Het zijn "beroemde" mensen en die zijn vaak net iets andersquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:15 schreef mario390 het volgende:
deze casas in col en mexiko is alles en grote freakshow, bijna geen normale mensen
Ik weet niet precies welke je bedoelt.. Ik zie wat slapende mensen in bed en een paar liggen in het zwembadquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:51 schreef mario390 het volgende:
kann je bb brasil de grote kamer kijken de was grotste quarto is ,??
de grote kamer bij de keuken is ja nur ein grote kamerquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke je bedoelt.. Ik zie wat slapende mensen in bed en een paar liggen in het zwembad
Daar was niemand volgens mij... Kijk nu tennis dus misschien check ik straks nog een keerquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
de grote kamer bij de keuken is ja nur ein grote kamer
wel achter in de kamer slapen gabriela en jordana, in col. is erst nu dat zich jeder vorstellt vida verteltquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was niemand volgens mij... Kijk nu tennis dus misschien check ik straks nog een keer
Ja ze hebben daar de vreemdste zinloze opdrachten ...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:23 schreef mario390 het volgende:
man man jordana moet confetti sortieren pff
Dat was slecht in beeld gebracht ...quote:Op zondag 22 februari 2026 21:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb onze niet gezien en nederlandse ook niet
Bij ons morgen.. ze zijn al wel thuisquote:Op maandag 23 februari 2026 17:58 schreef mario390 het volgende:
is zij nu bijna fertig , 18:20 orf onze helden medaillenfeier
Ja lastig te volgen.. vooralsnog geen livestreams .. Wel veel YT filmpjes van Gran Hermano Argentina zelfquote:
Ja dat wil ik best geloven ...quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
jordana slapt de hele dag de 3 dagen werden hard gewezen zijn
Ze zijn allemaal op 24/7 aan het aanmoedigenquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:50 schreef mario390 het volgende:
argentina 3 cams geen mens te zien
OK .. zal so eens kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:07 schreef mario390 het volgende:
volvemos, de pareda in brasil is deze keer paredao falso, elimininatie falso de jenige gaat secret room
Ja er zijn regelmatig onderbrekingen ... Gisteren zijn er al 2 mensen het huis uit gegaan.. Daniela omdat haar vader is overleden en Divina Gloria is opgenomen vanwege haar gezondheid ... Volgens mij komen ze beide niet terug ..quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:19 schreef mario390 het volgende:
waar zijn de in argentinie? ze zijn erst kort wakker en nu zijn ze niet op stream, wat zoll dat?
Met airco mag ik hopenquote:Op maandag 2 maart 2026 23:26 schreef mario390 het volgende:
komisch colombie vierte vandaag betje 50 dagen met en best of film en in brasil heeft nu tadeu ook gezegd 50 dage en ze voten nu in 3 gruppen dat jemand en apartment winnt
Ja dat is juist de camera die af en toe reclame uitzendt.. De andere 3 draaien dan wel door ..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:03 schreef mario390 het volgende:
betje kijk ik nu argentinie maar wat bedoelt de camera 24 horas ? datis toch ook nu
Ja die site heeft het niet meer ... Kijk een beetje op YT naar de officiele programmas ... die posten ook veel aparte filmpjes ..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |