abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220129162
kan alleen niet helemaal eens zijn met "stoppen totaal" want heb er een andere mening over en wil meer uitleggen van hoe en wat en hulp om je probleem op te lossen. En dat is fundamenteel anders als wat de TT is van die andere.

Daarom wil meer topic van wat ik meemaakte en mijn ervaringen ermee en wat ik deed. Denk dat dat veel meer helpt.

Uiteraard iedereen die wil of niet eens of wel mogen naar andere. Maar wil beetje centraal houden hoe ik het voor mij wel oploste en toch door heb kunnen gaan en met werk en alle ellende met UWV/bijsgand en etc erin en begeleid wonen. en daarna toch weer oke baan hebben?

En tja vind dat niet in ONZ passen, daarom.

aan jullie mods/fa
Do what you love, love what you do!
pi_220129183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:01 schreef kree het volgende:
kan alleen niet helemaal eens zijn met "stoppen totaal" want heb er een andere mening over en wil meer uitleggen van hoe en wat en hulp om je probleem op te lossen. En dat is fundamenteel anders als wat de TT is van die andere.

Daarom wil meer topic van wat ik meemaakte en mijn ervaringen ermee en wat ik deed. Denk dat dat veel meer helpt.

Uiteraard iedereen die wil of niet eens of wel mogen naar andere. Maar wil beetje centraal houden hoe ik het voor mij wel oploste en toch door heb kunnen gaan en met werk en alle ellende met UWV/bijsgand en etc erin en begeleid wonen. en daarna toch weer oke baan hebben?

En tja vind dat niet in ONZ passen, daarom.

aan jullie mods/fa
je gaat posten in

R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18
je hebt de titel gelezen van dit topic???

waar je zegt dat je wilt gaan posten
om vervolgens te zeggen dat je eigenlijk een eigen topic wil
om vervolgens te zeggen dat je stoppen onzin vindt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220129259
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
je gaat posten in

R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18
je hebt de titel gelezen van dit topic???

waar je zegt dat je wilt gaan posten
om vervolgens te zeggen dat je eigenlijk een eigen topic wil
om vervolgens te zeggen dat je stoppen onzin vindt
dat is oke. maar in dat topic, was mijn verhaal niet ook oke, omdat dat totaal stoppen met drinken is en sorry maar heb daar een andere mening over.

Je probleem oplossen met teveel drinken, sowieso daar. helemaal stoppen niet en hebben ze in dat topic problemen over als je dat niet doet (althans eerder gehoord).

En vind ook dart mijn verhaal er los van staat hoe ik het oploste en ook die is wel R&P waardig
pi_220129265
Je kunt blijven vragen of anderen je willen helpen orde in 'de chaos' te brengen. Maar 'ik heb er geen zin in' komt niet echt sexy over als reden :7

En deze reeks startte eind 2020. Toen je je schouder brak.
Wat uiteindelijk het startpunt van een verandering bleek te zijn.

Hoe centraal wil je het nog meer hebben?
Gezien je schrijfstijl, zeker als je dronken bent, wordt het er sowieso vast niet overzichtelijker of leesbaarder op.

Ik ben het met je eens dat de reeks 'stoppen met...' minder passend is. Want je ontkent je verslaving en wil niet stoppen. Alleen minderen. Wat een groot risico op terugval in zich heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220129269
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:15 schreef kree het volgende:

[..]
dat is oke. maar in dat topic, was mijn verhaal niet ook oke, omdat dat totaal stoppen met drinken is en sorry maar heb daar een andere mening over.

Je probleem oplossen met teveel drinken, sowieso daar. helemaal stoppen niet en hebben ze in dat topic problemen over als je dat niet doet (althans eerder gehoord).

En vind ook dart mijn verhaal er los van staat hoe ik het oploste en ook die is wel R&P waardig
die titel is er niet voor niks he
je verhaal staat los van je verslaving???
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129304
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kunt blijven vragen of anderen je willen helpen orde in 'de chaos' te brengen. Maar 'ik heb er geen zin in' komt niet echt sexy over als reden :7

En deze reeks startte eind 2020. Toen je je schouder brak.
Wat uiteindelijk het startpunt van een verandering bleek te zijn.

Hoe centraal wil je het nog meer hebben?

Ik ben het met je eens dat de reeks 'stoppen met...' minder passend is. Want je ontkent je verslaving en wil niet stoppen. Alleen minderen. Wat een groot risico op terugval in zich heeft.
het was daarvoor natuurlijk al dat er al een probleem was en denk is topic over.

tja ik kan ze ook niet allemaal meer terugvinden, liefst zou ik willen samenvatting of lig alle links naar topics die erover waren en dat in R&P zetten. maar over 6 jaar of meer dus.

En goed ik heb poging gedaan, maar kan ze ook niet zo vinden meer.....

Dat zou iets zijn voor start in R&P en met nieuw begin, laat dit maar in ONZ, maar ik vind gewoon dat ik daar niet het goeie publiek bereik, terwijl de aantallen die dat lezen anders uitwijzen.

Dan is of iedereen is zo onwijs met me mee begaan dat ze om me geven (en denk dat wel). of er zoeken heel veel mensen en komen in dat topic.
pi_220129316
ik bedoelde dat topic althans zeker na eerste paar toen ik uit geraasd ik was over hoe oneerlijk en etc. Om mensen te waarschuwen en wellicht te helpen met waar je dan in komt en ellende met CBR Enzo. en ook je psych gezondheid erover.
pi_220129317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:19 schreef kree het volgende:

[..]
het was daarvoor natuurlijk al dat er al een probleem was en denk is topic over.

tja ik kan ze ook niet allemaal meer terugvinden, liefst zou ik willen samenvatting of lig alle links naar topics die erover waren en dat in R&P zetten. maar over 6 jaar of meer dus.

En goed ik heb poging gedaan, maar kan ze ook niet zo vinden meer.....

Dat zou iets zijn voor start in R&P en met nieuw begin, laat dit maar in ONZ, maar ik vind gewoon dat ik daar niet het goeie publiek bereik, terwijl de aantallen die dat lezen anders uitwijzen.

Dan is of iedereen is zo onwijs met me mee begaan dat ze om me geven (en denk dat wel). of er zoeken heel veel mensen en komen in dat topic.
mensen vinden je topic toch wel
of hier of daar
trollen heb je overal
maar ook mensen die je serieus bejegenen
maar dan wordt er ook verwacht dat jij de posts van mensen serieus neemt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129322
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen vinden je topic toch wel
of hier of daar
trollen heb je overal
maar ook mensen die je serieus bejegenen
maar dan wordt er ook verwacht dat jij de posts van mensen serieus neemt
waar maar mag het wel in het goeie subforum staan, want ONZ is het niet voor mij nl.
pi_220129333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:22 schreef kree het volgende:

[..]
waar maar mag het wel in het goeie subforum staan, want ONZ is het niet voor mij nl.
ik ben niet degene die je dat zou moeten vragen
armani of @yvonne
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129352
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik ben niet degene die je dat zou moeten vragen
armani of @:Yvonne
gedaan onderhand hoor, via dm had ik ze al. Maar nog niet wat gehoord. Maar zeg het meer hier om even mee te delen ook aan jullie wat ik erover denk.

Ik laat het aan hun min of meer. maarja zou mijn wens zijn.
pi_220129368
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:24 schreef kree het volgende:

[..]
gedaan onderhand hoor, via dm had ik ze al. Maar nog niet wat gehoord. Maar zeg het meer hier om even mee te delen ook aan jullie wat ik erover denk.

Ik laat het aan hun min of meer. maarja zou mijn wens zijn.
je gaat niet eens in op een heleboel post die er in dit topic zijn geplaatst
dus zie niet in wat een R en P voor jou gaat toevoegen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129383
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
je gaat niet eens in op een heleboel post die er in dit topic zijn geplaatst
dus zie niet in wat een R en P voor jou gaat toevoegen
nouja ik lees ze niet allemaal, maar wel mijn bedoeling om dat te doen? link?
pi_220129395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:26 schreef kree het volgende:

[..]
nouja ik lees ze niet allemaal, maar wel mijn bedoeling om dat te doen? link?
in dit focking topic kree je hoeft alleen maar te scrollen 8)7
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129426
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
in dit focking topic kree je hoeft alleen maar te scrollen
ja weet dat ik dus 20 DM had en weet ik hoeveel centions en PM, weet het nu ook niet meer.

Ik heb er geen hele dagen tijd voor gewoon om het precies te volgen, dus lees DM beetje maar ook dat zijn er al veel.

Help me ff en zeg gewoon waarom als je die toch al weet? kom ik er ff op terug, vast dingen gemist, want was er ff klaar mee ook...
pi_220129433
Begin bij post 1 in dit deel en zoek de vraagtekens?

Kom op Kree, hoe wil jij mensen gaan ondersteunen als ervaringsdeskundige als je een secretaresse nodig hebt om jou op de aan jou gestelde vragen te blijven wijzen???
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220129434
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:28 schreef kree het volgende:

[..]
ja weet dat ik dus 20 DM had en weet ik hoeveel centions en PM, weet het nu ook niet meer.

Ik heb er geen hele dagen tijd voor gewoon om het precies te volgen, dus lees DM beetje maar ook dat zijn er al veel.

Help me ff en zeg gewoon waarom als je die toch al weet? kom ik er ff op terug, vast dingen gemist, want was er ff klaar mee ook...
als je het allemaal niet leest
waarom wil je dan in vredesnaam een topic 8)7
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 21:29:54 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220129437
Ga je nu weer gewoon opnieuw beginnen Kree?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220129444
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Begin bij post 1 in dit deel en zoek de vraagtekens?

Kom op Kree, hoe wil jij mensen gaan ondersteunen als ervaringsdeskundige als je een secretaresse nodig hebt om de aan jou gestelde vragen te blijven voeren???
ik heb niet gezegd dat ik een ervaringsdeskundige wil zijn (hoewel begrepen veel gevraagd). ik wil wel vertellen waar ik tegen aan liep Enzo met hulpverlening, dat was eigenlijk altijd al mijn doel. end ook waar je zelf dan weer tegen aan liep.
  Spellchecker dinsdag 17 februari 2026 @ 21:31:23 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220129460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:30 schreef kree het volgende:

[..]
ik heb niet gezegd dat ik een ervaringsdeskundige wil zijn (hoewel begrepen veel gevraagd). ik wil wel vertellen waar ik tegen aan liep Enzo met hulpverlening, dat was eigenlijk altijd al mijn doel. end ook waar je zelf dan weer tegen aan liep.
Dit is JOUW 5e topic hierover.
Jouw eigen reeks.
Dit is deel 5.
pi_220129463
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je het allemaal niet leest
waarom wil je dan in vredesnaam een topic 8)7
omdat in R&P het wss makkelijker te volgen is als hier in ONZ met tien duizend andere dingen die mensen noemen denk???

dat snappen jullie toch wel?
pi_220129469
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:30 schreef kree het volgende:

[..]
snap je nu niet
dat als je zelf nog geen vragen kunt beantwoorden
dat het openen van een eigen topic een heel onrealischtische vraag is
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220129470
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:28 schreef kree het volgende:

[..]

En misschien moet je dan niet telkens blijven roepen dat je anderen op weg wil helpen?
Blijkbaar heb je met jezelf al werk zat en is die volgende stap nog te vroeg.
pi_220129485
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
snap je nu niet
dat als je zelf nog geen vragen kunt beantwoorden
dat het openen van een eigen topic een heel onrealischtische vraag is
ik mis de vragen omdat dit topic te snel gaat om bij te houden.....

tis 3 volle topics verder van begin dag dat ik ga werken en in de avond weer eens kijk, alleen daarom wil ik het al in R&P
pi_220129491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:33 schreef kree het volgende:

[..]
ik mis de vragen omdat dit topic te snel gaat om bij te houden.....

tis 3 volle topics verder van begin dag dat ik ga werken en in de avond weer eens kijk, alleen daarom wil ik het al in R&P
dat is helemaal niet waar
je post in je eigen topic
die is niet vol in 1 dag
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')