Maar wat is de vraag? Wat wil je met dit topic?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:14 schreef kree het volgende:
ok ik dik aan alcohol eng hele verhalen over, maar eerst eens de vraag aan jullie?
en wat als dat niet zo makkelijk te vinden is of makkelijk toegankelijk of je denkt zelf heb geen probleem?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:26 schreef Wrapster het volgende:
Hoe kom je er vanaf? Nou, mee stoppen. En lukt je dat niet dan professionele hulp inschakelen en bijv. naar een verslavingskliniek gaan.
Je was eerder toch bij De Brug?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
en wat als dat niet zo makkelijk te vinden is of makkelijk toegankelijk of je denkt zelf heb geen probleem?
Ik kwam er vandaag pas achter dat jouw UI de vlag van Groenland is. Ik vond hem al maar moeilijk lelijk, je vorige was veel leuker. Maar waarom in godsnaam deze?quote:
dan heb je alles helaas niet goed begrepen? of niet gevolgd.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je daar niet weer terug naartoe?
Om je te helpen afkicken.
Dan stopt het wél he, dan kan zelfs jouw hulp en begrip niet helpen.quote:
Als je zelf nog in de verslaving zit kun je lastig iemand anders helpenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:45 schreef kree het volgende:
btw en voor degenen die er echt op komen, ik zal proberen te helpen en sta je er niet alleen voor. want snap dat verslaving.
voor de rest laat ze maar ff gaan.
De eerste stap richting stoppen is juist het besef hebben dat je wél een probleem hebt en met dat probleem geholpen wilt worden. Je moet het doen voor jezelf, niet voor anderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
en wat als dat niet zo makkelijk te vinden is of makkelijk toegankelijk of je denkt zelf heb geen probleem?
ik heb die niet nodig he? want hele traject al door geweest. jullie doen nu net of ik een dronkaard ben continu. en wat ik voorheen, nu niet meer laat dat ff duidelijk zijn. anders kwam ik niet door CBR bloedtest heen ook.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:08 schreef marc0871 het volgende:
Wat nou niet makkelijk te vinden.
Jellinek al geprobeerd?
Dat is DE naam die al zo lang als ik weet genoemd wordt, als het ergens over verslavingen en afkicken gaat.
Moet toch gek gaan wil je die nooit gehoord hebben.
Waarschijnlijk de eerste hit als je op 'hulp bij verslaving' zoekt
Als die je niet kunnen helpen, dan kan niemand het.
Maar het begint bij jezelf.
JIJ moet geholpen WILLEN worden.
Oké dankjewel.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:23 schreef kree het volgende:
ik denk wel dat er een hoop mss wel verslaaft zijn aan iets ofzo?
of het roken vapen of wat is. ik denk op het moment dat je jezelf bedenkt is dit oke? dat is het punt dat je moet stoppen. en geloof me eerder beters als later
Maar wat is dan je doel van dit topic?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb die niet nodig he? want hele traject al door geweest. jullie doen nu net of ik een dronkaard ben continu. en wat ik voorheen, nu niet meer laat dat ff duidelijk zijn. anders kwam ik niet door CBR bloedtest heen ook.
Zichzelf opofferen aan de verslaving om anderen er af te helpen. Wat een nobel doel.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:25 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar wat is dan je doel van dit topic?
"Geef mij je verslaving, dan kan jij terug naar de beschaving."quote:Op zondag 15 februari 2026 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zichzelf opofferen aan de verslaving om anderen er af te helpen. Wat een nobel doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |