Bekijk deze YouTube-videoquote:Verstoten baby-aapje Punch uit Japan verovert harten met zijn pluchen vriendje
Het baby-aapje Punch zorgt voor hartverwarmende en tegelijk treurige beelden in een dierentuin in Tokio, Japan. Het jonge dier werd verstoten en sleurt nu zijn knuffel overal achter zich aan.
De zes maanden oude makaak werd bij de geboorte verstoten door zijn moeder en moest door de verzorgers worden opgevoed. Zij gaven hem een knuffel van een orang-oetan cadeau.
Omdat apenjongen zich normaal gezien vastklampen aan de vacht van hun moeder voor een gevoel van veiligheid, hechtte het diertje zich al snel aan de knuffel. Zo werd die al snel zijn beste - en treurig genoeg enige - vriend.
Filmpjes van Punch en zijn pluchen metgezel gaan viraal op sociale media en ontroeren mensen over de hele wereld. Met reacties als ‘ik wil hem knuffelen’ en ‘ik zal hem zelf wel opvoeden’.
Er is ook goed nieuws. Punch maakt eindelijk contact met een oudere aap in het verblijf, die voor hem zorgt.
https://www.ed.nl/buitenl(...)n-vriendje~a2c1d4d7/
Zij kiest er tenminste nog voor om daadwerkelijk écht afstand te nemen.quote:
Haha ja datquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik merk hoe ouder ik word hoe sentimenteler ik van dit soort nieuws word![]()
Ik wil het graag met je eens zijn maar dan lieg ik dat het pas kwam toen ik ouder werd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik merk hoe ouder ik word hoe sentimenteler ik van dit soort nieuws word![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |