abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220043071
twitter

quote:
Politie Utrecht onderzoekt geweld van agent tegen twee vrouwen
De politie laat een incident in Utrecht onderzoeken waarbij een agent geweld gebruikt. Het incident was maandag bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Filmpjes ervan, waarop twee vrouwen door een agent worden geschopt en geslagen, werden daarna online gedeeld. De politie besloot daarop te reageren.

In een van de video's die op sociale media circuleert, is te zien hoe een gesluierde vrouw na een woordenwisseling wordt meegenomen door een agent met een wapenstok in zijn hand. Een tweede vrouw loopt er dicht achteraan met een telefoon in haar handen, waarna de politieman zich half omdraait en de vrouw een schop geeft.

De vrouw die wordt meegenomen door de agent rukt zich daarop los, waarbij ze lijkt uit te halen naar de agent. Hij lijkt de vrouw daarop te raken met zijn wapenstok. In een andere video vanuit een andere hoek is te zien dat wanneer de vrouw daarna door de agent wordt meegenomen naar een politiewagen, hij haar slaat met de wapenstok.

De vrouw is aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog.

Vragen over racisme
"Wij realiseren ons dat deze beelden heftig zijn en vragen oproepen over onder meer racisme", zegt een politiewoordvoerder. De signalen worden serieus genomen: "We gaan er onderzoek naar doen, waarbij ook de camerabeelden worden bekeken."

Volgens de politie ging aan het politiegeweld een incident vooraf waarbij een groep van ongeveer 20 mensen betrokken was. "Eén van de betrokken politiemedewerkers werd door de vrouw uitgescholden en beledigd", zegt de politie.

Een 39-jarige man uit Rotterdam wilde volgens de politie de aanhouding voorkomen en beledigde de agent ook. Hij is aangehouden voor belediging en belemmering.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tegen-twee-vrouwen
twitter

twitter
pi_220043100
Racisme is niet aan de orde
Agent is net iets te ver gegaan in the heat of the moment nadat hij werd uitgedaagd door die 2 vrouwen
Kleine reprimande is op zijn plaats en dat is het dan wel.

boekje kan dicht, laten we stoppen met olie op het vuur gooien
  maandag 9 februari 2026 @ 10:57:05 #3
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220043886
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Die politieagent was toch in het voordeel qua lengte en krachtsverschil? Hij ontspoorde dus bij het minste geringste is mijn conclusie.
Een wapen discrimineert niet en het maakt niet uit hoe groot je wel of niet bent. Eerst is het er een die achter je aan loopt en dan zijn het er 6 die je in je kist dragen. Er hoort gewoon geluisterd te worden.
pi_220044602
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:57 schreef Friday12 het volgende:
Er hoort gewoon geluisterd te worden.
Klopt, maar dan wel naar evenwichtige mannen die niet om het minste geringste ontsporen.
  maandag 9 februari 2026 @ 12:16:42 #5
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220044690
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, maar dan wel naar evenwichtige mannen die niet om het minste geringste ontsporen.
En als ze dat niet doen?
pi_220044722
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En als ze dat niet doen?
In ieder geval niet de kleinere en zwakkere medemensen met geweld dwingen om mee te gaan.
  maandag 9 februari 2026 @ 12:22:04 #7
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220044731
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:20 schreef torentje het volgende:

[..]
In ieder geval niet de kleinere en zwakkere medemensen met geweld dwingen om mee te gaan.
Dus had ie eerst een kleine vrouwelijke collega moeten oproepen?
pi_220044754
Jetten moet een moslim politie oprichten die alleen de bevoegdheid heeft om met moslima's om te gaan. Onze onreine politiemensen horen daar niet bij.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220045315
quote:
Feyenoord vraagt gemeente Utrecht om opheldering na politieoptreden tegen fans

Feyenoord gaat de gemeente Utrecht maandag om opheldering vragen over het politieoptreden rond de wedstrijd bij FC Utrecht van zondagmiddag (0-1). Na de wedstrijd zouden supporters hardhandig zijn behandeld door agenten van de ME.
https://www.nu.nl/voetbal(...)eden-tegen-fans.html
  maandag 9 februari 2026 @ 14:01:14 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220045694
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:22 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dus had ie eerst een kleine vrouwelijke collega moeten oproepen?
Nee hij had zichzelf het liefst moeten laten neersteken en dan nog is het zijn fout want dat had hij als sterke grote man makkelijk kunnen voorkomen bij 2 kleine onschuldige dames
  maandag 9 februari 2026 @ 14:04:20 #12
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220045718
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Je leeft echt in een illusie trouwens :')

Graag zie ik ook dat jij je aanmeld voor politietraining dan zien we de echt goede agenten weer op straat ^O^

Als je het lang overleefd :')
  maandag 9 februari 2026 @ 14:04:41 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220045804
quote:
6s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Je leeft echt in een illusie trouwens :')

Graag zie ik ook dat jij je aanmeld voor politietraining dan zien we de echt goede agenten weer op straat ^O^

Als je het lang overleefd :')
Door een lichamelijk gebrek kon/kan ik geen politieagent worden, de meeste tijd patrouilleren is echter een baantje dat mij wel bekoort.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 14:52:39 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220046121
Knikkende knieen zeker?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 februari 2026 @ 14:57:42 #16
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220046167
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:25 schreef epicbeardman het volgende:
Jetten moet een moslim politie oprichten die alleen de bevoegdheid heeft om met moslima's om te gaan. Onze onreine politiemensen horen daar niet bij.
Of in hun ogen: onze onreine varkens!! De zusters hebben echt geen reet te vertellen binnen de religie van de vrede maar ze staan natuurlijk wel boven de lokale bevolking!!!!
"Hoka Hey!"
pi_220046207
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Door een lichamelijk gebrek kon/kan ik geen politieagent worden, de meeste tijd patrouilleren is echter een baantje dat mij wel bekoort.
Misschien kun je alsnog je roeping uitleven door aan zo'n buurtsurveillancegroep mee te doen, beetje uit het raam loeren de hele dag en de buurtapp op stelten zetten als je iemand langs ziet lopen die je niet kent.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:20:49 #18
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220046323
quote:

[..]
Je haalt lichamelijk en psychisch door mekaar, vrind.
pi_220046376
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:20 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Jij bent zelf gek.Vrind.
  maandag 9 februari 2026 @ 15:31:49 #20
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220046397
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:20 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Neem het 'm maar niet al te kwalijk. Ken de discussies met die user maar al te goed.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220052634
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:31 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Neem het 'm maar niet al te kwalijk. Ken de discussies met die user maar al te goed.
Dat waren geen discussies maar meer een continue stroom van beledigingen van jouw kant aan mijn adres omdat jij wil dat ik me onderbetaald nuttig maak voor de lieden boven in de hiërarchie.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 11:05:04 #22
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220054311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 06:29 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat waren geen discussies maar meer een continue stroom van beledigingen van jouw kant aan mijn adres omdat jij wil dat ik me onderbetaald nuttig maak voor de lieden boven in de hiërarchie.
Even m'n reactie vanaf kantoor:

Handiger lijkt mij om het eindelijk eens bij uzelf te gaan zoeken en die onwil te laten varen.

Telkens dat zielige underdog-verhaaltje of complexen over maatschappelijke 'minderbedeeldheid' en 'onderbetaald worden' begint langzamerhand velen hier de keel uit te hangen.
En iemand die meent dat dit serieus voor hem of haar aan de orde is, moet het ergans anders gaan zoeken want FOK! zal hier vast geen oplossingen voor aandragen.

Kennelijk vat u elke corrigerende en tevens opbouwende opmerking van mij, en daarnaast nog vele anderen, al snel op als belediging.
U ligt immers niet voor niets óók al vaak in de clinch met andere users!

En ja, dit is best even persoonlijk maar voor u helaas nodig! Op deze onverbeterlijke manier roept u dergelijke 'nare' reacties van anderen aan uw adres als @torentje voortdurend over uzelf aan.

Tot zover mijn comment. Doe hier eindelijk eens wat mee, of zoek hulp! :)

Fijne dag nog.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220054667
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 11:05 schreef Scjvb het volgende:
Kennelijk vat u elke corrigerende en tevens opbouwende opmerking van mij, en daarnaast nog vele anderen, al snel op als belediging.
U ligt immers niet voor niets óók al vaak in de clinch met andere users!
Dat zijn dan allemaal gebruikers uit de bovenlaag van de hiërarchie, die het liefst met veel man naar beneden trappen zodat zij goedkoop aan hun natje, hun droogje en hun mobiliteit kunnen komen.

Ze presenteren hun eigen privileges als vanzelfsprekendheden, terwijl ze de kosten ervan systematisch afwentelen op iedereen onder hen.
En het wrange is dat ze dit alles verkopen als ‘efficiëntie’, alsof ongelijkheid een soort natuurwet zou zijn.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 11:39:17 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220054761
quote:

[..]
Door een lichamelijk gebrek kon/kan ik geen politieagent worden
Vergeet je mentale beperking niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: