abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220871561
Vooral niet voor Argentinië
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220871702
Nederland en Zuid-Afrika maar beide gaan niet ver komen
  maandag 25 mei 2026 @ 20:02:10 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220887539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 06:59 schreef TAmaru het volgende:
Slechte reden lijkt me. Je had ook ergens anders geboren kunnen worden.
Nou ja, met die gedachtegang kun je het hele toernooi wel afschaffen denk ik.
Dan houden we het gewoon bij Champions Leaugue.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220895988
Ik juich voor de underdogs
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:33:29 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220898860
Juichen voor:

• Nederland
• Cabo Verde
• Curaçao
• Ghana
• Marokko
• Senegal
• Japan

Niet juichen voor:

Bij voorbaar niet tegen iemand, maar er doet vanzelf iemand iets smerigs of er komt een schopploeg bovendrijven.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:35:35 #106
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220898870
Vaticaanstad.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220899430
Na 3 wedstrijden van Oranje voor Frankrijk, want daar zit ik bijna het hele WK....
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:55:20 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220899606
se passe voor de Fransen
pi_220912670
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:55 schreef xzaz het volgende:
se passe voor de Fransen
C'est passé.
pi_220912799
Portugal CR7 god
pi_220913017
Ik heb altijd wel een zwak voor de Colombiaantjes.

En dansende Afrikanen zijn ook altijd top.
pi_220917445
Ik juich voor al die kleine landjes die normaliter geen schijn van kans maken en al een volksfeest hielden omdat ze geplaatst waren, laat staan als ze een punt weten te scoren voordat ze eruit vliegen zoals ooit bij Trinidad en Tobago gebeurde met Leo Beenhakker. Niets verwachten, en juichen bij alles wat lukt. Ik gun landen als Curaçao, Haiti en Kaapverdië alle succes. Gewoon leuk om te zien hoe enthousiast die fans zijn.

En voor Nederland én Duitsland, we moeten gewoon ooit een finale van ze winnen tenslotte.

Niet: Portugal, Argentinië. Arrogante kutploegen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 30 mei 2026 @ 06:37:20 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220920303
Ik juich voor Spanje, en absoluut niet voor Portugal (de twee aanstaand finalisten).
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220934768
Tijdens mijn WK-verdieping heb ik wel langzame appreciatie voor Ecuador en Ivoorkust gekregen.

@Coco
pi_220935039
Voor Nederland uiteraard!

En absoluut niet voor Portugal.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:00 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936216
Ik denk de Zuid-Amerikaanse landen aangezien die nog wel wat supporters zullen meenemen, toch een stuk leuker voor het kijkplezier
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:43:41 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijdens mijn WK-verdieping heb ik wel langzame appreciatie voor Ecuador en Ivoorkust gekregen.

@:coco
Ivoorkust altijd al prima.

Ecuador _O_
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 17:14:52 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220986870
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220986933
Ik hoop vooral dat we een knock-out krijgen met de grote landen. Verder maakt het me niet zoveel uit.

Spanning is belangrijker.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220986976
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Dit inderdaad, met juichen voor Japan (behalve tegen NL) en niet juichen voor Argentinië erbij.

Mocht de finale Zuid-Amerika tegen Europa worden, dan juich ik voor Europa, uitgezonderd Portugal of België.
En bonus: extra hard niet juichen voor elk land waarvan de supporters met laserpennen schijnen.
  maandag 8 juni 2026 @ 17:46:04 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220986982
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef OmniRocket het volgende:
Voor Nederland uiteraard!

En absoluut niet voor Portugal.
Hoezo niet…?
  maandag 8 juni 2026 @ 17:55:40 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220987016
twitter

Ben benieuwd of de VS nog een liefdes serenade krijgt in de stadions maar daar zullen wel teveel Amerikanen voor in het stadion zitten.
  Moderator / Redactie FP maandag 8 juni 2026 @ 18:04:39 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220987047
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoezo niet…?
https://www.dumpert.nl/item/23660_1d60f62c
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 8 juni 2026 @ 18:07:36 #125
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220987062
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Juichen: Nederland, Noorwegen, Schotland.
Niet juichen: Marokko, Portugal, Turkije.
Hier kan ik me wel in vinden.
Alleen bij Juichen: Ivoorkust ipv Noorwegen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')