quote:Op zondag 8 februari 2026 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, is gewoon kampioen geworden vorig seizoen dus dat zou dom zijn.
Druk wordt alleen maar groter. Ik lees echt overal 'Slot out'. In het stadion zal het ook niet gezellig zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt de supporters roepen dat, maar dat komt ook gewoon omdat Engelsen op Nederlandse leest geschoeid voetbal haten. Engelsen houden van spektakel, Nederlandse trainers zijn nogal angstig en verdedigend ingesteld.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Druk wordt alleen maar groter. Ik lees echt overal 'Slot out'. In het stadion zal het ook niet gezellig zijn.
Natuurlijk verliezen ze weer door persoonlijke fouten, maar dat is vooral mentaal. Blijkbaar kan Slot ze daar niet in laten groeien.
1 tegenslag en het is direct klaar bij Liverpool. Is echt een patroon geworden.
Tweede helft was Liverpool gewoon de bovenliggende partij. Slot wegsturen puur voor het resultaat zou korte termijn visie zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt de supporters roepen dat, maar dat komt ook gewoon omdat Engelsen op Nederlandse leest geschoeid voetbal haten. Engelsen houden van spektakel, Nederlandse trainers zijn nogal angstig en verdedigend ingesteld.
Op bestuursniveau weten ze waarschijnlijk ook wel dat het niet heel makkelijk gaat zijn om een betere manager dan Slot te vinden. Voetballend zit er ook echt wel verbetering in.
Inmiddels kun je wel de conclusie trekken dat Salah hem kampioen heeft gemaakt. Zonder hem blijft er helemaal niks over.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch was anders ook aan het schroeien vorig jaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Inmiddels kun je wel de conclusie trekken dat Salah hem kampioen heeft gemaakt. Zonder hem blijft er helemaal niks over.
Ik vind het goed haar. Wil wel weten waar het kan eindigen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Voor die lul van ManU met z’n 500 dagen kapsel hoop ik dat United vandaag verliest. Dat ie maar jeuk krijgt dat het barst, aandachtstrekker.
Gras opvreten?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:57 schreef -XOR- het volgende:
FrankGod zet het recht. Donderpreek in de rust.
Eens, het ziet er niet goed uit voor hem vooralsnog.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Voor die lul van ManU met z’n 500 dagen kapsel hoop ik dat United vandaag verliest. Dat ie maar jeuk krijgt dat het barst, aandachtstrekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |