Stukje tekst over dat haar geschreeuw in de verder totale stilte olympische geschiedenis is klopt wel, die beelden weten we over 20 jaar nog.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:04 schreef raptorix het volgende:
https://x.com/AmorosLive/status/2020453697944195530
Ze zal bij de Spelen in 2034 de vlam wel mogen ontsteken in eigen land, lijkt me. Al dan niet in een rolstoel.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Enige klein lichtpuntje voor haar, ze zal nooit spijt hebben dat ze het niet geprobeerd heeft.
Die vrouw heeft een mindset die ons onbekend is.
Kun je van de opbrengsten mooi een extra luxe rolstoel kopen.quote:
Zelfde als Tomba (?) Die in Nagano in de hekken vloogquote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stukje tekst over dat haar geschreeuw in de verder totale stilte olympische geschiedenis is klopt wel, die beelden weten we over 20 jaar nog.
Slotstuk van de documentaire over haar die gemaakt zal worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zal bij de Spelen in 2034 de vlam wel mogen ontsteken in eigen land, lijkt me. Al dan niet in een rolstoel.
Tegen die tijd kunnen ze wel wat robot ondersteuning inbouwen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zal bij de Spelen in 2034 de vlam wel mogen ontsteken in eigen land, lijkt me. Al dan niet in een rolstoel.
Herman Maierquote:Op zondag 8 februari 2026 12:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde als Tomba (?) Die in Nagano in de hekken vloog
Dan denk ik eerder aan Hermann Maierquote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stukje tekst over dat haar geschreeuw in de verder totale stilte olympische geschiedenis is klopt wel, die beelden weten we over 20 jaar nog.
Ah ja, de andere grootheidquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:23 schreef golfer het volgende:
Niet alleen dat, maar ze kan ook zomaar voor de rest van haar leven in een rolstoel belanden.
Eens, en ze heeft natuurlijk ook gewoon de trainingen kunnen afwerken. Dus helemaal onmogelijk was het niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Dit kwam niet echt door haar knie als ik het zo zie, puur het poortje geraakt met haar rechterarm/stok.
Mag het misschien niet zeggen op dit moment naar ze mag ook wel eens nadenken wat ze nu alle atleten na haar aan doet met deze onverantwoorde start. Die hebben er ook jaren voor getraind en worden nu keihard genaaidquote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal altijd wel de meest legendarische val op de OS blijven door die wind waar die door gegrepen werd.quote:
Had beter diamant kunnen gebruiken.quote:
Het gaat meer om dat je jezelf dan makkelijker zwaarder kunt blesseren als je op die plek al problemen hebt. Houd je altijd natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Eens, en ze heeft natuurlijk ook gewoon de trainingen kunnen afwerken. Dus helemaal onmogelijk was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |