Ik denk dat bijna iedereen graag een goede relatie wil. Dat dat voor mannen en vrouwen, hetero's en homoseksuele mensen geldt. Maar wel een goede relatie en met de juiste persoon.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik geloof niet als een hetero vrouw zegt dat ze geen man wil of nodig heeft. Veel vrouwen zeggen dat soort uitspraken wel, maar mijn ervaringen en observaties is dat ze dat zeggen uit onzekerheid of stoerdoenerij. Ik geloof dat de meeste hetero vrouwen graag willen dat ze ware liefde ervaren met de juiste man.
De grootste spijt van mijn moeder in haar ouderdom is dat ze nooit heeft gesetteld met een man toen ze de kans had. Ze was een hele mooie vrouw en kon elke man krijgen, maar ze was bewust heel kieskeurig en heeft daar nu spijt van.
In het geval van mijn moeder heeft ze zelf toegegeven dat ze te kieskeurig was en in principe een mannenhater (dat heeft mij ook trauma’s veroorzaakt). Het is niet zozeer dat kieskeurig zijn slecht is, maar in mijn moeders geval heeft ze eerlijk toegegeven dat ze heel veel mannen heeft afgewezen waar ze nu achteraf spijt was omdat zij niet openstond voor het idee dat liefde kon groeien. Er waren heel veel goede lieve mannen die nu heel succesvol zijn waar ze vroeger afwees omdat ze die mannen saai en oninteressant vond. Ze wou perse de stoerste meest indrukwekkende man en dat werd mijn vader, maar mijn vader was heel gewild en is niet het type man die zich laat binden aan één vrouw, hoe mooi ze ook is.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen graag een goede relatie wil. Dat dat voor mannen en vrouwen, hetero's en homoseksuele mensen geldt. Maar wel een goede relatie en met de juiste persoon.
Ik kan me niet voorstellen dat je moeder bij nader inzien liever niet kieskeurig zou zijn. Want er is namelijk tot op zekere hoogte niets mis met kieskeurig zijn en bepaalde wensen en eisen stellen aan de relatie die je zou willen.
Ah, dus ze koos toch wel voor een man.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In het geval van mijn moeder heeft ze zelf toegegeven dat ze te kieskeurig was en in principe een mannenhater (dat heeft mij ook trauma’s veroorzaakt). Het is niet zozeer dat kieskeurig zijn slecht is, maar in mijn moeders geval heeft ze eerlijk toegegeven dat ze heel veel mannen heeft afgewezen waar ze nu achteraf spijt was omdat zij niet openstond voor het idee dat liefde kon groeien. Er waren heel veel goede lieve mannen die nu heel succesvol zijn waar ze vroeger afwees omdat ze die mannen saai en oninteressant vond. Ze wou perse de stoerste meest indrukwekkende man en dat werd mijn vader, maar mijn vader was heel gewild en is niet het type man die zich laat binden aan één vrouw, hoe mooi ze ook is.
Mijn moeder is toch een vrouw? Ik heb haar gebruikt als voorbeeld van een vrouw die wel een man wou maar achteraf toch spijt had dat ze niet had gesetteld toen ze veel opties had. Mijn moeder en vader zijn nooit getrouwd geweest en ze heeft mij opgevoed als alleenstaande moeder.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ah, dus ze koos toch wel voor een man.
Laten we het in dit topic vooral hebben over waarom vrouwen geen man weer willen, en niet over jouw leven.
Dat lijkt me een uitstekend plan.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Laten we het in dit topic vooral hebben over waarom vrouwen geen man weer willen, en niet over jouw leven.
Ik heb net een mooie reactie gegeven zonder mijn leven.quote:
Ik heb al ware liefde mogen ervaren en het is mij nu echt wel goed. Dat is geen stoerdoenerij. Het hoeft van mij echt niet weer.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik geloof niet als een hetero vrouw zegt dat ze geen man wil of nodig heeft. Veel vrouwen zeggen dat soort uitspraken wel, maar mijn ervaringen en observaties is dat ze dat zeggen uit onzekerheid of stoerdoenerij. Ik geloof dat de meeste hetero vrouwen graag willen dat ze ware liefde ervaren met de juiste man.
De grootste spijt van mijn moeder in haar ouderdom is dat ze nooit heeft gesetteld met een man toen ze de kans had. Ze was een hele mooie vrouw en kon elke man krijgen, maar ze was bewust heel kieskeurig en heeft daar nu spijt van.
Die kun je gewoon inhuren voor klusjesquote:Op maandag 23 maart 2026 19:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb al ware liefde mogen ervaren en het is mij nu echt wel goed. Dat is geen stoerdoenerij. Het hoeft van mij echt niet weer.
Heb alleen soms idd wel een man nodig want ik kan niet alles in huis.
Ja dat herken ik welquote:Op maandag 23 maart 2026 19:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb al ware liefde mogen ervaren en het is mij nu echt wel goed. Dat is geen stoerdoenerij. Het hoeft van mij echt niet weer.
Ja daar heb ik mannelijke vrienden voor haha, ideaal. En de vader van m'n kinderen is ook niet te beroerd om wat voor me te doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die kun je gewoon inhuren voor klusjes
Mijn man kan ook niet zoveel in huis, maar daar huren we dan gewoon iemand voor in. Des te meer tijd voor ons om het leuk te hebben
Oh daar ben ik veel te eigenwijs voorquote:Op maandag 23 maart 2026 19:21 schreef Donna het volgende:
Ik niet hoor. Heerlijk als een man dat even voor me doet.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik veel te eigenwijs voor
Dat wil ik allemaal zelf kunnen
Prinsesje hoorquote:Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mannelijke vrienden voor haha, ideaal. En de vader van m'n kinderen is ook niet te beroerd om wat voor me te doen.
En dan heb ik ook nog handige broers.
Strong Independent Woman!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik veel te eigenwijs voor
Dat wil ik allemaal zelf kunnen
Ja, andersom doe ik weer hun tuin of behangen/schilderen, huis gezellig inrichten, kleding maken die stuk is.quote:
Bwah gewoon sterk eigenwijsquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strong Independent Woman!
Sterk Eigenwijze Vrouw?quote:
Er zijn toch behoorlijk wat mannen nodig om geen mannen nodig te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mannelijke vrienden voor haha, ideaal. En de vader van m'n kinderen is ook niet te beroerd om wat voor me te doen.
En dan heb ik ook nog handige broers.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn toch behoorlijk wat mannen nodig om geen mannen nodig te hebben.
Goed geregeld ja, zelf zou ik echt geen klusjes gaan lopen doen voor vrouwelijke vrienden (ook niet voor mannelijke vrienden, maar die vragen daar eigenlik nooit om). Als ik iemand zou helpen, dan alleen uit eigen beweging, omdat het me een leuke klus lijkt om te doen. Maar als ze het vragen, gaat het meestal om kutklussen waar niemand zin in heeft, dan ga ik niet voor gratis klusjesman spelenquote:
Arme Lordquote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euh nuja ik ben best wel sterk ja.
En ook flink eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |