Kun je ook een roos in steken, liefst zonder doorns!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arsch is toch kont, wat heeft dat met rozen te maken?
Lolquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je ook een roos in steken, liefst zonder doorns!
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
Ik zat te googlen naar dat topic over dat meisje met die lelie in d'r blote kont, maar ik kan 'm niet vinden...
Ja ik kom net binnen was op de scootmobiel ook vies koud. De wind is koudquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo geluk dat op de dvd recorder de tv karte austria met de polenzender zijn nu kijk ik met 2 reciever wann ik will sky kijken steck ik um
Volgens mij moet ik aan een waterpijp gaan lurken om hier iets van te kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo geluk dat op de dvd recorder de tv karte austria met de polenzender zijn nu kijk ik met 2 reciever wann ik will sky kijken steck ik um
Betere verbinding ook dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef mario390 het volgende:
Hij heeft geluk dat hij de dvd-recorder op de tv-kaart van Oostenrijk kan poolse zenders kan zien. Hij heeft nu 2 ontvangers, en als hij Sky wil kijken dan kan hij wisselen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik aan een waterpijp gaan lurken om hier iets van te kunnen begrijpen.
Ik snap het al,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb ik niet met internet verbunden reciever is vor tv kijken snap je ?
bruine lelie gekauft?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
willt zij geeb bloemen heb ik arsch 8 gekauft
Ik denk dat hij after eigth bedoeltquote:
Raar om dat zo te noemenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij after eigth bedoelt
dann gaa je van dronken zijn kugelnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Effe schaatsen afkijken en dan gaan we weer
Je kent Marioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |