Daarom hebben we af en toe ook dweilpauzesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe langer zo'n tijd blijft staan hoe moeilijker het vaak lijkt om er nog onder te gaan.
Als ze dat zou rijden, is het boeken toe. Ergens hoog de 1:51 lijkt realistischerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt saai. Rit 1 Kok die 1:50 blank gaat rijden en daarna kunnen we tot de dweilpauze gaan stofzuigen en de afwas doen.
Vind het moeilijk om in te schatten wat realistisch is voor Kok. Steeds als ze de 1500 reed moest ze rekening houden met de andere afstanden en de komende wedstrijden in aanloop naar de spelen. In principe is dit de eerste 1500 die ze yolo alles of niets kan rijden, wat voor tijd ze dan neer zet als ze dat doetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze dat zou rijden, is het boeken toe. Ergens hoog de 1:51 lijkt realistischer
Dat zei ik ook al eerder. Logisch lijkt me maar nee. Dit is schaatsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:57 schreef Zorro het volgende:
Start je alleen, moet je nog de laatste buitenbocht...
Ik stem voor de regel dat iemand die alleen schaatst zelf de baan mag kiezen.
Dat BR in Heerenveen zal toch ook alles of niets zijn geweest? Al is de vraag wat überhaupt het plan was in die rit, op basis van het commentaar achteraf was het voornamelijk een trainingquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om in te schatten wat realistisch is voor Kok. Steeds als ze de 1500 reed moest ze rekening houden met de andere afstanden en de komende wedstrijden in aanloop naar de spelen. In principe is dit de eerste 1500 die ze yolo alles of niets kan rijden, wat voor tijd ze dan neer zet als ze dat doet![]()
Ben erg benieuwd.
Die 1:41 van Ning gisteren werd ook voor onmogelijk gehouden op een laaglandbaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze dat zou rijden, is het boeken toe. Ergens hoog de 1:51 lijkt realistischer
In een trainingsrondje ga je toch meestal niet alles of niets? Je gaat geen blessure riskeren oid in een trainingsrondje in een olympisch seizoen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat BR in Heerenveen zal toch ook alles of niets zijn geweest? Al is de vraag wat überhaupt het plan was in die rit, op basis van het commentaar achteraf was het voornamelijk een training
Alleen is 1:50:00 slechts 0,17 seconden van het wereldrecord terwijl Ning gisteren 1,8 seconden boven het WR zatquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 1:41 van Ning gisteren werd ook voor onmogelijk gehouden op een laaglandbaan.
Ja, zou kunnen hoor. Volgens mij bleek uit de rondetijden ook wel dat ze de rit rustig opbouwde, zoals dat bij het OKT ook ging.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In een trainingsrondje ga je toch meestal niet alles of niets? Je gaat geen blessure riskeren oid in een trainingsrondje in een olympisch seizoen.
Hoe kom je daar bij of bedoel je onmogelijk voor Ning (want dat had ik ook niet verwacht)? Stolz heeft al sneller gereden op een laaglandbaan (weliswaar op de windturbinebaan van Milwaukee maar toch).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 1:41 van Ning gisteren werd ook voor onmogelijk gehouden op een laaglandbaan.
met hoog in de 1:51 kan je de rest van de wedstrijd ook al op papier afdoenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met 14-18 minuten reclamequote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:44 schreef superniger het volgende:
Weer 40-45 minuten voorbeschouwen.
Iedereen had het over 1:42,5 als winnende tijd toch? Nou ja, we gaan het wel zien ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij of bedoel je onmogelijk voor Ning (want dat had ik ook niet verwacht)? Stolz heeft al sneller gereden op een laaglandbaan (weliswaar op de windturbinebaan van Milwaukee maar toch).
Langste afstanden geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen had het over 1:42,5 als winnende tijd toch? Nou ja, we gaan het wel zien ook![]()
Is er al een afstand geweest waarop het Olympisch record NIET gesneuveld is eigenlijk?
Ik sla ze de laatste dagen echt bewust over. Een half uur lang horen dat Kok een verbluffende tijd kan neerzetten, het met Groenewoud alleen maar beter kan gaan na haar eerste afstanden en we niet weten waar Antwanet staat heb ik geen zin aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:44 schreef superniger het volgende:
Weer 40-45 minuten voorbeschouwen.
Sandrine Tasquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie heeft zich teruggetrokken eigenlijk waardoor Kok alleen rijdt?
Ik heb Antwanet op goud staan in Pinos pronoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik sla ze de laatste dagen echt bewust over. Een half uur lang horen dat Kok een verbluffende tijd kan neerzetten, het met Groenewoud alleen maar beter kan gaan na haar eerste afstanden en we niet weten waar Antwanet staat heb ik geen zin aan.
Heb ook het idee dat ze het vooral zelf leuk om te doen/maken dan dat de kijker er heel erg op zit te wachten..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik sla ze de laatste dagen echt bewust over. Een half uur lang horen dat Kok een verbluffende tijd kan neerzetten, het met Groenewoud alleen maar beter kan gaan na haar eerste afstanden en we niet weten waar Antwanet staat heb ik geen zin aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |