Ja die hebben de thuislandpiekbonus wel te pakkenquote:
Mwah, ik gok dat Meillard dit beetje wel goed kan gaan maken op Vinatzer.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat we het Italiaanse volkslied gaan horen straks
Zwitsers staan nog wel dicht met meerdere teams.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Mwah, moet het nog zien, zo goed was Vinatzer niet de afgelopen weken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Wordt dat niet geloot? Vaak starten de beste atleten tussen 6-15.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:20 schreef Szura het volgende:
Wat is trouwens de logica achter de volgorde? Die Oostenrijker is iig een stuk beter dan de Fin.
Dan begint de training bij de vrouwen!quote:Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef mitt het volgende:
Jeetje vergist in de tijd. Dacht weer half 12.
Je kan het nog gewoon terugkijken, zoveel bijzonders gebeurd er voor de rest niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef mitt het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan begint de training bij de vrouwen!
Ortlieb gaat schroeien!quote:Op maandag 9 februari 2026 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 'beginnen' kunnen we discussieren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef mitt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |