abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220987063
CR7 god
  maandag 8 juni 2026 @ 18:09:12 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220987070
quote:
Dank je voor het filmpje, ik kan me er niets van herinneren. Wat een puinhoop en al dat gevaarlijk spel :o
pi_220987076
Je bent echt een lul de behanger als je zuur gaat doen en zeggen:
Ik ga niks kijken. Kutlanden blabla nuil muil.
Zeg dan niks joh. :D
Vakman pur sang
pi_220990204
Vooral voor de landen van het Amerikaanse continent. Met Afrika en Azië heb ik niet veel.
pi_220990508
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:42 schreef Halcon het volgende:
Vooral voor de landen van het Amerikaanse continent. Met Afrika en Azië heb ik niet veel.
Omdat ze bruin zijn?
  vrijdag 12 juni 2026 @ 22:33:56 #131
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221023597
Maakt Turkije een kans?

Ik ben eigenlijk best wel voor Turkije. _O_

Rusland doet niet mee, anders was ik voor Rusland geweest. Maar Turkije is wel echt bazenland en volgens mij spelen ze ook goed voetbal.
Marokko is ook wel tof.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 03:15:13 #132
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221024891
Perzie en Irak _O_

@PowerLoungen

[ Bericht 33% gewijzigd door Anonymousz op 13-06-2026 04:31:59 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 13 juni 2026 @ 03:31:21 #133
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221024961
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 03:15 schreef Anonymousz het volgende:
Perzie en Irak _O_
Doet Iran en Irak mee? :D

Wist ik niet eens.

Iran is ook wel tof.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 03:32:12 #134
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221024964
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 03:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Doet Iran en Irak mee? :D

Wist ik niet eens.

Iran is ook wel tof.
Beide landen doen mee genot _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 13 juni 2026 @ 03:32:54 #135
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221024969
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Anonymousz op 13-06-2026 03:33:17 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221028509
Nederland, Noorwegen en Portugal.
pi_221032885
ik juich voor Nederland natuurlijk, voor wie anders zou ik juichen?
Turkije?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_221032973
🇩🇪
pi_221033454
Straks juich ik voor Brazilië
  zondag 14 juni 2026 @ 00:57:19 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221034743
Ik ben ook nog voor België en Curaçao.
pi_221034869
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 00:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben ook nog voor België en Curaçao.
"Holland" tegen Duitsland!
  zondag 14 juni 2026 @ 01:19:58 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221034888
En Turkije.
  zondag 14 juni 2026 @ 01:21:17 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221034895
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:17 schreef YoopY het volgende:

[..]
"Holland" tegen Duitsland!
Hoe bedoel je…?
pi_221034912
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoe bedoel je…?
Curaçao is toch onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?
  zondag 14 juni 2026 @ 01:24:12 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221034918
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:23 schreef YoopY het volgende:

[..]
Curaçao is toch onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?
Ja, dat weet ik maar wat bedoel je met Duitsland?
pi_221034939
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik maar wat bedoel je met Duitsland?
Ehm, de eerste wedstrijd in dit WK, Duitsland tegen Curaçao (Holland)
  zondag 14 juni 2026 @ 01:28:44 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221034964
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 01:26 schreef YoopY het volgende:

[..]
Ehm, de eerste wedstrijd in dit WK, Duitsland tegen Curaçao (Holland)
Jaaa ik snap ‘m: hopen maar dat Curaçao niet wordt ingemaakt!
pi_221035025
Witte landen moeten landen van kleur laten winnen. Anders is het racisme.
Corporate translator
pi_221035184
Nederland uiteraard. En als backup Kroatië
  vrijdag 19 juni 2026 @ 01:27:24 #150
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221084743
quote:
ook die chick _O- :D :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Anonymousz op 19-06-2026 01:43:11 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')