Ik ben aan het denken welk medaille onderdeel er nog armoediger is. Heb nog niks kunnen bedenken.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een flutonderdeel zeg. Meteen afvoeren.
Dan vind ik Kreher wel een stuk leuker.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Stoecker![]()
https://www.instagram.com/p/DMUx6j3MUu-/?img_index=1
Ploegen achtervolging rondjes schaatsenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken welk medaille onderdeel er nog armoediger is. Heb nog niks kunnen bedenken.
Allemaal nog beter dan dit. Het is een zeer gezocht onderdeel net zoals de overige mixed team onderdelen, maar ook nog eens heel slecht uitgevoerd.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ploegen achtervolging rondjes schaatsen
Mixed team op de schans
Team combinatie alpine skiën
Relay mini-rondjes schaatsen
Dit gaat wel ver ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
2x GB op een dag bij de winterspelen vind ik toch wel wat al te gortig.
Lood om oud ijzer imo.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal nog beter dan dit. Het is een zeer gezocht onderdeel net zoals de overige mixed team onderdelen, maar ook nog eens heel slecht uitgevoerd.
Er zit onnodig veel tijd tussen de runs.quote:
Dual moguls vond ik ook echt nutteloosquote:Op zondag 15 februari 2026 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken welk medaille onderdeel er nog armoediger is. Heb nog niks kunnen bedenken.
De scores begreep ik daar niet. Het ging blijkbaar niet om tijd maar om de twee trucjes? Waarom dan tijd in beeld. Het zal wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dual moguls vond ik ook echt nutteloos
Wimmes had uitgelegd dat blijkbaar 1 jurylid de tijd rangschikt, 2 juryleden de sprongen en 4 juryleden de techniek op de hobbels.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De scores begreep ik daar niet. Het ging blijkbaar niet om tijd maar om de twee trucjes? Waarom dan tijd in beeld. Het zal wel.
Voor de tijd kreeg je ook een beetje punten, maar veel begreep ik daar ook niet van.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De scores begreep ik daar niet. Het ging blijkbaar niet om tijd maar om de twee trucjes? Waarom dan tijd in beeld. Het zal wel.
Dat was ook wel zeer overbodig ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dual moguls vond ik ook echt nutteloos
Hoe wil je iets aantikken in deze houdingquote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef franklop het volgende:
Waarom doen ze het op deze manier? Start kunnen ze toch ook regulier doen?
Mis ook het echte relay gedeelte, al is het maar om iets aan te tikken ofzo
Bij rodelen blijven ze ook niet op hun rug liggen! Is altijd wel iets te verzinnenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe wil je iets aantikken in deze houding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |