Ja, maar geen idee van wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een valentijnkaart gekregen?
Goedemorgen.quote:
Spannendquote:
Jij ook een fijne Valentijn gewenst.quote:
Insgelijksquote:
De gleuf open ?quote:
Extra grote gleuf zodat de boxen chocola erdoor kunnenquote:
Kilo's?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Extra grote gleuf zodat de boxen chocola erdoor kunnen
Ik hoop op lekker vooral.quote:
Chocolade is wel lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop op lekker vooral.
Ik zie nog steeds geen postbode
quote:
Pro-tip: doe er nog een secret ingredient inquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin is gearriveerd met een mystery box met 10 ingrediënten![]()
Daar moet ik een maaltijd van brouwen.
[ afbeelding ]
@:maily @:gast_op_afstand_GOA @:pullup @:FreshFruit @:chocofan @:marcb1974
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maak maar open danquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isHij mag alleen gebruiken wat hij in huis heeft😛SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Uiteraard is dat de bedoeling. Ik zal later een foto plaatsen van wat erin zit. Ik ga er eerst zelf nog even over nadenken.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isDat koop ik af en toe voor de schildpadden. Ik vind het zelf niet zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |