https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/sports/snowboardquote:Big Air (Men & Women)
February 5: Men’s Big Air Qualification
February 7: Men’s Big Air Final
February 8: Women’s Big Air Qualification
February 9: Women’s Big Air Final
Parallel Giant Slalom (PGS)
February 8: Women’s and Men’s PGS Qualification + Finals
Halfpipe (HP)
February 11: Halfpipe Qualifications
February 12: Women’s Halfpipe Final
February 13: Men’s Halfpipe Final
Snowboard Cross (SBX)
February 12: Men’s Snowboard Cross Finals
February 13: Women’s Snowboard Cross Finals
February 15: Mixed Team Snowboard Cross Finals
Slopestyle (Men & Women)
February 16: Slopestyle Qualifications
February 17: Women’s Slopestyle Final
February 18: Men’s Slopestyle Final
Een steal terwijl ik de lapo had? Ja joh natuurlijk.quote:
Zeker. Alleen moet Melville nog even een plekje stijgen of zakken en het klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef zorro28 het volgende:
Staat lekker op landenvolgorde op dit moment
Wow dude frisky, chill man.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een steal terwijl ik de lapo had? Ja joh natuurlijk.
Dat is wel opmerkelijk ja. En hier hebben ze dan nog niet de jury overal mee zoals in Tokio...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japan en showsporten he, typisch
Aldus degene die over een steal begintquote:
Dat is daar allemaal gewoon echt heel populair, net als surfen en skateboarden. Het valt me nog mee dat Brazilië hier niet meedoetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk ja. En hier hebben ze dan nog niet de jury overal mee zoals in Tokio...
Die weet dan nog niet dat het op landvolgorde moet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En straks komt Scotty doesn't know er alsnog boven
Brazilië zou je hier dan nog wel verwachten ja. Bij de vrouwen waren ze er ook al niet bij. Daarnaast opmerkelijk dat Europa hier dan juist weer erg matig is. Bij de vrouwen één Europese en hier helemaal geen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is daar allemaal gewoon echt heel populair, net als surfen en skateboarden. Het valt me nog mee dat Brazilië hier niet meedoet
Het is bij de mannen ook wel echt een stuk spectaculairderquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:28 schreef Redefine het volgende:
Bij de vrouwen stond je met 85 op het podium. Bij de mannen sta je met 90 niet op het podium.
23.59quote:
Alleen Noorwegen en Zwitserland zie je hier voor mijn gevoel af en toe. Vooral Duitsland is bij die showsporten totaal afwezig. Italië en Frankrijk ook niet ruim aanwezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brazilië zou je hier dan nog wel verwachten ja. Bij de vrouwen waren ze er ook al niet bij. Daarnaast opmerkelijk dat Europa hier dan juist weer erg matig is. Bij de vrouwen één Europese en hier helemaal geen.
Klopt. Maar doordat de score gerelateerd is aan de sporters binnen de discipline staat de score bij de mannen en vrouwen wel los van elkaar. De vrouwen zouden dus hoger kunnen scoren met een lagere uitvoering.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is bij de mannen ook wel echt een stuk spectaculairder
truck driverquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Die doet gewoon in de 3e ronde een perfect 100
Daarvoor hebben we de commentatorenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef Gremen het volgende:
Ik snap niet dat mensen snappen wat ze doen. Ik zie alleen maar rond vliegende poppetjes![]()
Was het weer zover bij ES?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef tjoptjop het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET HET INSANE
score: 76
@:redefine
Lijkt me ook een sport die veel meer door mannen wordt beoefend in het algemeen (sowieso alle showsporten)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar doordat de score gerelateerd is aan de sporters binnen de discipline staat de score bij de mannen en vrouwen wel los van elkaar. De vrouwen zouden dus hoger kunnen scoren met een lagere uitvoering.
Al heb je sowieso wel dat de top bij de mannen een stuk breder is.
Pure willekeur.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef tjoptjop het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET HET INSANE
score: 76
@:redefine
Ja. En ook wel een sport waarbij kracht nog wel een flinke rol speelt. Vrouwen zullen nooit zo hoog komen als de mannen, dus dan kun je ook minder doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sport die veel meer door mannen wordt beoefend in het algemeen (sowieso alle showsporten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |