5 a 6 maanden ongeveer. Eigenlijk zou de wc verbouwing afgelopen oktober plaatsvinden maar dat liep toen uit naar januari door ziekte aannemer. In januari is alles dus pas echt gestart.quote:
Het enige wat ik nu in de woonkamer heb staan is een oude bankquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
5 weken langer op de grond zitten en eten
erg studentikoosquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu in de woonkamer heb staan is een oude bankhet is echt armoedig nu.
Ja dat probleem heb ik ook gehad toen ik de kozijnen liet vervangenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raambekleding moet ik ook nog steeds bedenken voor mijn slaapkamer, de oude jaloezieën passen niet meer door de nieuwe kozijnen
Ja nu gaan al die ramen opeens naar binnen open en zit er een klink in de weg dus kan ze niet meer in de dag hangenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook gehad toen ik de kozijnen liet vervangen
Ik zie niets op de radar, maar ik denk dat het gewoon de geheime diensten zijn die kijken wat je aan het doen bent daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:01 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, waarom was er net een helikopter allemaal rondjes om mij heen aan het vliegen op het industrieterrein, zijn de drones van ballie en essie kapot?
ja nieuwe test van mij en essiquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie niets op de radar, maar ik denk dat het gewoon de geheime diensten zijn die kijken wat je aan het doen bent daar.
Ja was een paar uurtjes geleden, rond een uurtje of 11quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie niets op de radar, maar ik denk dat het gewoon de geheime diensten zijn die kijken wat je aan het doen bent daar.
Ook je ID gegevens? Die zaten er bij mij niet bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, inmiddels al 3 mails van Odido dat er gegevens zijn gelekt
ik heb er maar 1 gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
6100 stapjes en redelijk gesloopt. Het gaat nog wel een paar dagen duren voor ik weer zonder moeite 10.000+ doe.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat was de DHL. icnic komt pas tegen 21:00 dus ik kan zo wel even een stukje gaan lopen(
Hmm, officieel is het voor pijplijncontroles, maar dat is denk ik een dekmantel van Bal en Ess.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was een paar uurtjes geleden, rond een uurtje of 11
ik heb al 6000 vliegveld stapjes. zometeen maar eens wat stapjes richting het stadscentrum zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef Recce het volgende:
[..]
6100 stapjes en redelijk gesloopt. Het gaat nog wel een paar dagen duren voor ik weer zonder moeite 10.000+ doe.
Nee gewoon zo'n algemene mailquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook je ID gegevens? Die zaten er bij mij niet bij.
Ik zie het al, schijnbaar hebben ze 3 mailadressen van mij, beetje vreemd wel, 2 zou ik nog kunnen verklaren, maar 3 is wel wat veelquote:
Ah inspectie van de drukste snelweg van het landquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, officieel is het voor pijplijncontroles, maar dat is denk ik een dekmantel van Bal en Ess.
ik twee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Casting couch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu in de woonkamer heb staan is een oude bankhet is echt armoedig nu.
It afdeling daarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
1x mail gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
raaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n algemene mail
[..]
Ik zie het al, schijnbaar hebben ze 3 mailadressen van mij, beetje vreemd wel, 2 zou ik nog kunnen verklaren, maar 3 is wel wat veel
Was je ziek?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef Recce het volgende:
[..]
6100 stapjes en redelijk gesloopt. Het gaat nog wel een paar dagen duren voor ik weer zonder moeite 10.000+ doe.
1 mailadres van mijn oude T-Mobile abonnement dat in 2022 is gestoptquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
It afdeling daar
Everythings fine.
quote:Odido bewaart – conform haar privacy statement – tot 2 jaar na beeindiging van het contract en overstap naar een andere aanbieder jouw contactgegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |