Oh daar is ie toch, ik miste al watquote:
en wat is dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het derde gerechtje:
[ afbeelding ]
Ik zie in ieder geval de Gnocchi en de boerenkool terug.quote:
De noten, en de witte bonen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval de Gnocchi en de boerenkool terug.
En de noten?
Dus neequote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar op de zaterdagen gewerkt in Maastricht ( al wel even geleden)
Wel eens geborreld de week in de aanloop er heen want een boel van de coaches daar waren wel lokaal maar op de een of andere manier alle carnavals optochtjes overgeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Naja carnavalquote:
Ja onze wereldkampioenen gaat het niet worden .. dat is wel zekerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien doen we nu bij skeleton damen medaille
wat is vor prova? kunnen ze apartment winnen? zo als 2025 mijn god de kleinste winnt de zo huilte vandaagquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja onze wereldkampioenen gaat het niet worden .. dat is wel zeker
Als daar geen film over gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste goud ooit bij de winterspelen.
Bij een ski onderdeel ook nog
https://www.nu.nl/olympis(...)he-winterspelen.html
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Lang niet altijd een goed idee zo'n film ....
Er zijn er wel meer die goed zijn,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze was best goed.
Ze staan gewoon weer met 2-0 voorquote:
Die mooie nieuwe winteraanwinst, Zinchenko,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze staan gewoon weer met 2-0 voor
Zal wel 2-2 worden
Ik ben het zowaar met jou eens.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met jou eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |