Zo. Wie is hier aan het framen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:08 schreef Danny het volgende:
[..]
de bovenste.
maar gewoon blijven framen joh. tot hij wordt doodgeschoten door iemand die het daadwerkelijk gelooft en ziek genoeg is 'm door z'n kop te schieten. Zou je dan juichen? Is dat waar je op uit bent?
Kijk eens naar zijn tijdlijn en wat hij allemaal post man…quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. het is inderdaad nog nooit eerder voorgekomen dat iemand die werd weggezet als fascist of nazi om die reden werd vermoord of waar daartot een poging werd ondernomen. stom van me. Wat was ik denkende
Musk vond Grok te woke. Hij veranderde wat parameters en Grok veranderde in een Neonaziquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Dit posten op z’n tijdlijn. Een zielige kleuter is het.
is dat nou een whataboutism?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou Musk er op uit zijn dat de mensen die hij nazi's noemt, ook vermoord worden dan?
Nee, dit wel.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:16 schreef Danny het volgende:
Net als die maffe taylor swift met haar nazi groet:
[ afbeelding ]
of dezen:
[ afbeelding ]
Laat eens videos zien van hoe zij hun hand op staken en hoe Musk dat deed.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:16 schreef Danny het volgende:
Net als die maffe taylor swift met haar nazi groet:
[ afbeelding ]
of dezen:
[ afbeelding ]
Het is iemand met veel invloed.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Probleem blijft dat men blijkbaar waarde hecht aan wat Musk zegt.
Die zit inmiddels alweer over totaal andere dingen te tweeten. Denk niet dat het VK langer dan 3 seconde in zijn gedachte is.
het zijn of trollen of ze zijn compleet achterlijk te denken dat musk een nazi-groet deedquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:08 schreef Danny het volgende:
[..]
de bovenste.
maar gewoon blijven framen joh. tot hij wordt doodgeschoten door iemand die het daadwerkelijk gelooft en ziek genoeg is 'm door z'n kop te schieten. Zou je dan juichen? Is dat waar je op uit bent?
Voor zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:34 schreef eigendeegcookie het volgende:
heeft Musk zelf eigenlijk nog commentaar of uitleg gegeven over het filmpje met het omstreden gebaar?
Het is natuurlijk ook wel bijzonder dat je er als westerling niks van mag vinden als je land overspoelt wordt door andere culturen, omdat je dan direct weggezet wordt als 'nazi'.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Blanken zijn volgens hem slachtoffer van boze criminele buitenlanders, in Europa, de VS en Afrika.
Heel subtiel, of eigenlijk niet eens zo subtiel moedigt hij onlusten en geweld tussen bevolkingsgroepen aan, waarbij in zijn ogen de blanken het slachtoffer zijn.
Niet raar dat mensen deze ‘vredesduif’ als nazi en fascist zien, zeker met die bizarre groet vorig jaar toen Trump president werd.
Ik acht de kans groter dat hij overlijdt door een overdosis.
Nee. Je zorgen zijn gewoon heel terecht. En er is ook niets mis met conservatief of rechts zijn. Of links.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel bijzonder dat je er als westerling niks van mag vinden als je land overspoelt wordt door andere culturen, omdat je dan direct weggezet wordt als 'nazi'.
Ik maak me best zorgen over mijn -met name vrouwelijke- jongere familie die opgroeit in een omgeving met toenemend islamitische inslag. Maakt dat me dan meteen een racist of fascist?
Zeg ik dat je daar niks van mag vinden?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel bijzonder dat je er als westerling niks van mag vinden als je land overspoelt wordt door andere culturen, omdat je dan direct weggezet wordt als 'nazi'.
Ik maak me best zorgen over mijn -met name vrouwelijke- jongere familie die opgroeit in een omgeving met toenemend islamitische inslag. Maakt dat me dan meteen een racist of fascist?
Daar zit nogal wat van jouw eigen interpretatie in. Ik heb nog nooit gehoord dat Musk mensen ophitst tot geweld tegen buitenlanders. Wel dat hij kritisch is op migratie en de gevolgen daarvan voor de westerse cultuur en opbouwde sociale voorzieningen. Maar dat kan hij prima vinden zonder meteen een nazi of fascist te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Blanken zijn volgens hem slachtoffer van boze criminele buitenlanders, in Europa, de VS en Afrika.
Heel subtiel, of eigenlijk niet eens zo subtiel moedigt hij onlusten en geweld tussen bevolkingsgroepen aan, waarbij in zijn ogen de blanken het slachtoffer zijn.
Niet raar dat mensen deze ‘vredesduif’ als nazi en fascist zien, zeker met die bizarre groet vorig jaar toen Trump president werd.
Best knap amper een half jaar na Charlie Kirkquote:
Klopt.quote:
Dan zie je het duidelijk niet, daarom spreek ik in m’n post ook over ‘subtiel’.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:14 schreef littlemindy het volgende:
Je zegt:
[..]
Daar zit nogal wat van jouw eigen interpretatie in. Ik heb nog nooit gehoord dat Musk mensen ophitst tot geweld tegen buitenlanders. Wel dat hij kritisch is op migratie en de gevolgen daarvan voor de westerse cultuur en opbouwde sociale voorzieningen. Maar dat kan hij prima vinden zonder meteen een nazi of fascist te zijn.
De scheidingslijn ligt daarvoor niet bij het ophitsen tot geweld.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:14 schreef littlemindy het volgende:
Je zegt:
[..]
Daar zit nogal wat van jouw eigen interpretatie in. Ik heb nog nooit gehoord dat Musk mensen ophitst tot geweld tegen buitenlanders. Wel dat hij kritisch is op migratie en de gevolgen daarvan voor de westerse cultuur en opbouwde sociale voorzieningen. Maar dat kan hij prima vinden zonder meteen een nazi of fascist te zijn.
Een groot deel van 'progressief' links is totaal niet in staat om te gaan met kritiek op islam. Niet alleen ligt dat aan totale onbelezenheid - het gros heeft nog nooit een koran gezien - maar eveneens aan de tendens om niet naar ideeën en gedrag te kijken maar huidskleur. Logisch dat deze club met gretigheid trapt tegen christen- en de laatste tijd ook jodendom, dat zijn immers vooral 'witte mensen'. De islam wordt grotendeels beleefd door 'niet-witte mensen', en dat is de enige reden waarom deze hoek chronisch in een stuip schiet, met de labelgun 'racisme' en 'xenofobie' etiketjes opplakt en daarmee aantoont vooral zelf raciaal te denken. Is al sinds Fortuyn een succes.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik dacht al even, waar blijft ie? Maar onze cultuurchristelijke koran-expert is eindelijk gearriveerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een groot deel van 'progressief' links is totaal niet in staat om te gaan met kritiek op islam. Niet alleen ligt dat aan totale onbelezenheid - het gros heeft nog nooit een koran gezien - maar eveneens aan de tendens om niet naar ideeën en gedrag te kijken maar huidskleur. Logisch dat deze club met gretigheid trapt tegen christen- en de laatste tijd ook jodendom, dat zijn immers vooral 'witte mensen'. De islam wordt grotendeels beleefd door 'niet-witte mensen', en dat is de enige reden waarom deze hoek chronisch in een stuip schiet, met de labelgun 'racisme' en 'xenofobie' etiketjes opplakt en daarmee aantoont vooral zelf raciaal te denken. Is al sinds Fortuyn een succes.
En je zorgen deel ik VOLLEDIG.
OT: Musk is m.i. volledig van het padje af, al dan niet met behulp van 'stimulerende middelen'.
Ik noem mezelf liever seculier humanist.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik dacht al even, waar blijft ie? Maar onze cultuurchristelijke koran-expert is eindelijk gearriveerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |