hem open.

En gaten ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220141529
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:57 schreef Irritatie100 het volgende:

We zijn al bijna 2 jaar samen maar als ik een scheet moet laten ga ik gewoon netjes naar de wc of een andere kamer zodat ik niet onaantrekkelijk ben voor haar.
pi_220141646
Ach, boeiend.

Ik moet wel zeggen dat ik daar wat vrijer in ben dan mijn vrouw, maar dat is denk ik ook meer een mannen ding.
Ik probeer natuurlijk wel zo veel mogelijk niet in haar bijzijn scheten te laten, in de badkamer bv.

Maar ach het is normaal om te doen, maar dus wel wat respect erbij.
Horen we het van elkaar dan maken we er een grap om en lachen we.
pi_220141648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef incel het volgende:

[..]
We zijn al bijna 2 jaar samen maar als ik een scheet moet laten ga ik gewoon netjes naar de wc of een andere kamer zodat ik niet onaantrekkelijk ben voor haar.
Je kunt onmogelijk 24/7 aantrekkelijk blijven binnen een relatie.

Mijn man en ik zijn 20 jaar samen. Dan maak je echt wel ergere dingen mee dan dat de ander een scheet laat die niet naar roosjes ruikt.

Wij hebben elkaar ook moeten verzorgen op momenten dat het met de ander niet lekker liep. Dan ben je ook weinig aantrekkelijk, kan ik je vertellen. Maar ik hoef ook niet 24/7 aantrekkelijk voor hem te zijn. Ik doe mijn best om mijn beste zelf voor hem te blijven, maar dat lukt niet 100% van de tijd, en vice versa. En soms doen we nog een beetje extra ons best en zijn we wel op ons meest woest aantrekkelijk voor de ander.
pi_220141713
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je kunt onmogelijk 24/7 aantrekkelijk blijven binnen een relatie.

Mijn man en ik zijn 20 jaar samen. Dan maak je echt wel ergere dingen mee dan dat de ander een scheet laat die niet naar roosjes ruikt.

Wij hebben elkaar ook moeten verzorgen op momenten dat het met de ander niet lekker liep. Dan ben je ook weinig aantrekkelijk, kan ik je vertellen. Maar ik hoef ook niet 24/7 aantrekkelijk voor hem te zijn. Ik doe mijn best om mijn beste zelf voor hem te blijven, maar dat lukt niet 100% van de tijd, en vice versa. En soms doen we nog een beetje extra ons best en zijn we wel op ons meest woest aantrekkelijk voor de ander.
Dat is zeker zo, maar je probeert toch gewoon zo netjes en aantrekkelijk mogelijk voor elkaar te zijn. Ik had ook een keer toen ze bij mij bleef slapen buikgriep of iets. In ieder geval moest ik naar de wc keihard. Dus ik had haar verteld zo van ja ik heb last van m'n buik ik ga even naar de wc en erna douchen moet jij nog? Dat ze in ieder geval snapt van oke hij moet iets doen en het is niet netjes maar kan er niks aan doen. En vervolgens had ik ff de tv hard aangezet en de deur naar de woonkamer en zo dicht gedaan.

Wat ik hier mee bedoel is: Ik weet dat wat ik deed niet netjes is. Maar het was overmacht. En ik probeerde haar zo veel mogelijk tegemoed te komen.

Dat vind ik gewoon normaal in een relatie dat je op zulke manieren rekening houdt met elkaar. Als je als vrouw dik gaat lopen ruften naast je man alsof je gewoon met vrienden onder elkaar bent dat vind ik toch andere koek en ongepast.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:26:32 #33
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220142099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:35 schreef incel het volgende:

[..]

Ik ga daar niet (meer) voor naar een andere kamer.
We zijn getrouwd en hebben afgesproken dat dergelijke dingen bij het leven horen, net zoals wanneer we straks oud worden, dat met gebreken komt.

Ook nu heb je wel eens dat je erg ziek bent of whatever. Dan zorg je ook voor elkaar. Dan is die scheet ook geen probleem meer. Maar we gaan niet als aso’s zitten boeren of zo. Of je neus leegvreten. Maar dat deden we (althans ik) toch al niet, ook niet alleen.

En het is niet zo dat we heel de avond ruftend op de bank zitten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:30:05 #34
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220142119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:48 schreef Gibson88 het volgende:
Een windje laten is toch helemaal niet zo verschrikkelijk ? Nee het ruikt niet lekker maar het is nou ook weer niet het einde van de wereld.
Dit
En vaak heeft het niet eens een geur. :)
pi_220142148
Je hebt het over niet netjes. Niet netjes vind ik het als mensen maar te pas en te onpas boeren en scheten laten in het openbaar. Bij voorkeur doe ik dat ook niet in de nabijheid van mijn partner, maar we zijn 17 jaar samen en soms heb je het niet in de hand. Als dat gebeurt maken we er gewoon een grap over en moeten we om lachen.

Het lijkt me niet gezond om zo krampachtig te doen tegenover je partner - je hoeft je niet onfatsoenlijk te gedragen, maar je bent wel gewoon een mens.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:37:46 #36
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_220142176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:30 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is zeker zo, maar je probeert toch gewoon zo netjes en aantrekkelijk mogelijk voor elkaar te zijn. Ik had ook een keer toen ze bij mij bleef slapen buikgriep of iets. In ieder geval moest ik naar de wc keihard. Dus ik had haar verteld zo van ja ik heb last van m'n buik ik ga even naar de wc en erna douchen moet jij nog? Dat ze in ieder geval snapt van oke hij moet iets doen en het is niet netjes maar kan er niks aan doen. En vervolgens had ik ff de tv hard aangezet en de deur naar de woonkamer en zo dicht gedaan.

Wat ik hier mee bedoel is: Ik weet dat wat ik deed niet netjes is. Maar het was overmacht. En ik probeerde haar zo veel mogelijk tegemoed te komen.

Dat vind ik gewoon normaal in een relatie dat je op zulke manieren rekening houdt met elkaar. Als je als vrouw dik gaat lopen ruften naast je man alsof je gewoon met vrienden onder elkaar bent dat vind ik toch andere koek en ongepast.
Zelf ben ik er vrijer in dan mijn man. Ben onbeschaamd inmiddels. Mijn man wil de deur dicht als hij moet kakken en ik doe het gewoon als hij er naast staat. En boeren, ik drink cola, daar ben ik de beste in. Zo hard mogelijk, soms sta ik zelfs versteld van mezelf. Dat vind mijn man dan minder, die zou ik moeten inslikken volgens hem maar daar krijg ik last van dus dat moet er gewoon zo hard mogelijk uit. Ik doe het ook wel eens in de winkel ofzo, boer of scheet, als ik vlak bij hem loop, dan zeg ik viespeuk oid en denkt iedereen dat hij het was.
To BG or not to BG!
  Moderator donderdag 19 februari 2026 @ 12:43:52 #37
18653 crew  D.
pi_220142222
Ik doe het enkel per ongeluk, dus zelden.
pi_220142291
quote:

[..]

Hoezo was wat je deed niet netjes? Dat vind ik echt een behoorlijke kronkel hoor, zeker als je buikgriep hebt en nodig naar de wc moet. Ik denk dat je daar echt aan moet werken.
pi_220142432
quote:

[..]

Ik had laatst ook een acute aanval van buikgriep en de diarree liep eruit terwijl ik onder de douche stond. Dat heeft mijn vrouw gewoon voor me opgeruimd en andersom zou ik hetzelfde doen als zij zo ziek zou zijn. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.

En zo zijn er nog veel en veel meer situaties geweest die jij waarschijnlijker nog veel smeriger zou vinden maar die in principe vrij normaal zijn. Zo is het leven nou eenmaal.
pi_220142884
quote:

[..]

Ja, natuurlijk wil je aan elkaar denken. Dat is wat een relatie is.
Alleen horen sommige dingen er gewoon bij. Als ik of mijn vrouw naar de wc moeten dan doen we dat wel prive. Geen deur open of iets dergelijks.
Maar ja je hoort elkaar dan, nou ja en dan? De ene keer ben ik het en dan zij, boeiend.

In het begin ga je dat misschien nog meer verhullen, maar op den duur? Waarom allemaal gekke capriolen uithalen voor zoiets onbenulligs.
pi_220143205
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Maak van je lichaam geen drukvat
pi_220143466
quote:

[..]
Mijn vriend en ik zijn ondertussen zo'n 25 jaar samen.
Geloof me, die magie verdwijnt uiteindelijk vanzelf :')
Just because you can doesn't mean you should
pi_220143497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:59 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]
Mijn vriend en ik zijn ondertussen zo'n 25 jaar samen.
Geloof me, die magie verdwijnt uiteindelijk vanzelf :')
Ja en soms is het gewoon leuk om samen thuis op de bank te kijken wie de hardste boer kan laten na snel een glas koude cola gedronken te hebben, we hebben daar lang lol om gehad
  donderdag 19 februari 2026 @ 17:00:57 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220144484
Hee iemand die ontdekt dat vrouwen ook scheten laten :')
  donderdag 19 februari 2026 @ 17:06:39 #45
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220144550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef Hexagon het volgende:
Hee iemand die ontdekt dat vrouwen ook scheten laten :')
Het blijft wonderlijk hoe een mens soms denkt |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220144561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef incel het volgende:

[..]

Dus dat meisje is al beschaamd en dan wil jij het nog erger maken?
Je was er al niet bij dus ze heeft het misschien al lang opgehouden.
Laat het gaan (het gesprek).

Niet alles hoeft besproken te worden.. wat ga je zelfs zeggen? 'Ik wil dat je geen scheten meer laat als er ook maar enige kans is dat ik er achter ga komen?'

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 19-02-2026 17:18:49 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220144644
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 17:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus dat meisje is al beschaamd en dan wil jij het nog erger maken?
Je was er al niet bij dus ze heeft het misschien al lang opgehouden.
Laat het gaan.

Niet alles hoeft besproken te worden.. wat ga je zelfs zeggen? 'Ik wil dat je geen scheten meer laat als er ook maar enige kans is dat ik er achter ga komen?'
Ik heb medelijden met die dame
pi_220145104
In een goede relatie kun je zonder problemen van je af schijten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220145147
Dit lijkt mij vooral iets om net te doen alsof je het niet hebt gemerkt.
pi_220145232
Terugdoen. Zo'n zachte na bruine bonen onder het dekbed.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')