Niet meer genoeg geld voor voldoende kogels.quote:
Als je vandaag slecht schiet dan val je ver weg natuurlijk, dat is bij andere onderdelen een stuk minder.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:26 schreef Faraday01 het volgende:
Veel toppers die compleet door het ijs vallen vandaag
Ik ben al 8 jaar fan van haar, ver voor dat hele gedoe met die creditcards.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
U bent fan van een kleptomane?
Klopt. Al zul je met zoveel missers denk ik er niet harder op gaan langlaufen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:25 schreef Felagund het volgende:
Braisaz kan in ieder geval gerust gesteld zijn dat zelfs als ze foutloos was gebleven ze niet zou hebben gewonnen.
Zeker maar 7 en 8 missers is wel erg veelquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je vandaag slecht schiet dan val je ver weg natuurlijk, dat is bij andere onderdelen een stuk minder.
Klopt, dat zou ik sowieso niet herhalen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker maar 7 en 8 missers is wel erg veel
Simon piekt altijd als het belangrijk is, beetje een type Wüst wat dat betreft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Bizar wel hoe snel Simon ineens in vorm is gekomen op de ski’s in een paar weekjes trouwens.
Ja maar zo matig als ze eerder was dit seizoen kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Simon piekt altijd als het belangrijk is, beetje een type Wüst wat dat betreft.
Wel begrijpelijk gezien de schorsing.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar zo matig als ze eerder was dit seizoen kan ik me niet herinneren.
Alsof het dan niet meer telt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ben al 8 jaar fan van haar, ver voor dat hele gedoe met die creditcards.
Trainen tijdens een rechtszaak, die je misschien een schorsing tijdens de OS kan opleveren, lijkt me ook niet echt ideaal. Die uitslag kwam allemaal pas in september.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar zo matig als ze eerder was dit seizoen kan ik me niet herinneren.
Ja, dat is weer totaal niet nodig. Dan leg je er zelf ook weer nadruk op.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
Het vingertje voor de mond ook
Sympathiek
Dat is verschroeide aarde snelquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een snelheid voor Baiba
Als ze zaterdag ook die 9/10 kan herhalen en deze ski's en benen weer heeft...
Ze is geen moordenaar, ze heeft een fout begaan, een voorwaardelijke straf gehad (zo erg vond de rechter het dus ook niet) en een schorsing van een maand.quote:
Dat wijst vaak er wel op dat je eigenlijk toch helemaal geen spijt hebt van wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is weer totaal niet nodig. Dan leg je er zelf ook weer nadruk op.
Dat lijkt me richting geluiden in Frankrijk rond de kerst/begin dit jaar dat ze wegens gebrek aan vorm haar plek in moest leveren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is weer totaal niet nodig. Dan leg je er zelf ook weer nadruk op.
Ze was toch ook totaal uit vorm?quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me richting geluiden in Frankrijk rond de kerst/begin dit jaar dat ze wegens gebrek aan vorm haar plek in moest leveren.
Klopt, maar ze had op het WK nou eenmaal zich al geplaatst volgens de Franse regels.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze was toch ook totaal uit vorm?
Ja, leuk, maar dit verongelijkte maakt haar niet direct sympathieker.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, maar ze had op het WK nou eenmaal zich al geplaatst volgens de Franse regels.
Lol het is ook echt de headline op de NOS:quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:07 schreef Faraday01 het volgende:
Biatlon weet wel hoe het Olympisch shownieuws te domineren. In amper een dag hebben we het verhaal van Botn, de 'bekentenis' van Laegreid en dan nu de creditcard-dief Simon die wint.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Lol het is ook echt de headline op de NOS:
"Creditcard-dief wint goud op biatlon"
Haan bakt er bij z'n eigen sport al niet veel van, laat staan hier.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef -0- het volgende:
Commentator op de NOS vraagt zich af of de tijdswaarneming wel klopt, het verschil zou bijna 2 minuten zijn. (1.45 net na het schieten dus 1.30 bij de tijdwaarneming waarschijnlijk). Nummer 1 heeft een fout meer, strafminuten nog niet ontdekt daar
De vader van Nigel de Jong?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken alleen het verhaal van Wormgoor die zijn geld maar hoogstpersoonlijk terug pakte.
Klopt, Thijs Zonneveld deed ook al of het recent was gebeurd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook iets van tijden geleden, dat nu ontdekt wordt door de dagjesmensreporters.
Het gebeuren ja, maar de rechtszaak en schorsing is pas van een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook iets van tijden geleden, dat nu ontdekt wordt door de dagjesmensreporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |