Als OKC verliest dan komen de Spurs wel erg dichtbij de #1 seedquote:Op dinsdag 31 maart 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Shai dacht even de winnende (3PT-er) te hebben maar zowaar called men een keer de push off om de verdediger weg te zetten. OT.
Zag het net terug. Als ze hier nou eens de hele wedstrijd voor zouden fluiten zat ie na het eerste kwart al met 6 fouten aan de kant.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Shai dacht even de winnende (3PT-er) te hebben maar zowaar called men een keer de push off om de verdediger weg te zetten. OT.
Ja, hij is een beetje een Tatum geworden, dat vind ik niet zo leuk. Wellicht ontwikkel je het als er heel vaak verdedigers aan je zitten, net genoeg om je te hinderen maar net niet erg genoeg dat de scheids ervoor fluit. Luka zag ik het ook doen. Als je er meestal mee wegkomt dan hou je die push-off erin natuurlijk, helpt veel om een rustig schot te krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zag het net terug. Als ze hier nou eens de hele wedstrijd voor zouden fluiten zat ie na het eerste kwart al met 6 fouten aan de kant.
Hij komt er doorgaans mee weg, dus snap ik volkomen dat ie het doet. Het is meer dat ik niet snap dat er niet meer voor gefloten wordt. Het slaat nergens op om er nooit voor te fluiten, behalve in de laatste actie van de wedstrijd zo ongeveer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje een Tatum geworden, dat vind ik niet zo leuk. Wellicht ontwikkel je het als er heel vaak verdedigers aan je zitten, net genoeg om je te hinderen maar net niet erg genoeg dat de scheids ervoor fluit. Luka zag ik het ook doen. Als je er meestal mee wegkomt dan hou je die push-off erin natuurlijk, helpt veel om een rustig schot te krijgen.
Zullen altijd thuisvoordeel willen hebben. Als Chet en Hartenstein allebei aanwezig zijn kunnen ze die twee ook al een stuk beter aan.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zou overigens bijna hopen dat de Spurs de #1 seed pakken. Laat Wembanyama en Jokic het maar uitvechten in de semis samen, en dan OKC tegen de Lakers. Meestal doet Dort het best aardig tegen Doncic, maar Jokic en Wembanyama zijn wel een groot probleem voor OKC over het algemeen. Winnen alsnog best vaak, maar het gaat een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 2 april 2026 02:44 schreef franklop het volgende:
Celtics met 53(!) punten in eerste kwart tegen de Heat
Ja die zag ik toevallig toen ik nog even gauw keek hoe die partij ging. Dacht al wtf is dat voor brakke vrije worp, maar realiseerd me al snel dat hij hem met links had genomen en toen meldden de commentatoren over een blessure. Wel apart dat hij dan toch speelde.quote:Op donderdag 2 april 2026 07:36 schreef franklop het volgende:
O en Leons is aan zijn rechterpols geblesseerd. Desondanks speelde hij, maar gooide in ieder geval 1 FT met links
Ze hadden bijna geen keuzequote:Op donderdag 2 april 2026 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die zag ik toevallig toen ik nog even gauw keek hoe die partij ging. Dacht al wtf is dat voor brakke vrije worp, maar realiseerd me al snel dat hij hem met links had genomen en toen meldden de commentatoren over een blessure. Wel apart dat hij dan toch speelde.
Met 9 man spelen waarvan er 6 niet de draft zijn doorgekomen.quote:
Met ketchup en mayo @Zipportalquote:Op donderdag 2 april 2026 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met 9 man spelen waarvan er 6 niet de draft zijn doorgekomen.
Ondertussen daarvoor 35 dollar vragen voor een hamburgergenot.
De maan is plat.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, Wizards hadden een 1 april grap gedaan. Fan die geblinddoekt een half court shot moest schieten en toen deed iedereen alsof hij raak had geschoten en 10k had gewonnen. Kwam kritiek op omdat het erg lullig was. Nu melden ze dat het scripted was en die persoon er vanaf wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |