Ja, precies. Net zoals de goede clubgrensrechters in het amateurvoetbal. Die winnen de scheidsrechter voor zich door in het begin van de wedstrijd wat aan de tegenstander mee te geven, om in een belangrijk moment in de tweede helft voor buitenspel te vlaggen als dat het niet is.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Is doortrapter dan mensen door hebben. Schopt en slaat om zich heen, op het moment dat de scheids hem eigenlijk elk moment een gele kaart wil geven maakt hij het ongedaan door (overdreven) sympathiek ineens een bal uit te spelen voor een tegenstander terwijl het niet persé hoeft. Uiteraard ziet de scheids het en dan is het weer een lieve jongen. En dan kan hij weer doorschoppen en slaan.
Kennelijk is dat tegenwoordig genoeg om iedereen weer een weekje tevreden te houden.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Bofjijff het volgende:
Was weer niet best, maar niet verloren en wat er voor de rest rondloopt bij de concurrentie blijft het tm ronde 34 spannend voor plek 2.
Ok klaasquote:Op zondag 22 februari 2026 16:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat lager dan dat
helaas de realiteit. Wmb niet tevreden overigensquote:Op zondag 22 februari 2026 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk is dat tegenwoordig genoeg om iedereen weer een weekje tevreden te houden.
NEC leed gewoon verlies. Maar dankzij Boekhoorn hoeven ze zich geen zorgen te maken. Zonder hem hadden ze financiële zorgen gehad, en echt al veel eerder spelers verkocht.quote:Op zondag 22 februari 2026 22:40 schreef Wotte het volgende:
Ik vraag me af of die 58 miljoen, besteed in de transferwindow, voldoende was geweest om NEC te kopen. Je koopt daar sowieso wel een Excelsior voor.
Komend weekend puntverlies PEC-uit kun je alweer intekenen.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:
Plek 2 begint lastiger en lastiger te worden..
Ik zat naar dat resterende programma te kijken en ik denk dat je blij mag zijn als je aan het eind 3e bent.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:03 schreef Black-Death het volgende:
Plek 2 begint lastiger en lastiger te worden..
Je helemaal kapot trainen en dan halverwege het seizoen een geblesseerde selectie hebben. Geen aanrader kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 februari 2026 10:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rname/135612419.html
Valentijn slijpt de messen al weer
Maar als je toch leest dat die gasten bij Jong nu pas voor het eerst spierpijn hebben na een training dan geeft het toch wel te denken met wat voor fysiek niveau de selecties kampen, je zag het zaterdag ook weer na de rust...
Schreuder is me veel te veel kamikazevoetbal, gooi er maar een buitenlandse coach en staf in met hogere trainingsstandaarden.
Nee dat klopt, maar er zit wel wat tussen het huidige niveau en een geblesseerde selectiequote:Op maandag 23 februari 2026 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je helemaal kapot trainen en dan halverwege het seizoen een geblesseerde selectie hebben. Geen aanrader kan ik je vertellen.
Je kan natuurlijk ook een middenweg vinden. De tweede helft is tegenwoordig altijd ruk bij Ajax. Dat kan vele oorzaken hebben, maar fysiek een westrijd 90 minuten volhouden is natuurlijk wel een eerste vereiste. Uiteraard kijk je per individu wat ze aan kunnen, zeker bij spelers die van een blessure terugkeren.quote:Op maandag 23 februari 2026 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je helemaal kapot trainen en dan halverwege het seizoen een geblesseerde selectie hebben. Geen aanrader kan ik je vertellen.
Als er tactisch geen reet van klopt lijkt het inderdaad net alsof men het fysiek niet kan belopen. Iets wat bijna altijd het geval is als de ruimtes te groot worden, hoe fit je dan ook bent.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een middenweg vinden. De tweede helft is tegenwoordig altijd ruk bij Ajax. Dat kan vele oorzaken hebben, maar fysiek een westrijd 90 minuten volhouden is natuurlijk wel een eerste vereiste. Uiteraard kijk je per individu wat ze aan kunnen, zeker bij spelers die van een blessure terugkeren.
True, de fitheid is 1 van meerdere factoren.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er tactisch geen reet van klopt lijkt het inderdaad net alsof men het fysiek niet kan belopen. Iets wat bijna altijd het geval is als de ruimtes te groot worden, hoe fit je dan ook bent.
Dat kunnen goed maar 4 punten zijnquote:Op maandag 23 februari 2026 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC (uit)
Groningen (uit)
Sparta (thuis)
Feyenoord (uit)
Twente (thuis)
Het worden weer vervelende weken.
Ik had na de aanstelling van Grim echt even het gevoel dat het weer wat stabieler zou worden, maar dat valt helaas vies tegen de laatste tijd.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een vervelend seizoen weer. Alsof we weer met Schip of Heit het seizoen uitzitten. Weer alles op het volgende seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |