Dat blinde focussen op de spiegel maakt zo’n avond als deze ook niet leuker. Ik snap wel dat men er naar kijkt maar geniet ook vooral gewoon zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
WE zijn wel weer over Zweden heen en nu 5e
Die ranking is sowieso voor teletekstpatriotten. Iedere medaille staat gewoon op zich. Liever minder medailles op mooie nummers dan gouden bergen bij obscure kutsporten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blinde focussen op de spiegel maakt zo’n avond als deze ook niet leuker. Ik snap wel dat men er naar kijkt maar geniet ook vooral gewoon zou ik zeggen
Niet specifiek naar jou overigens
Een hard bevochten brons is vaak ook mooier dan een van tevoren al ingevuld en verwacht goud.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die ranking is sowieso voor teletekstpatriotten. Iedere medaille staat gewoon op zich. Liever minder medailles op mooie nummers dan gouden bergen bij obscure kutsporten.
Ligt eraan of je Friezen als Hollanders zietquote:
Denk dat sporters dat niet zo zienquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Een hard bevochten brons is vaak ook mooier dan een van tevoren al ingevuld en verwacht goud.
Ja jammer idd, wel benieuwd hoe of watquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
Waarom vraagt die knuppel nou niet naar de tactiek in de beginfase van de race?
Ik denk dat dat vooral de demonen in het hoofd van de analisten zijn geweest. Dubois de koppositie geven zou namelijk op geen enkele manier de kans op een medaille voor Melle vergroten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:35 schreef Szura het volgende:
Waarom vraagt die knuppel nou niet naar de tactiek in de beginfase van de race?
Team Shorttrack: 4-1-1 ( "die hadden we nog niet!")quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blinde focussen op de spiegel maakt zo’n avond als deze ook niet leuker. Ik snap wel dat men er naar kijkt maar geniet ook vooral gewoon zou ik zeggen
Niet specifiek naar jou overigens
Dit is bekeken vanaf mijn bank. Dat is inderdaad wel anders. Bovenal is spannende en grensoverstijgende sport het mooiste. Nederlands succes helpt daar zeker bij.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat sporters dat niet zo zien
Xandra en Schulting bij elkaar is wel klotequote:Op woensdag 18 februari 2026 22:41 schreef Szura het volgende:
QF 1500 vrouwen:
1: Kim, Michelle, Zhang, Boutin, Ascic, Maliszewksa
5: Confortola, Xandra, Vankova, Blais, Buric, Schulting
Xandra die uit zichzelf nog even zei dat ze met elkaar goud wilden pakken, die had al vragen over Schulting verwacht.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Volgens Michelle lag het niet aan Michelle of aan de duw, maar aan de Canadese.
quote:Dat gatekeeping ten opzichte van Schulting komt me ook wel de neus uit. Alsof ze een indringer is die er niks te zoeken heeft. Wel meervoudig wereld, Europees en Olympisch kampioen die er vanwege een blessure zo lang niet bij of geweest, niet omdat ze geen zin meer had ik shorttrack.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel te weinig iconische DWDD-memes, daar moeten we toch iets aan doen eens
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Veel te weinig iconische DWDD-memes, daar moeten we toch iets aan doen eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |