abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2026 @ 11:37:57 #176
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220141778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het is al jaren compleet verziekt hier. Post ook steeds minder.
Same
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220141802
Onbegrijpelijk dat er zo'n groot deel van de bevolking op zo'n mafkees als Jetten stemt.

Die gast kan niet eens op staatsbezoek naar heel veel landen omdat hij homo is en dat in zulke landen verboden is.

Maar wel kritiek uiten op Trump.

Altijd opmerkelijk deze zelfdestructieve mensen die zogenaamd tegen haat zijn maar wel voor de massa import van haatdragende je weet wels.
pi_220141829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lees: ik mag niet zomaar meer mensen racist en fascist noemen zoals op Joop.nl
zomaar mag het wmb inderdaad niet nee. Maar wel in geval van.

* Gebruik van ontmenselijkende taal voor zijn politieke tegenstanders.
* Het weigeren om democratische verkiezingsuitslagen te accepteren.
* Streven naar totale controle over onafhankelijke overheidsinstituten.
* Focus op extreem nationalisme en uitsluiting van specifieke groepen.

Al die mensen die zeggen "ja iedereen wordt maar fascist genoemd, als men het niet eens is met de persoon".
Gelul, niet iedereen wordt fascist genoemd. Trump wordt fascist genoemd, met onderbouwing.
Er zijn meer mensen op deze wereld waar ik het mee oneens ben dan mee eens. Toch zijn er maar enkele die ik voor fascist zou uitmaken.
pi_220141837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:41 schreef incel het volgende:
Onbegrijpelijk dat er zo'n groot deel van de bevolking op zo'n mafkees als Jetten stemt.

Die gast kan niet eens op staatsbezoek naar heel veel landen omdat hij homo is en dat in zulke landen verboden is.

Altijd opmerkelijk deze zelfdestructieve mensen die zogenaamd tegen haat zijn maar wel voor de massa import van haatdragende je weet wels.
Lijkt me een uitstekend idee om niet meer op staatsbezoek te gaan naar landen waar homofielie verboden is.

Er is overigens niemand voor massa import van haatdragende je weet wels. Dat is een achterlijke stropop.
Maar goed als je verder geen argumenten hebt, dan is het wel een manier om er op internet nog een klein beetje goed vanaf te komen.
pi_220141853
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:45 schreef koemleit het volgende:

[..]
Lijkt me een uitstekend idee om niet meer op staatsbezoek te gaan naar landen waar homofielie verboden is.

Er is overigens niemand voor massa import van haatdragende je weet wels. Dat is een achterlijke stropop.
Maar goed als je verder geen argumenten hebt, dan is het wel een manier om er op internet nog een klein beetje goed vanaf te komen.
Nee niemand is voor? Daarom komen ze massaal binnen en krijgen ze gratis onderdak en nu zelfs gratis hotels voor nareizigers.
pi_220141880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:48 schreef incel het volgende:

[..]
Nee niemand is voor? Daarom komen ze massaal binnen en krijgen ze gratis onderdak en nu zelfs gratis hotels voor nareizigers.
ga maar eerst opzoeken wat importeren betekend.
pi_220141902
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:45 schreef koemleit het volgende:

[..]

Kaag ging als minister ook naar Iran, inclusief hoofddoek.

Het probleem is dat je ook het zakenleven van je land vertegenwoordigt. We krijgen al een minister die misschien China niet binnen mag. Nu gooit Jetten olie op het vuur en lijkt hij te vergeten dat hij premier gaat worden. Idealiter gezien zou je landen moeten kunnen boycotten, helaas werkt het niet zo.
pi_220141914
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Kaag ging als minister ook naar Iran, inclusief hoofddoek.

Het probleem is dat je ook het zakenleven van je land vertegenwoordigt. We krijgen al een minister die misschien China niet binnen mag. Nu gooit Jetten olie op het vuur en lijkt hij te vergeten dat hij premier gaat worden. Idealiter gezien zou je landen moeten kunnen boycotten, helaas werkt het niet zo.
wmb was kaag daar ook niet heengegaan.
Er zit ook nog een verschil tussen "niet op staatsbezoek gaan, en landen boycotten natuurlijk".

En Jetten is degene die "olie op het vuur gooit" mbt tot Trump?

Trump niet, dat is de brandweer zelf.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:04:15 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220141980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:41 schreef incel het volgende:

Wat heeft de geaardheid van iemand nou weer te maken met het kritiek mogen uiten op Trump?
Huilen dan.
pi_220141982
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is vooral een deel in het Westen dat anti-Trump is. En daarnaast destabiliseert niet Israël de regio, maar Iran doordat men overal proxies en interne conflicten veroorzaakt met als doel macht te vergaren en coalities te smeden om Israël aan te vallen. De totale bende in landen als Syrië, Jemen en Libanon is voornamelijk de schuld van Iran.
Lol. Jij woont/werkt vast alleen in Nederland. Ik kom voor mijn werk nog wel eens in het buitenland en ik durf je inmiddels wel uit te dagen om een plek te vinden waar het merendeel van de mensen níet anti-Trump is. Die man heeft in een schrikbarend tempo de hele wereld tegen zich in het harnas weten te jagen.

Zelfs in zijn eigen land (wat zeg ik: zelfs vanuit zijn eigen achterban) kotsen ze die man inmiddels uit. Mislukte president.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:08:11 #186
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220142005
He's not wrong. :)
Maar of het verstandig is?

Het is hoog tijd dat Trump eindelijk weerstand gaat voelen, maar lijkt mij niet dat de taak is van Jetten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:13:08 #187
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220142028
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lees: ik mag niet zomaar meer mensen racist en fascist noemen zoals op Joop.nl
Leuk geprobeerd die beeldvorming. Leidt lekker af van je eigen gedrag.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:13:40 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220142031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd die beeldvorming. Leidt lekker af van je eigen gedrag.
Welk gedrag?
pi_220142036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:37 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
De beste bassist ter wereld wel
Dat is Larry Graham.

Hoe dan ook, het is simpelweg niet te ontkennen dat de regering Trump wel degelijk fascistische trekken vertoont, en Trump zelf is nu niet echt het toonbeeld van iemand met respect voor vrouwen.

Maar de selectiviteit van Jetten - in werkelijk alles, of het nu klimaat of LGBTQ is - is precies waarom ik hem als politicus weinig serieus neem. Iets te glad allemaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:17:09 #190
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220142040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is Larry Graham.

Hoe dan ook, het is simpelweg niet te ontkennen dat de regering Trump wel degelijk fascistische trekken vertoont, en Trump zelf is nu niet echt het toonbeeld van iemand met respect voor vrouwen.

Maar de selectiviteit van Jetten - in werkelijk alles, of het nu klimaat of LGBTQ is - is precies waarom ik hem als politicus weinig serieus neem. Iets te glad allemaal.
Jetten is bezig zijn eigen graf te graven. Ik geef het driekwart jaar en dan klaar!
"Hoka Hey!"
pi_220142049
Gevaar voor Nederland deze knaap
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:21:40 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220142069
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:18 schreef GezondRechts het volgende:
Gevaar voor Nederland deze knaap
Hoezo?
Huilen dan.
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:22:43 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220142077
quote:

[..]
Dat is Larry Graham.

Het is een slimme jongen die goed heeft opgelet tijdens de jaren Rutte.
Huilen dan.
pi_220142082
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is een slimme jongen die goed heeft opgelet tijdens de jaren Rutte.
Uiteraard, maar D66 is altijd de poedel van VVD geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:25:47 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220142096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteraard, maar D66 is altijd de poedel van VVD geweest.
Het geheugen van veel kiezers is bijzonder gebrekkig. Het is namelijk niet de eerste keer dat je VVD krijgt als je D66 stemt.

Neemt niet weg dat Jetten het wat Trump betreft volledig juist heeft.
Huilen dan.
pi_220142136
quote:

[..]
Dat is Larry Graham.

Jammer dat je zo denkt over Trump. Hij is volgens mij de enige die het gewicht en het inzicht heeft om (wereldwijd) orde op zaken te stellen.
pi_220142194
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Jammer dat je zo denkt over Trump. Hij is volgens mij de enige die het gewicht en het inzicht heeft om (wereldwijd) orde op zaken te stellen.
:')
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:44:04 #198
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220142224
quote:
Larry Graham
Geddy Lee van Rush is mijn favoriet en die gast van Level 42 snapt het ook.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220142232
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 12:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Geddy Lee van Rush is mijn favoriet en die gast van Level 42 snapt het ook.
Ook Slap- and Pluck helden ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 februari 2026 @ 12:49:10 #200
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220142329
Trump neemt ook niets terug. Jetten is een homo _O- _O-
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: