Je hebt gemist hoe Musk het afgelopen jaar in het nieuws was, en nooit zijn account op X bekeken?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou je onderbouwt het vooral weer eens totaal niet.
Dat is geen onderbouwing. Ik vind Musk best een mafklappertje, maar ik heb tot nu toe nog niks gelezen hier over waarom hij het zo slecht met de mensheid voor zou hebben. En dit is wederom geen argument: "heb je het niet gezien dan"? Zeg dan wát. Ik wil er best in meegaan, maar je geeft niet zoveel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt gemist hoe Musk het afgelopen jaar in het nieuws was, en nooit zijn account op X bekeken?
Iemand hier beweert dat hij het beste voorheeft met de mensheid. En dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Ik vind Musk best een mafklappertje, maar ik heb tot nu toe nog niks gelezen hier over waarom hij het zo slecht met de mensheid voor zou hebben. En dit is wederom geen argument: "heb je het niet gezien dan"? Zeg dan wát. Ik wil er best in meegaan, maar je geeft niet zoveel.
Ok, je kunt het dus gewoon echt niet als je ernaar wordt gevraagd. Dan houd ik op met vragen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iemand hier beweert dat hij het beste voorheeft met de mensheid. En dat zie ik niet.
Dat hoef ik je verder niet uit te leggen, heb ik trouwens al genoeg gedaan in dit topic.
Het lijkt me vooral een goed plan als je ophoudt met op de man spelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ok, je kunt het dus gewoon echt niet als je ernaar wordt gevraagd. Dan houd ik op met vragen.
Je eet de soep wel erg heet. Ik was meer geïnteresseerd in het negatieve standpunt dan het positieve standpunt. Heeft vrij weinig met jou als persoon te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een goed plan als je ophoudt met op de man spelen.
Een dikke neut.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:02 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Met een G op het einde is zo'n typisch Nederlands drankje als je de griep hebt. Grog.![]()
Rum, citroen, honing.
Zelfs in Suriname kennen ze dat.
Dat is een keuze hè?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Ik vind Musk best een mafklappertje, maar ik heb tot nu toe nog niks gelezen hier over waarom hij het zo slecht met de mensheid voor zou hebben. En dit is wederom geen argument: "heb je het niet gezien dan"? Zeg dan wát. Ik wil er best in meegaan, maar je geeft niet zoveel.
Het is inderdaad een keuze om feitenvrij allemaal dingen te roepen. Als het zo obvious was, kan je toch zo 5 dingen opnoemen? Bij Trump of Kim Jong Un is dat echt niet zo moeilijk...quote:
Ik snap Missbutterfly wel, elk argument dat ze gaat geven wordt dan vervolgens gebagatelliseerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is inderdaad een keuze om feitenvrij allemaal dingen te roepen. Als het zo obvious was, kan je toch zo 5 dingen opnoemen? Bij Trump of Kim Jong Un is dat echt niet zo moeilijk...
Ik stel een simpele vraag maar het antwoord is blijkbaar godvergeten moeilijk.
Je creëert een self fulfilling prophecy door zo moeilijk te doen en halfslachtig erin te gaan. Sta gewoon voor wat je vindt als je dat vindt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap Missbutterfly wel, elk argument dat ze gaat geven wordt dan vervolgens gebagatelliseerd.
Ik noem 1 voorbeeld: het abrupt stopzetten van USAID, waarbij ze liever de goederen in de havens laten verrotten dan dat ze op een humane wijze afbouwen.
De discussie was tussen jou en Missbutterflyquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je creëert een self fulfilling prophecy door zo moeilijk te doen en halfslachtig erin te gaan. Sta gewoon voor wat je vindt als je dat vindt.
Je voorbeeld is prima en is weinig tegenin te brengen dat dat veel beter had gekund. Zo moeilijk is het niet.
Weet ik maar jij legt ook al je negatieve overtuigingen bloot. Daarom ook deels aan jou gericht.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
De discussie was tussen jou en Missbutterfly
Wat voor negatieve overtuiging?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik maar jij legt ook al je negatieve overtuigingen bloot. Daarom ook deels aan jou gericht.
Je vroeg naar de bekende weg.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat het geen zin heeft omdat ik het toch ga bagatelliseren.
De bekende weg voor de POL echo chamber. Er wordt beweerd dat iemand niks goed voor de mensheid heeft. Dat gaat wat verder dan een kapitalistische klootzak zijn. Dan wil ik dat wel onderbouwd zien.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je vroeg naar de bekende weg.
Dat geeft te denken.
Nee, er werd beweerd dat hij niet het beste voor heeft met de mensheid.quote:Op zondag 22 februari 2026 12:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De bekende weg voor de POL echo chamber. Er wordt beweerd dat iemand niks goed voor de mensheid heeft. Dat gaat wat verder dan een kapitalistische klootzak zijn. Dan wil ik dat wel onderbouwd zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |