Dat zal wel moeten. Zelfs van Netflix heb je een gegeven moment de leuke series wel gehad. Vrijwilligerswerk is misschien wat, maar dan kun je net zo goed voor de baas blijven werken, desnoods parttime, dan levert het tenminste nog wat geld op. Of gaan ZZP'en. Toch nog wel wat ideeën zoquote:
Hopelijk heb je een fijne relatie met je partner en ben je niet in gemeenschap van goederen getrouwd, anders zegt die partner misschien hetzelfde en loopt de deur uit met 5 miljoenquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef SwaPore het volgende:
als iemand 10 miljoen op mijn rekening stort maak ik mijn dag niet eens af, ik loop weg en wens iedereen de kk toe
Er moet eerst nog iemand 10 miljoen op mijn rekening storten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik je aanbevelen om Italiaans te leren aan de Università per Stranieri di Perugia.
Vrijwilligerswerk kan sowieso leuk en heel nuttig zijn. Veel meer dan werken voor de gemiddelde baas. Maar als je gaat zzpen dan moet je wel winst maken anders gaat de belastingdienst na een tijdje moeilijk doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten. Zelfs van Netflix heb je een gegeven moment de leuke series wel gehad. Vrijwilligerswerk is misschien wat, maar dan kun je net zo goed voor de baas blijven werken, desnoods parttime, dan levert het tenminste nog wat geld op. Of gaan ZZP'en. Toch nog wel wat ideeën zo
De partner zit er misschien ook niet echt op te wachten dat jij je de hele dag met van alles loopt te bemoeien
Interessant. Ik heb wel iets vergelijkbaars, maar ben, buiten de computer en mobiel, niet zo vatbaar voor verslavingen. Gelukkig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Goede vraag; ik heb heel mijn leven er al 'last' van. Ik weet het zelf ook niet echt...helaas.
Werken is voor mij een soort status quo; het werkt en het levert wat op (financieel en sociaal). Als ik iets voor mijzelf doe, dan ben ik het snel zat; 'waarom doe ik dat? Voor mijzelf hoeft het niet per se'. Als ik dat niet doe, heb ik snel de neiging om in verslavingen te vallen: roken, gokken, veel snacken, drugs, etc. Het zal wel een soort onrust in mijn lichaam zijn.
Afgezien van het roken heb ik de verslavingen zééér beperkt gehouden en dat hou ik graag zo. Dan maar de status quo van werken; het geeft mij stabiliteit.
Ik ben het met je eens. En werk zorgt ook voor sociaal contact.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ja.
In principe hoef ik een stuk minder te werken dan wat ik nu doe, maar dat wil ik niet. Structuur e.d. vind ik belangrijk in mijn leven en werken is daar een prima middel voor. Ik heb er dan ook geen enkel probleem mee om tot na mijn 70ste door te werken.
En niks zo erg als doelloos in het leven rondlopen.
Alsof werk een doel is in je leven?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:11 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En werk zorgt ook voor sociaal contact.
Dit!quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef SwaPore het volgende:
als iemand 10 miljoen op mijn rekening stort maak ik mijn dag niet eens af, ik loop weg en wens iedereen de kk toe
3 dagen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:59 schreef DjVero het volgende:
Ik werk in het onderwijs, ik heb zes weken zomervakantie en hoewel dat natuurlijk heerlijk is, is dat erg lang als je er niet even tussenuit gaat, wat ik een paar jaar geleden heb gehad.
Dus ja, ik zou blijven werken, maar wel een flink stuk minder. Drie dagen is meer dan genoeg, dan ben ik mooi beschikbaar voor onze bbl-klassen.
Mijn jongens komen één dag per week naar school.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 dagen?
Arme leerlingen die 5 dagen hun porem moeten laten zien!.
1 dag?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mijn jongens komen één dag per week naar school.
Geniet van het leven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, dan zou ik helemaal stoppen. Vermaak me prima. Ik vind het zo zielig als ik collega's hoor "Noou, ik verveel me wel hoor als ik vrij ben"
Ik zou wat dingen voor mezelf gaan proberen, beetje vrijwilligerswerk, wat andere dingen waar je normaal geen tijd voor hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |