Dat werkt.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij het veranderen net werkte de startlijst niet, toen ik alles selecteerde wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik kreeg hem niet aan de praat (heb gisteren al voorspeld, misschien was dat het probleem), maar dit is mijn voorspelling:Zal hem even handmatig invoeren, en ga ook even naar de foutmelding van @wimderon kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: is opgelostWas met voorbereidingen bezig op het kunnen selecteren van een land, dat ging even mis.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pino112 op 08-02-2026 17:44:10 ]
Dat moet volgens mij wel lukken.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 , is het voor het algemene klassement niet logisch om voor het tijdverschil de berekening die ook bij allround- en sprinttoernooien gebruikt wordt aan te houden. Dus het verschil delen door het veelvoud van 500 m dat de afstand is. Want op deze manier gaan de 5k en vooral 10k voorspellingen nogal dominant zijn.
Ik had Takagi in ieder geval nog, maar dit was een dure.quote:
Dit inderdaad. Had alleen Lamarche op de goede plek.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:52 schreef Hugo_Treger het volgende:
De gehele top vijf voorspellen en toch 26e eindigen. Moordende concurrentie.
Er is nog geen startlijst. Als je 'alles' selecteert lukt het wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:08 schreef raptorix het volgende:
@:pino112 , kan het zijn dat de autocomplete kaput is: https://schaatsprono.pino(...)rtlist&kalender_id=4
Thx gelukt!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is nog geen startlijst. Als je 'alles' selecteert lukt het wel.
Daar ging wat mis. Dat rij ik zelf nog.quote:
Zonder mention was dit grandioos fout gegaan vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Nog 1.5 uur voor:
@:Cavalier @:franklop @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:H.Vviv @:heywoodu @:mitt @:Steven184 @:TimH @:Timmeehh @:wimderon
Service he.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonder mention was dit grandioos fout gegaan vandaag
Merciquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Nog 1.5 uur voor:
@:Cavalier @:franklop @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:H.Vviv @:heywoodu @:mitt @:Steven184 @:TimH @:Timmeehh @:wimderon
Geen idee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Waarom gaat 'klik hier voor de startlijst' steeds niet naar de startlijsttab, maar naar de resultatentab?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |