Een deur die open staatquote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef golfer het volgende:
Het ligt aan het nieuwe pak...
Het ligt aan het ijs...
Waar zou het verder aan kunnen liggen?
Toch niet aan de schaatsers, want wij zijn toch de besten?
Orie zal wel net gered worden door een bronzen medaille van Wennemars.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen Anema en Orie wel meenemen
Rintje had nog een ijsbad, deze troep heeft een veel te warm bad. Door gepamperdquote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef golfer het volgende:
Het ligt aan het nieuwe pak...
Het ligt aan het ijs...
Waar zou het verder aan kunnen liggen?
Toch niet aan de schaatsers, want wij zijn toch de besten?
Daar hebben deze rijders Maly aan.quote:
Wordt wel veel om alle feitjes over Ghiotto in 6 minuten te krijgen.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik gok dat die bij Ghiotto komt.
We kunnen er over filosoferenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt wel veel om alle feitjes over Ghiotto in 6 minuten te krijgen.
Daar hebben de commentatoren het hele jaar voor getraind toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Godstalent Wesley Lommers?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef kilon het volgende:
Zijn er overigens nog jonge talenten die over 4 of 8 jaar hoge ogen kunnen gooien? Vraag ik aan de experts.
Erg benieuwd wat hij gestudeerd heeft.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is voor 1989 geboren neem ik aanquote:Op zondag 8 februari 2026 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uit West-Duitsland kennelijk. De Berlijnse muur is pas deze eeuw gevallen volgens de NOS.
C. Huizinga.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef kilon het volgende:
Zijn er overigens nog jonge talenten die over 4 of 8 jaar hoge ogen kunnen gooien? Vraag ik aan de experts.
Des te knapper was de race gister van Lollobridgidaquote:Op zondag 8 februari 2026 17:16 schreef hhh38 het volgende:
Het is wel duidelijk zwaarder dan Inzell, weinig schaatsers die de 29-laag vol kunnen houden.
En twee Olympische diploma’s!quote:
Wereldprestatie.quote:
Maar hij kwam uit voor Duitsland op de OS, niet voor West-Duitsland.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is voor 1989 geboren neem ik aan
Godver, zeiden ze dat echt? Jens was een Ossi.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uit West-Duitsland kennelijk. De Berlijnse muur is pas deze eeuw gevallen volgens de NOS.
Als je de labiele Beune vergelijkt emt een type Wust of Lollo, dan snap je wel waarom we amper medailles gaan pakken.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een helm met de verkeerde kleur
Net als Lollo!quote:Op zondag 8 februari 2026 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas over zijn hoogtepunt heen, jaar te vroeg gepiekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |