Ah joh stel je niet aanquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou nee, ik bedoel dat een team niet eens hun best doet in een halve finale. Dat is best kwalijk te noemen, en zou moeten uitnodigen tot evaluatie of deze opzet wel geschikt is.
Tja tegen gedopede Italianen kan niemand opquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was te verwachten, Peen treen in mijn godenteam.
Nu weten we waarom ze verloren hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was te verwachten, Peen treen in mijn godenteam.
Altijd tegen Rintjequote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef kilon het volgende:
Tja. We hadden weer de meest ongelukkige combinatie.
Dan had je maar bij de kwalificaties sneller moeten rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we tegen de VS hadden gemoeten in de halve finale hadden we zilver gehad.
Ach ach ach.
Morele winnaar (van het zilver)!quote:
Als je in Tilburg geboren was, was je een Willem II'erquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we tegen de VS hadden gemoeten in de halve finale hadden we zilver gehad.
Ach ach ach.
Dat gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als je in Tilburg geboren was, was je een Willem II'er
Die meldde zich niet voor de lol af op de 10quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:34 schreef Remco het volgende:
Hersman gaat helemaal in zijn eigen verhaal geloven dat Dawson niet fit was, zou lachen als er nu iemand anders niet fit bleek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |