Jij ziet iets staan over Epstein zijn mailtjes, je ziet een artikel waar de Telegraaf op staat en dan vraag je wat de bron is?? Koekoekquote:
waarom nietquote:
Een klikbare bron wijsneusquote:Op maandag 16 februari 2026 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij ziet iets staan over Epstein zijn mailtjes, je ziet een artikel waar de Telegraaf op staat en dan vraag je wat de bron is?? Koekoek
Omdat je dan nieuwsberichten kan lezen waar je normaal gesproken voor moet betalen?quote:
En wij die claim op ons dak krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat je dan nieuwsberichten kan lezen waar je normaal gesproken voor moet betalen?
Betalen voor krantenquote:Op maandag 16 februari 2026 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat je dan nieuwsberichten kan lezen waar je normaal gesproken voor moet betalen?
Afzender retourquote:Op maandag 16 februari 2026 16:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wij die claim op ons dak krijgen.
Jij wil toch ook betaald worden voor het werk dat je doet?quote:
Ze verdienen goud geld aan advertentiesquote:Op maandag 16 februari 2026 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij wil toch ook betaald worden voor het werk dat je doet?
Oh hahaha nee grapje jij werkt natuurlijk niet helemaal vergeten wat dom van me
Nou neequote:Op maandag 16 februari 2026 16:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ze verdienen goud geld aan advertenties
50% van de weekendeditie is advertentiequote:
Niet de kranten die ik lees. Maar goed, je wil ze wel lezen maar er niet voor betalen. Weet je hoe ze dat noemen?quote:Op maandag 16 februari 2026 16:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ze verdienen goud geld aan advertenties
quote:Op maandag 16 februari 2026 16:22 schreef Viesdik het volgende:
Ik zou pas betalen voor een krant als:
1: abonnementsvorm zonder advertenties
2: er geen AIVD journalisten zouden werken
3: het objectief is en geen spreekbuis van de gevestigde orde
4: niet eenzijdig politieke partijen demoniseert
Dus neen.. allemaal kutkranten
Vertelquote:Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet de kranten die ik lees. Maar goed, je wil ze wel lezen maar er niet voor betalen. Weet je hoe ze dat noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |