Altijd weer die Burkasquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:48 schreef Toby56 het volgende:
Anne Henning (16 jaar jong destijds) won in 1972 de 500 meter in 43,73 maar werd zwaar gehinderd door Sylvia Burka.
Ze had al goud maar wilde persé overrijden.
En reed 43,33.
Hup Joep.
Nou en, gewoon carpetbomben die handel!!!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar kan die ook niks aan doen natuurlijk
Die zetten we ook op de zwarte lijstquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef TheVulture het volgende:
Jan Bos is de coach van de Chinezen toch?
Seconde sneller zou betekenen dat hij dezelfde slotronde als Stolz zou hebben gehad, dat lijkt me toch ook wat sterk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
De 'kenners' in het TeamNL huis zeggen dat Joep zeker een seconde sneller kon
Deel traint volgens mij bij Johan de Wit, die was net in beeld.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef TheVulture het volgende:
Bij Verstappen doet de auto het harde werk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef ReplaR het volgende:
Hopelijk komt de max verstappen in Wennemars naaar boven.
Ja. Ik betwijfel zelf of die aan de tijd van De Boo was gekomen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Seconde sneller zou betekenen dat hij dezelfde slotronde als Stoltz zou hebben gehad, dat lijkt me toch ook wat sterk.
Minder dan een halve seconde sneller was al brons.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Seconde sneller zou betekenen dat hij dezelfde slotronde als Stoltz zou hebben gehad, dat lijkt me toch ook wat sterk.
Van degene die nu 3rde staat wel, van degene die tegen Joep reed niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:50 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |