Veel meer aandacht voor shorttrack is eigenlijk vrij lastig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:55 schreef RipCity het volgende:
Voortaan meer aandacht voor shorttrack in NL ipv dat suffe 10km schaatsen in een thialf.
Wilde niet te laat komenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:54 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is het een uur eerder bij Kruzbergs
Bij de WB"s in NL zit het ook altijd wel volquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:55 schreef RipCity het volgende:
Voortaan meer aandacht voor shorttrack in NL ipv dat suffe 10km schaatsen in een thialf.
Hij had het kunnen weten aangezien hij in meerdere godenteams zat.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Dandjinou zal ook nog wel eens wakker schrikken van z'n toernooi tot nu toe.
Dat verliefd was meer een grapje hoor, maar het is wel een enorme heldquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar wel Jens goud. En jij bent een beetje verliefd op hem, zei je een paar dagen geleden.
Ik begrijp het niet. Jens doet me een beetje denken aan een jonge Keith Bakker.
Manier waarop is ook zeer sterk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
1x goud had ik wel voor mogelijk gehouden als het mee zou zitten. Maar 2x jeetje, dat is wel heel sterk hoor.
Blijft toch altijd dat wonderbaarlijke van de eerste kans goud winnen en daarna in een flow zitten (Von Allmen bijvoorbeeld). Al is dat bij shorttrack alsnog bijzonder.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
1x goud had ik wel voor mogelijk gehouden als het mee zou zitten. Maar 2x jeetje, dat is wel heel sterk hoor.
Dat zilver in de "opwarmer" wordt straks z'n enige medaille op deze manier.. al is de relay nog wel een grote kansquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Dandjinou zal ook nog wel eens wakker schrikken van z'n toernooi tot nu toe.
Dagjesvolk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na die mixed relay heerste hier nog een stemming dat het toernooi al mislukt was.
500 is normaal net te kort voor Jens maar in deze vorm kan alles. 1000 vrouwen en relay vrouwen zou ook zomaar kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:57 schreef kilon het volgende:
En dan hebben we nog goede kansen die eraan komen komende week.
Hij kan voor de hattrick gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |