quote:Op maandag 16 maart 2026 06:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel 4 turnovers voor Quinten en KAT kan niet echt best verdedigen (of wie stond tegenover hem?), maar goede prestatie alsnog. Nu dit wat vaker blijven doen.
Dat is gewoon een kutpass van Santos. Een bounce pass langs de verdediger ipv die zwaai eroverheen en Quinten had een prima kans. Maar als kijker met het overzicht wellicht makkelijk praten.quote:
Dan ben je er ook echt wel naar op zoek, als je in het vierde kwart met drie minuten te gaan en 15 voorsprong nog op het veld staat, 6 puntjes maakt en er dan meteen af gaat. Doet Jokic ook vaak als hij nog wat assists of rebounds nodig heeft voor de zoveelste triple doublequote:
Oh echt ernaar opzoek gegaan, dacht al, dat is precies net net. Bewust dus. Ach ja, bij zo'n record snap ik het wel als het even kan.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben je er ook echt wel naar op zoek, als je in het vierde kwart met drie minuten te gaan en 15 voorsprong nog op het veld staat, 6 puntjes maakt en er dan meteen af gaat. Doet Jokic ook vaak als hij nog wat assists of rebounds nodig heeft voor de zoveelste triple double
Post mocht weer rusten (weer zijn voet)quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Caruso die een bal uit de handen slaat van een tegenstander is opzich niets vreemds. Dat die het doet met z'n schoen in de hand daarentegen wel![]()
[ x ]
Einde van de maand misschien (Waarom zou die nog eigenlijk willen spelen met die troep ?)quote:Op donderdag 19 maart 2026 01:38 schreef 3rr0r het volgende:
Komt Curry ergens bij de play-ins terug? Ziet er echt zielig uit steeds bij de Warriors zonder ster.
Hij houdt nog wel van het spelletje natuurlijk. Maar zal niet lang duren eer hij weer gefrustreerd raakt door stomme acties van de rest.quote:Op donderdag 19 maart 2026 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Einde van de maand misschien (Waarom zou die nog eigenlijk willen spelen met die troep ?)
Daar is die vrij selectief in . Green bijvoorbeeld mag zelfs 666 turnovers hebben , iemand in zijn ballen knijpen en urineren over een ploeggenoot .quote:Op donderdag 19 maart 2026 04:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij houdt nog wel van het spelletje natuurlijk. Maar zal niet lang duren eer hij weer gefrustreerd raakt door stomme acties van de rest.
Veel sterren die voor langere tijd uitvallen tegenwoordig lijkt het. Of ik herinner me het niet van vroeger.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Cunningham OUT met een klaplong, dat is een vrij beroerde timing
Terwijl het toch allemaal minder fysiek isquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel sterren die voor langere tijd uitvallen tegenwoordig lijkt het. Of ik herinner me het niet van vroeger.
Sneller misschienquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Terwijl het toch allemaal minder fysiek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |