Als ik Leons zie lopen zie ik ook niet hoe die in de G League presteerde, beetje bangig klunzig komt ie over. Zenuwen/vertrouwen krijgen/nog moeten wennen misschien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 04:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Post is aardig op weg naar Europa of China na dit jaar. Kan totaal niet verdedigen voor zijn lengte , slap zelfs tegen pg's en zijn schot is gewoon weg .
Het is zonde, want zeker zijn schot was gewoon een sterk wapen. Als dat dan weg valt en verdedigend valt hij tegen...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 04:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Post is aardig op weg naar Europa of China na dit jaar. Kan totaal niet verdedigen voor zijn lengte , slap zelfs tegen pg's en zijn schot is gewoon weg .
G League is dan ook wel een stap of 5 lager . Helpt ook niet verder dat ook hij gebouwd is als een spriet .quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik Leons zie lopen zie ik ook niet hoe die in de G League presteerde, beetje bangig klunzig komt ie over. Zenuwen/vertrouwen krijgen/nog moeten wennen misschien.
Valt wel mee volgens mij, voor een beginnend NBA speler ook. Zo'n Santos is nu ook na wat tijd wat meer tot bloei aan het komen, beetje breder, beetje meer vertrouwen en speeltijd. Zie een soort Miami's Jaquez erin.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
G League is dan ook wel een stap of 5 lager . Helpt ook niet verder dat ook hij gebouwd is als een spriet .
Santos is wel een leuk lichtpuntje ja maar voor de rest.. Gaat eigenlijk nergens heen en je zag wel dat als ze geen 100 % geven, ze gewoon verliezen van een team die zwaar aan het tanken is .quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, voor een beginnend NBA speler ook. Zo'n Santos is nu ook na wat tijd wat meer tot bloei aan het komen, beetje breder, beetje meer vertrouwen en speeltijd. Zie een soort Miami's Jaquez erin.
Heb Leons overigens nauwelijks zien spelen dus kan niet oordelen. Zag dat hij nu soms 9 minuten ofzo mag meedoen. En gisteren toen ik inschakelde zag ik net hoe bij de Warriors achter elkaar eerst Post een drietje miste, offensive rebound, Leons een drietje miste, offensive rebound, Melton (?) een drietje missen, rebound. Ludiek.
Post is nu voornamelijk nuttig in screens zetten en dan wegdraaien waardoor hij iets meer kans maakt om te helpen bij rebounden.
Die had in ieder geval slechts 18 (van 20)FT tegen Raptorsquote:Op woensdag 11 maart 2026 03:09 schreef 3rr0r het volgende:
83. Had Kobe iets meer weerstand dan deze mongolen Wizards? Nou ja, hoe dan ook heel knap en geinig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |