Dank je voor het filmpje, ik kan me er niets van herinneren. Wat een puinhoop en al dat gevaarlijk spelquote:Op maandag 8 juni 2026 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/23660_1d60f62c
Omdat ze bruin zijn?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:42 schreef Halcon het volgende:
Vooral voor de landen van het Amerikaanse continent. Met Afrika en Azië heb ik niet veel.
Beide landen doen mee genotquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Doet Iran en Irak mee?![]()
Wist ik niet eens.
Iran is ook wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
Ja, dat weet ik maar wat bedoel je met Duitsland?quote:Op zondag 14 juni 2026 01:23 schreef YoopY het volgende:
[..]
Curaçao is toch onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?
Ehm, de eerste wedstrijd in dit WK, Duitsland tegen Curaçao (Holland)quote:Op zondag 14 juni 2026 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar wat bedoel je met Duitsland?
Jaaa ik snap ‘m: hopen maar dat Curaçao niet wordt ingemaakt!quote:Op zondag 14 juni 2026 01:26 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ehm, de eerste wedstrijd in dit WK, Duitsland tegen Curaçao (Holland)
ook die chickquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/986611_78e9c00e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |