quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:31 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand gifjes van een juichende Velzeboer en Van 't Wout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@heywoodu met de mooiste vlaggen
[ Bericht 20% gewijzigd door Gretzl op 13-02-2026 01:37:54 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dan maak je het topic toch zelf aanquote:Op zondag 15 februari 2026 19:38 schreef Gremen het volgende:
Vroeger had je op FOK tijdens de olympische spelen en WKs enzo altijd een topic met alleen maar mooie vrouwelijke atleten en plaatjes. Tegenwoordig moeten we het doen met een paar gare meme's en gifs
quote:Op zondag 15 februari 2026 19:38 schreef Gremen het volgende:
Tegenwoordig moeten we het doen met een paar gare meme's en gifs
Afvoeren die malloot.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Deze moet natuurlijk ook hier
[ afbeelding ]
@:wimderon God
Ik wist gewoon dat dit GIFJE allang gemaakt was. Thanks Wimquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mallootquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik weet niet of ie die man kent maar hij sloopt zijn bril en heeft zichzelf totaal niet in de hand.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of mis ik iets?
Laatste stukje niet gezienquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ie die man kent maar hij sloopt zijn bril en heeft zichzelf totaal niet in de hand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |